تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۶۹۹۱۳
بررسی تحولات انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون؛

بهرامی؛ استراتژی مناسب اصلاح‌طلبان

۹۳
۳
بهرامی؛ استراتژی مناسب اصلاح‌طلبان
کبنا ؛آماده‌سازی نیرو‌ها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی همانقدر اهمیت دارد که تعریف زمین بازی حائز اهمیت است. اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه بزرگترین پایگاه اجتماعی را دارند اما در سال‌های اخیر در سازماندهی آن با مشکل روبرو هستند. 
با اینکه فرصت زیادی تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده، شواهد دال بر آن است که صحنه سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، حرکت خزنده و آرامی به سمت تغییر و تحول متناسب با این آوردگاه عمومی دارد. با این حال، رصد و پیگیری مواضع نخبگان جریانات، خاصه موارد مربوط به انتخابات، امری مهم تلقی می‌شود.
اصلاح‌طلبان در انتخابات 98 با وجود همه کارشکنی‌های درون و بیرون جریانی رأی قابل اعتنایی برای بهرامی کسب کردند، اما به نظر می‌رسد انتخابات پیش‌رو برای این جریان سیاسی هنوز گرم نشده و صدایی از جریان اصلاحات در استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده نمی‌شود و از پشت پرده‌ها هم خبری نیست. تنها هواداران دولت روحانی در استان تحرکاتی دارند.
اکنون دستان اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در انتخابات پیش‌رو خالی نیست. آنها از دوره گذشته تاکنون پشت سر بهرامی قرار گرفته‌اند و بهرامی به یک گزینه اجماع‌آفرین تبدیل شده است، هر چند گروه‌های رقیب تلاش دارند که بهرامی را به چالش بکشاند و بدبینی شدیدی را در جریان اصلاحات علیه بهرامی راه بیندازند.
 حضور محمد بهرامی، شهردار اسبق یاسوج به عنوان نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و استقامت وی در چند دوره گذشته، اکنون اصلاح‌طلبان را امیدوار کرده که کرسی بهارستان را از آن خود کنند.
«بهرامی» در حال حاضر بهترین گزینه ممکن برای جریان اصلاح‌طلبی است که در چند دوره از فیلتر‌های شورای نگهبان عبور کرده و می‌تواند اجماعی در سطح شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ایجاد کند، او علاوه بر اینکه یک چهره سیاسی است، کار اجرایی هم کرده و بهتر از سایر نامزدهای انتخابات مجلس کار عمرانی و زیربنایی را می‌شناسد و راه را بلد است.
او مدت‌هاست که در رسانه‌ها و گعده‌های حقیقی و مجازی به عنوان یکی از مهمترین گزینه‌های اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس مطرح است. بهرامی اکنون در سطح کشور هم شناخته شده است. اصلاح‌طلبان شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اگر قرار است که بار دیگر به سپهر سیاسی برگردند و کورسوی چراغ آنها بدرخشد، راهی جزء همراهی بهرامی ندارند. در غیر اینصورت چون دوره‌های گذشته باید دست به دامن نامزدهای انتخاباتی شوند که ریش در گرو اصولگرایان دارند. اصلاح‌طلبان از اجاره دادن سبد آراء خود همواره گلایه کرده‌اند و ادامه این روند را هم به صلاح خود نمی‌دانند.
«بهرامی» به دلیل حضورش در دوره‌های مختلف و استقامتش در این مسیر، پایگاه اجتماعی خوبی برای خود رقم زده و به گفته ناظران سیاسی اکنون رقابت بین روشنفکر و محمد بهرامی است. اصلاح‌طلبان شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اگر در مسیر یک استراتژی مناسب قرار بگیرند، شرایط ایده‌آلی را برای خود فراهم خواهند کرد.
بهرامی، مهندس عمران خوانده‌ای که شهردار موفقی در طول حیات شهرداران ضعیف یاسوج بوده است. او یاسوج را به عنوان «پایتخت طبیعت ایران» معرفی کرد و هنوز که هنوز است در صحبت‌ها و سخنرانی‌های مسوولان در این باره گفته می‌شود. بهرامی همچنان در بزرگداشت قهرمانان ملی نقش آفرین بوده. نصب مجسمه «آریوبرزن» سردار معروف ایرانی در میدان اکبرآباد یاسوج یکی از کارهای خوب بهرامی بود. بهرامی همچنین تیم فوتبال شهرداری یاسوج را پایه‌گذاری کرد و تنها او بود که توانست تیم‌داری کند، بعدها در سایه مدیریت ضعیف سایر شهرداران این تیم از هم پاشید و اکنون تنها در خاطرات جوانان این دیار گاهی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج یاد می‌شود و نبود یک تیم فوتبال در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حسرت بزرگی است که بر دل جوانان این شهر سنگینی می‌کند. شهری که استعدادهای ناب و بکر فوتبالی کم ندارد و به دلیل نبود زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات چراغ این استعدادها یکی یکی خاموش می‌شود و به فراموشی سپرده می‌شوند.
بهرامی می‌داند که این روزها و حفظ وضع موجود خیلی مهم است و باید حساب شده گام بردارد. یک اشتباه می‌تواند او را به سمت پرتگاه حُل بدهد. حسی که از بررسی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها گرفته می‌شود، این است که در انتخابات پیش‌‌رو، شور انتخاباتی ایجاد می‌شود. بهرامی اگر هوادارانش و کسانی که با او هم فکر هستند را متقاعد کند که پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، می‌تواند موفقیت چشمگیری به‌دست بیاورد.
در ادامه تصاویر و فیلم‌های مربوط به فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی محمد بهرامی که در فضای مجازی منتشر شده را برای اطلاع مخاطبان به اشتراک گذاشته‌ایم،  کبنا نیوز آنها را تایید و رد نمی‌کند. صرفاً برای اطلاع عموم مردم و ایجاد شور و مشارکت حداکثری منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

