کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

فیلم| دل پُر درد بازاریان دهدشت؛ بی‌سر و سامانی در بازار / مدیر اجرائیات شهرداری: همه حرف‌هایشان درست است، اما کارکنان تا حقوق گیرشان نیاید انگیزه کار ندارند /شورا و شهرداری پاسخ دهند

13 آذر 1402 ساعت 17:45

بازاریان دهدشت ظهر امروز با تجمع جلوی فرمانداری کهگیلویه خواستار ساماندهی و جمع‌آوری دستفروشان این شهر شدند.


بازاریان دهدشت ظهر امروز با تجمع جلوی فرمانداری کهگیلویه خواستار ساماندهی و جمع‌آوری دستفروشان این شهر شدند.
به گزارش کبنا، ساماندهی دستفروشان، موضوعی است که در این سال‌های اخیر به یکی از دغدغه‌های بازیاریان دهدشت تبدیل شده است و کسبه بازار از شهرداری و سایر متولیان انتظار دارند این موضوع را در اولویت کاری مدیریت خود قرار دهند.
   
ظهر امروز جمعی از بازاریان دهدشت با تجمع جلوی فرمانداری کهگیلویه از پهن شدن بساط دستفروشان در سطح شهر و میدان اصلی این شهر اعتراض کردند و خواستار جمع‌آوری دستفروشان و هدایت آن‌ها به خارج از سطح شهر شدند‌.
یکی از بازارایان در گفتگو با خبرنگار کبنا گفت: ما عوارض شهرداری و مالیات پرداخت می‌کنیم اما به علت سهل‌انگاری شهرداری، عده‌ای دستفروش که نه مالیات و عوارض و هزینه برق و... نمی‌دهند با پهن کردن بساط‌شان در سطح شهر و میدان اصلی و خیابان‌های منتهی به آن، فضا را می‌بندند.
بازاریان با بیان اینکه از ساعت ۴ عصر جای تردد در میدان اصلی شهر وجود ندارد گفت: حضور دستفروشان و پهن کردن بساط در معابر و خیابان رفت و آمد را برای عابران و تردد وسایل نقلیه مشکل می‌کند.  
   
این بازاریان عنوان کردند تاکنون چندین مرحله اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند اما کسی رسیدگی نمی‌کند و وعده‌های بدون سرانجام می‌دهند‌.
گفتنی است در تیرماه ۱۴۰۲ این بازاریان تجمعی در جلوی فرمانداری نسبت به عدم ساماندهی دستفروشان و خلف وعده مدیران و متولیان انجام دادند‌، عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه در میان بازاریان حضور پیدا کرد و به آن‌ها این قول را داد که در سریع‌ترین زمان ممکن این موضوع را بررسی و این مطالبه به حق بازاریان اجرایی خواهد شد.

   




کد مطلب: 470008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470008/فیلم-دل-پ-ر-درد-بازاریان-دهدشت-بی-سر-سامانی-بازار-مدیر-اجرائیات-شهرداری-همه-حرف-هایشان-درست-اما-کارکنان-حقوق-گیرشان-نیاید-انگیزه-کار-ندارند-شورا-پاسخ-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1