تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۷۰۵۳۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پلمپ آجیل‌فروشی معروف یاسوج به دلیل گرانفروشی

۱۴
۱
پلمپ آجیل‌فروشی معروف یاسوج به دلیل گرانفروشی
کبنا ؛مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از پلمب واحد صنف آجیل و خشکبار به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت در آستانه شب یلدا خبرداد.
به گزارش کبنا، روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی کفت: در اجرای تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا و در گشت مشترک تعزیرات حکومتی یک واحد صنف آجیل و خشکبار معروف به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این طرح که از ۱۵ آذر آغاز شده است، تا ۳۰ آذر در دو شیفت صبح و عصر در تمامی شهرستان‌های تابعه با حضور قضات تعزیرات از واحد‌های صنفی ادامه دارد.
لقمانی گفت: گشت مشترک ویژه نظارتی یلدا با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صدا و سیما، بسیج اصناف، بهداشت، علوم پزشکی، استاندارد از صنوف میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، مرغ و ماهی، در تمام شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پری
Iran, Islamic Republic of
خوب شد
چه فرقی میکنه
Iran, Islamic Republic of
بیامرزا شیری که خردین خوبش کردین واقعا قیمتاشون بی انصافی بی اصلا انصاف من کارشون نبی خیلی هم کیفیت نداشتن کارلشون... یه جعبه خالی خشکبار رو ایدان ۶۰۰ تومن.. ۵ تا باقلوا که به جای مغز پسته از مغز بن استفاده کردن ایدان ۳۸۰ تومن!!
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
آجیل وزرا خیلی گرون فروشه
یه جریمه سنگین بزنید که دفعه دیگه نکنه
شهروند
United States
،ای شهر بی صاحب چرا رتبه اول گرانی و تورمه با مردم فقیرش ،از خدا هم نمیتزسن خود عامل گزانیه ،چهارتا نشستن نمیدونن قیمت گذاری چیه چطوریه ،یه نون بربری شده پونزده هزار خجالت نمیکشن ک با این کیفیت و گرانی
Romania
از بس آجیل فروشی گرونفروشه
هر چند بعد از باز شدن جبران میکنه
سید
Iran, Islamic Republic of
باز کار خودشون رو میکنن،،،تو این اوضاع بد اقتصادی که همه ناراحتن و گله مند هستن و همه ناله میکنن،،مه فلان چیز گران شده و غیره،،،خودمون هستیم که رحم نمی کنیم،،اجیل فروش هم همسایه ماست ،،،میگه میوه گرونه و فلان چیز گرانه،،،میگم شما تو روزها و شب‌های که مراسمات مختلفی رسمی تو کشور هست مگه رحم دارین ،،،شما هم به نوبه خودت همشو رو دو کیلو پسته می‌کشی ،،،اکثریت آدمهایی که همیشه حرف از عدالت میزنن،،خدا شاهده می شناسمشون،که مغازه دار هستن تو همین یاسوج ،به امام حسین قسم گوجه خوب رو می‌گرفت ۱۳ هزارتومان ،میداد ۴۵ هزارتومان ،و ساعت ده شب به بعد از پنجاه تومن تا ۵۷ تومن هم میفروخت،،،بهش میگفتم فلانی ،وقتی شما اینجوری میکنی ،چه انتظار از بقیه صنف ها داری،،،شما که تا دیروز دم از اعدالت می‌زدی حالا چرا خودت اوج بی عدالتی رو در میاری،،میگه عمو سرو صاحبی نیست،،،و منم در حینی که باش صحبت میکردم ازش فیلم گرفتم و آشنا هم بود ،مستقیم بهش گفتم میرم گزارشتو میدم با مدرک و دادم،،،روز بعد مغازشو پلم،کردن،،،روز بعد از پلم،،بازش کرد،،،گفتم چطور باز کردی ،،پسر کوچیکش با خانمش پیشش بودن،،،دست گذاشت رو سر پسرش،گفت پنج کیلو انار،،پنج کیلو موز،یکو نیم کیلو انبه،و پنج کیلو هم میوه مخلوط،،دادم ،،،،اره دوستان ،هم استانی ها ،،،،واقعا به این نکته خوب فکر کردم که راست میگفتن ایرانی ..،،،و عیب بزرگ دزدی ما ها نگذاشت کشورمان پیشرفت کنه،،،هر کس به شکل و طریقی دم از اعدالت میزنه،،اما دریغ از اینکه خودش سر سوزنی رعایت کنه،،پس تا زمانی که این وضعیت هست هیچ وقت ایران پیشرفت نمیکنه،،،حالا فکر کنین،،اگه جمعیت ما مثل چین،و هند بود،چی می شد،،،،به ولا قسم شکم همو پاره میکردن،از قطعی و گرسنگی،،
رضا
Romania
واقعاً ازتون تشکر میکنم با متخلفان برخورد کنیدخصوصا امروز بخاطر شب یلدا خصوصا مغازه های قسمت قرنی
خریدار
Iran, Islamic Republic of
اون شیرینی فروشی معروف هم رصدکنید...قیمتهاشون درحد وسع مردم این استان نیست باشیرازاشتباه گرفتند🤔
آگاه
Iran, Islamic Republic of
شیرینی فروشی پ خیلی ارروم وبی سروصدا گاها بعضی قیمتهاشون افزایش میدن...یه دفعه یه ۱۶۵ هزارتمنی شده۱۸۰ هزار🤔
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب شده جریمه ها کجا میره؟این وسط چه فرقی به حال مردم میکنه .خریدار وفروشنده ضرر می‌کنند. جریمه کلانی هم به حساب دولت ریخته میشه.باید چوب حراج بزنند به مغازه گران فروش تا مردم نفع ببرند ودرس عبرت بشه.
Iran, Islamic Republic of
یه جریمه میشه و خلاصه برخورد جدی نمیشه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان من اسم میبرم و هدفم هم تخریب نیست آجیل وزرا و شیرینی پانیذ هر دوتاشون قیمتشاشون خیلی بالاس خدایی اوج‌بی انصافین درسته کیفیت دارن اما نه با این قیمت
Iran, Islamic Republic of
دامتون به امام حسین سراغ شرینی پانیز واسفندیاریهای تره بار فروشی بروید
Iran, Islamic Republic of
سلام اما خدارا شکر کمتر از 24 ساعت باز شد وبه فعالیتش ادامه دادنمی دانم چطور؟؟؟؟؟؟؟؟
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1