تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۴۷۰۰۶۸
در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

حذف تلخ پرسپولیس از آسیا / قاتل همیشگی تیم های ایرانی جشن سرخ‌ها را خراب کرد

۲
۰
حذف تلخ پرسپولیس از آسیا / قاتل همیشگی تیم های ایرانی جشن سرخ‌ها را خراب کرد
کبنا ؛پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل شکست خورد و حذف شد.
به گزارش کبنا، پرسپولیس در شبی که همه چیز را مهیای صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان می دید با شکست تلخ در ورزشگاه آزادی خداحافظی زودهنگامی با این مسابقات داشت.
سرخ ها این بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط شهاب زاهدی به گل هم رسیدند اما در همان نیمه اول خیلی سریع گل تساوی را دریافت کردند تا بازی همان طور پیش برود که تیم قطری می خواهد.
دقیقه ۷ (گل اول پرسپولیس): ارسال سروش رفیعی از جناح چپ به خوبی توسط شهاب زاهدی بریده شد و وارد دروازه الدحیل شد.
دقیقه ۹ (گل اول الدحیل): بازیکن الدحیل با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه‌بان پرسپولیس به خوبی این توپ را مهار کرد، با این حال روی توپ برگشتی، شوت مونتاری از بین تمام مدافعان پرسپولیس عبور کرد و وارد دروازه نماینده ایران شد.
آفساید مانع از گلزنی دوباره زاهدی برابر الدحیل
پس از دریافت گل تساوی، هواداران پرسپولیس دقایقی سکوت اختیار کردند تا ورزشگاه آزادی از جو متشنج خارج و آرام شود. با این حال بازیکنان پرسپولیس دست از حمله برنداشتند و در دقیقه ۱۳ مهدی ترابی با پاسی در عمق شهاب زاهدی را صاحب توپ کرد و ضربه پای چپ این بازیکن در حالی وارد دروازه الدحیل شد که داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت تا مانع از بریس زاهدی در نیمه اول این بازی شود.
فرصت سوزی بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری
بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را در نیمه اول تدارک دیدند که همه آنها بی حاصل بود. شوت چکشی سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به یک بازیکن در اختیار صلاح زکریا قرار گرفت و چند دقیقه پس از آن سعید صادقی پس از جا گذاشتن چند بازیکن قطری توپ را به دهانه دروازه الدحیل ارسال کرد اما شهاب زاهدی نتوانست توپ را وارد دروازه کند تا آه از نهاد هوادران و اعضای کادرفنی پرسپولیس بلند شود.
نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اما نیمه دوم تلخ تری در انتظار سرخ ها بود.
نیمه دوم
در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵ گل محمدی دست به تغییر در ترکیب تیم خود زد و با خروج سعید صادقی، محمد عمری جایگزین این بازیکن شد. عمری پس از حضور خود در زمین خیلی زود پا به توپ شد و هرطور که شده بود توپ را به پشت محوطه جریمه الدحیل رساند و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
بیرانوند مانع از گلزنی معز علی
معز علی ستاره قطری الدحیل که در ابتدای نیمه دوم هم یک موقعیت گلزنی را در مقابل علیرضا بیرانوند از دست داده بود در دقیقه ۷۰ باز هم در موقعیتی تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که ضربه او آرام بود و در اختیار دروازه شماره یک پرسپولیس قرار گرفت تا او باز هم از گلزنی مقابل پرسپولیس ناکام بماند. در ادامه بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازه الدحیل حمله ور شدند و پاس ترابی در سمت چپ به زاهدی رسید اما شوت این بازیکن بسیار آرام بود و در اختیار دروازه بان الدحیل قرار گرفت.
گولسیانی مانع از گلزنی پرسپولیس
پرسپولیسی‌ها که برای صعود نیاز به پیروزی در این بازی داشتند، در دقیقه ۸۰ و روی حرکت محمد عمری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که با خطای مدافع الدحیل داور به سود پرسپولیس پنالتی اعلام کرد و طبق انتظار گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن با برخود به تیرک افقی به بیرون رفت تا این بازیکن عملکرد فوق العاده ضعیف خط دفاع پرسپولیس در این بازی را تکمیل کند.
گلزنی اولونگا و پایان رؤیای صعود برای پرسپولیس
روی یک موقعیت ضد حمله مایکل اولونگا به خوبی از گئورگی گولسیانی عبور کرد و سپس توپ را به قعر دروازه سرخپوشان فرستاد. داور پس از بازبینی صحنه توسط VAR این گل را تأیید کرد.
با کسب این نتیجه پرسپولیس ۸ امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در رده چهارم تیم‌های دوم برتر مرحله گروهی از صعود به دور حذفی بازماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هیچ زمانی در آسیا چی نبیش
Ukraine
خدا را شکر آن شاءالله فوتبال کثیف ایران در همه میادین حذف شود
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1