تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۷۰۱۹۷
در حاشیه برنامه ملاقات حضوری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خوشحال می‌شویم بتوانم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم اما در مواردی امکانات جوابگو نیست / معارضات سد راه سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد است / در مینی پالایشگاه دهدشت سرمایه‌گذار پای کار است اما معارضات سد راه است / در منطقه دلی رچ مردم در فصل سرما نیازمند گازرسانی هستند اما معارض وجود دارد

۱
۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خوشحال می‌شویم بتوانم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم اما در مواردی امکانات جوابگو نیست /  معارضات سد راه سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد است / در مینی پالایشگاه دهدشت سرمایه‌گذار پای کار است اما معارضات سد راه است / در منطقه دلی رچ مردم در فصل سرما نیازمند گازرسانی هستند اما معارض وجود دارد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: معارضات اجتماعی موانعی بر سر راه خدمات‌رسانی به برخی از مناطق و ایجاد فرصت‌های اشتغالزا شده است.
به گزارش کبنا، روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: سیدعلی احمدزاده در برنامه ملاقات‌های حضوری روز‌های شنبه خود به مشکلات تعدادی از مردم رسیدگی کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه عمده مشکلات مردم بیکاری و اشتغال است، گفت: اشتغال در دستگاه‌های دولتی تنها از طریق آزمون امکان‌پذیر است اما افراد می‌توانند در شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی جذب شوند و تلاش می‌کنیم گره اشتغال مردم از این طریق باز شود.
وی در ادامه با تأکید بر فراهم کردن زمینه ازدواج و فرزندآوری جوانان گفت: برخی از متقاضیان در مناطق روستایی خواستار الحاق و یا تأمین زمین در روستا‌ها برای تسهیل در امر ازدواج و فرزندآوری جوانان شدند که مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی تغییر نگرش داده و در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.
احمدزاده با اشاره به مشکل معیشت مردم گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی عده‌ای از مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند.
وی با بیان اینکه عده‌ای خواستار کمک‌های بلاعوض و حمایت‌های معیشتی هستند افزود: افرادی هم که تحت پوشش این دو نهاد حمایتی هستند بیشتر مورد حمایت قرار گیرند و کسانی که از حمایت‌های این دو نهاد نیستند تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد به آن‌ها کمک‌های انجام شود.
استاندار با اشاره به برنامه دولت برای رفع فقر مطلق گفت: دستگاه‌های حمایتی بر روی مسکن و معیشت مردم حساس باشند و تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد به مشکلات مردمی که به ما مراجعه می‌کنند رسیدگی کنیم.
وی با تأکید بر اینکه برخی از متقاضیان خواستار تسهیلات بانکی هستند که محدودیت‌هایی به دلیل ناترازی منابع و مصارف در این زمینه وجود دارد، گفت: برخی از مراجعین بیمار صعب‌العلاج دارند و هزینه‌های گزافی برای درمان آن‌ها نیاز است و وام‌های با رقم‌های بالایی از ما می‌خواهند که شرمنده این قشر می‌شویم و‌امیدواریم خیرین در این زمینه پای کار بیایند.
احمدزاده بیان کرد: خوشحال می‌شویم بتوانم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم اما در مواردی امکانات جوابگو نیست و نمی‌توانیم همه نیاز‌های مردم را پاسخ دهیم اما اجازه هم نمی‌دهیم که مردم ناامید برگردند و اگر نتوانیم همه مشکلات آن‌ها را حل کنیم سعی می‌کنیم آنچه از دستمان برمی آید را انجام دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نیاز است سطح درآمد مردم افزایش پیدا کند و دولت در همه زمینه‌ها تلاش می‌کند، گفت: خوشبختانه در حوزه اقتصادی تحولات خوبی ایجاد شده است و ۵۲ واحد راکد و نیمه فعال به چرخه تولید بازگشتند که کارخانه قند و کارخانه شهدناب یاسوج از جمله این واحد‌ها هستند و عده‌ای زیادی در این واحد‌ها مشغول به کار شدند.
احمدزاده بیان کرد: برخی واحد‌های بزرگ صنعتی در استان مانند پتروشیمی گچساران در حال جذب نیرو هستند، در پلیمر دهدشت تاکنون ۸۵۰ نفر نیرو جذب شده و شاید تا یک هزار نفر برسد و برخی دیگر واحد‌ها مانند پتروپالایشگاه گچساران و پتروشیمی چرام را تلاش می‌کنیم وارد مدار شوند که با وزیر نفت نامه‌نگاری شده که مشکل پتروشیمی چرام رفع و زمینه اشتغال بیش از ۳سه هزار نفر فراهم شود.
وی با اشاره به وضعیت میدان گازی مختار، گفت: معارضات سد راه سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد است برای مینی پالایشگاه دهدشت سرمایه‌گذار پای کار است اما معارضات سد راه است از مردم می‌خواهیم در این زمینه به ما کمک کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای توسعه استان انتظار داریم همه احساس مسئولیت کنند و دستگاه‌های دولتی و مردم کمک کنند تا معارضات حل و فصل شود، گفت: در منطقه دلی رچ مردم در فصل سرما نیازمند گازرسانی هستند اما معارض مانع گازرسانی به مردم این روستا شده که از مردم می‌خواهیم همکاری کنند.
وی بیان کرد: دولت در حوزه زیرساخت و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری پای کار است و از مردم می‌خواهیم در کنار دولت به ما کمک کنند.
وی از حضور مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل بهزیستی و مدیر صندوق کارآفرینی و معاون هماهنگی امور عمرانی در این نشست قدردانی کرد و گفت: بخشی از درخواست‌های مردم توسط دستگاه‌های حمایتی، حوزه عمرانی و مدیر صندوق پاسخ داده شد که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
دلیرچ دارن گردو راخداتمن میفروشند...یک کم ازخودشون هم مایه بذارن...
پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

محبوب ترین مقاله مورد جستجو قرار گرفته در ویکیپدیا در سال 2023 میلادی در مورد چت جی پی ...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
1