تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۴۶۹۹۳۴
مدیرکل سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

استقبال فراوان مردم کهگیلویه و بویراحمد از پویش «حریفت منم» / سفر رئیس سازمان تبلیغاتی کشور به استان

۱
۰
استقبال فراوان مردم کهگیلویه و بویراحمد از پویش «حریفت منم» / سفر رئیس سازمان تبلیغاتی کشور به استان
کبنا ؛مدیرکل سازمان تبلیغاتی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر مردم استان در پویش «حریفت منم» خبر داد و گفت: استان در رتبه‌های برتر این پویش قرار داد و با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد‌یم.
حجت الاسلام سید رضا افتخاری امروز(شنبه 11 آذرماه 1402)آذر در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه روز دوشنبه مهمان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور هستیم، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی_فرهنگی، دیدار با شاعران، هنرمندان و نخبگان فرهنگی، دیدار با مبلغین و دیدار با خانواده شهیدان از برنامه‌های مطرح شده در سفر آیت‌الله قمی به استان است.
وی ادامه داد: در این گفت‌وگو‌ها آمار و تحلیل‌های بررسی می‌شود که باعث می‌شوند به تصمیم و شناخت بهتری برسیم. نگاه و راهبرد جدیدی در حوزه فرهنگ اتفاق بی‌افتد که باعث رفع مشکلات و آسیب‌ها می‌شود.
حجت‌السلام افتخاری با اشاره به اینکه هویت انقلابی و اسلامی مردم استان هویتی برجسته است، گفت: مردم استان ظلم ستیز و طرفدار عدالت و حق هستند. پرونده و سابقه تاریخی که مردم استان دارند به خوبی این را اثبات می‌کند.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: میزان کمک‌ها به جبهه، تعداد شهدا و ایثارگران خود گویای این هویت است، مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره ارادت خود را به اهل بیت نشان دادند و نشان این محبت، حمایت از جمهوری اسلامی است.
حجت السلام افتخاری افزود: مردم استان در هیچ حکومتی تحت حکومت ظالمانه قرار نگرفتند، اما استقبال خوبی از جمهوری اسلامی صورت گرفت چون شعار‌های ظلم ستیز را امام و شهیدان می‌دادند و در این راستا حرکت می‌کردند. استان ما هم همیشه حمایت می‌کردند و در راهپیمایی‌ها این را نشان دادیم.
وی در پایان نیز با بیان اقدامات کانون‌های فرهنگی - تربیتی و تشکل‌های هیأت اظهار داشت: قرارگاهی برای نوجوانان هست که برنامه‌های نوجوان پسند برای این قشر برگزار می‌کنند و با استقبال خوبی نیز همراه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الاهی همشون شربت شهادت رو بنوشند
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1