تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۷۰۲۹۶
در نشست ستاد مدیریت پسماند بویراحمد مطرح شد؛

وضعیت نامناسب دفع فاضلاب های مسکن مهر سروک و بیمارستان امام سجاد یاسوج

۲
۰
وضعیت نامناسب دفع فاضلاب های مسکن مهر سروک و بیمارستان امام سجاد یاسوج
کبنا ؛
وضعیت دفع فاضلاب های مسکن مهر سروک و بیمارستان امام سجاد بسیار نامناسب است و برای اجرای شبکه فاضلاب شهر مادوان و حومه 650 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
به گزارش کبنا نیوز، دبیر نشست ستاد مدیریت پسماند بویراحمد اظهار کرد: به دلیل وجود زباله و نخاله ساختمانی در ورودی های شهر یاسوج مبلمان شهری چهره  بسیار بدی به خود گرفته است.
بادام فیروز از معرفی ۱۲ متخلف دفع نامناسب پسماند زباله در این شهرستان به دادسرا خبر داد.
نوشیری مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد هم گفت: مرکز بهداشت شهرستان دستگاهی به اسم اتوکلاب با قیمتی بالغ بر ۳ میلیارد تومان جهت بی خطرسازی زباله ها خریداری کرده است و دستگاه های اجرایی هم می توانند جهت استفاده از آن با مرکز بهداشت قرارداد ببنند.
اکبری تبار بخشدار مرکزی بویراحمد  هم در این نشست گفت: فشارهای زیادی بر روی شهرداری و دهیاری ها برای مدیریت پسماند وجود دارد اما مسئله مهم در اینجا فرهنگ سازی نحوه دفع این پسماندها ست.
وی افزود: سرانه استاندارد تولید زباله برای هر شهروند روزانه ۷۰۰ گرم است اما مردم شهر یاسوج بیش از سرانه روزانه زباله تولید می کنند.
اکبری تبار اضافه کرد: ماشین الات شهرداری ها هم متاسفانه فرسوده هستند و بارها هم این موضوع بیان شده است و باید هر چه سریع تر فکری به حال این مشکل کرد.
مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد هم  از مسولان متولی خواست نسبت به راه اندازی سایت بازیافت زباله در دو پشته  دشتروم  سریعتر اقدام کنند.
باراد معاون آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد هم با بیان اینکه وضعیت دفع فاضلاب های مسکن مهر سروک و بیمارستان امام سجاد بسیار نامناسب است گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب شهر مادوان و حومه 650 میلیارد تومان اعتبار نیازاست که مردم توانایی پرداخت این هزینه ها را ندارند.
ساماندهی سگ های ولگرد یکی دیگراز موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که فرماندار بویراحمد از شهرداری خواستار ارائه گزارش کار در این رابطه شد.
معاون شهرداری یاسوج گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ سگ ولگرد در محیط انتخاب شده نگهداری شده ولی زیرساخت های لازم برای نگهداری آنها را نداریم چرا که دستگاهای دیگر در این رابطه با ما همکاری نمی کنند.
در پایان این جلسه مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: عدم تشکیل کارگروه های تخصصی در بین ادارات و همفکر نبودن مدیران با هم یکی از مشکلات عمده ما می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان
Iran, Islamic Republic of
سلام در صورت وجود مستند لطفا جهت پیگیری موارد مطرح شده و در صورت اطمینان از فرمایشاتتون با شماره زیر در تایم اداری تماس بگیرید: شماره معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان: ۰۷۴۳۳۲۳۲۹۱۹ از طریق مدیر پروژه مربوطه پیگیری بفرمایید با تشکر
ممو
Iran, Islamic Republic of
اقای باراد خدا وکیلی خودت هم فهمیدی چی گفتی اولا فاضلاب یاسوج افتضاحه هیچ جایی فاضلاب نداره نه فقط مسکن مهر سروک و بیمارستان شهرک ولایت سرابتاوه و تل خسرو که مجموعا خودش یک شهر هست و فاضلابشون مستقیم به رودخانه بشار وارد میشه
ثانیا تو جلسه جو گیر نشو برادر سروک و بیمارستان امام سجاد چه ربطی به مادوان داری
مثل غضنفر علیجانی گپ ایزنی
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
نفوذی‌ها در میدان آرش

نفوذی‌ها در میدان آرش

متأسفم که یک نفر از کمیسیون انرژی گفته ذخایرمان آنقدر زیاد نیست که در مورد آن بحث کنیم....
1