تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۶۹۹۵۶
در دیدار با مردم؛

کلیپ ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۰
کلیپ ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در یک دیدار صمیمی با جمعی از مردم استان مشکلات آنها را به صورت حضوری و هم از طریق سامانه ۱۱۱ مورد رسیدگی قرار داد.
   

به گزارش کبنا نیوز، سیدعلی احمدزاده روز شنبه به مدت سه ساعت در محل سامانه سامد ۱۱۱ به درخواست های مردمی پاسخ داد.
در این برنامه مطالب و مشکلاتی مطرح شد که سال ها بلاتکلیف بوده و از رفع نشدن آن مدت زیادی می گذشت و بیشتر به حوزه قوانین بالادستی مربوط بود.
عده ای هم خواهان این بودند که اکنون در دولت مردمی اوضاع فرق کرده و با توجه به حضور دولت مردمی و برگزاری دیدارهای چهره به چهره مردم با مسئولان برای رفع مشکلاتشان باید چاره اندیشی شود.
موضوع مهم دیگر اینکه مراجعه کنندگان برای پیگیری درخواست ها و رسیدگی به کارشان و رفع مشکلات خود فرم ارتباط مردمی با دستور صادر شده از سوی استاندار دریافت می کنند تا مراحل بعدی و جواب گرفتن برایشان مشخص و حتمی باشد.
در این دیدار استاندار ضمن شنیدن مطالبات و درخواست‌های مطرح شده در حوزه وظایف و اختیارات راهنمایی و دستورات لازم را برای ۷۶نفر از متقاضیان صادر کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار اظهار داشت: رفع مشکلات مردم، جلب اعتماد و اطمینان آنها و ایجاد امید در مردم را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و برای این منظور برنامه های متفاوت برگزار می کنیم.
احمدزاده به حضور میدانی معاونین خود و مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین محلی در این برنامه ها در کنار خود برای چاره اندیشی و رفع سریع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: این دیدارها بین مسئولین نهادینه شده است که خواسته‌ای مردم داشته اند و به صلاح است محقق شود.
احمدزاده به درخواست بالای مردم برای اشتغال و کمک های تسهیلاتی اشاره کرد و گفت ما در برنامه های ملاقات مردمی، سفرها و دیدارها متوجه بیشتر خواسته و مشکلات مردم شده‌ایم و استفاده مردم از اختیارات مسئولین، گسترش خدمت و فعال کردن و بهره‌گیری از ظرفیت های استان ملاک کار مدیران شده است.
استاندار با بیان اینکه برخی درخواست ها جنبه شخصی دارد و برخی عمومی است تاکید کرد در هر دو زمینه مسئولین وظیفه دارند تا به سرانجام رسیدن درخواست ها موضوع را مد نظر داشته باشند.
وی در پاسخ به کسانی که درخواست اشتغال داشتند، گفت: پتروشیمی گچساران و دهدشت به دنبال جذب نیرو از طریق آزمون هستند که فرصت خوبی برای جذب متقاضیان کار است.
احمدزاده با اشاره به برنامه دولت برای شناسایی کسانی که دچار فقر مطلق هستند، گفت: حمایت از این افراد در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار داشته باشد.
وی بر حمایت دستگاه های بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) به نیازمندان تاکید کرد و گفت: رفع فقر مطلق از برنامه های دولت است.
احمدزاده در پایان از تلاش ها و پیگیری های قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد استان که در این برنامه حضور داشت، قدردانی کرد و گفت: مدیرکل کمیته امداد به صورت جهادی در تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه های افراد تحت حمایت این نهاد استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
فایل های مرتبط
1