محمد بهرامی؛ تراژدی شکست یا معجزه سخت

    
   
    
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا جایی که اطلاع دارم بهرامی مهندس عمران نیست
در هر سه رده کارشناسی و ارشد و دکترا رشته مدیریت خوانده
Iran, Islamic Republic of
بهرامی
منتظریان
روشنفکر
مقدم
زارعی
خرامین
Iran, Islamic Republic of
از شورای محترم نگهبان خواهشمندیم روشنفکر را رد صلاحیت کند.
روشنفکر باید بداند که حنایش دیگر رنگی ندارد و دستش برای همه رو شده است
بادام فیروز
Iran, Islamic Republic of
بهرامی شانس بالای در راه یابی به مجلس این دور دارد ایشان سیاسی نیست مرد عمل است دیدگاهش اقتصادی و زیر بنایی و رفع محرومیت زدایست درد مردم خوب می داند چون کار اجرایی کرده
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلاح طلب است
منتظریان اصولگرا است
روشنفکر فرصت طلب است
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و اصول گرایان با منتظریان هستند و این یعنی پیروزی قطعی منتظریان
دانلود
Iran, Islamic Republic of
منتظریان همان تفکری است که رد صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد را رقم زد

کسی که نام اصلاح طلب را دارد به اصولگرایان رای نخواهد داد
Iran, Islamic Republic of
همش مراسم فاتحه خوانی بی. خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
ندیدیم طی این شانزده سال اصلاح طلب شناسنامه داری از بهرامی حمایت کند و بعید می دانیم حمایت کنند
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگه عسکری و عرفانی، حسین روحانی، داریوش ارجمند، رخشا، و ... اصلاح طلب نیستند پس چی هستند؟ تعجب می کنم حرفای مفت و الکی
Iran, Islamic Republic of
اقبال عمومی الان به سمت منتظریان است و پیروزی او قطعی است
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
همه‌ی نیروهای اصلاح طلب استان از دکتر بهرامی حمایت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
ده نفر رو نام ببرید
Iran, Islamic Republic of
کل عملکرد بهرامی در زمان شهردار بودن...یه اسب بود یه تیم فوتبال...بعد هر چه بدهی بود گذاشت رو دست شهردار بعدی...عملکردش کجا بود ...تعریف الکی ندید....عملکرد فوق العاده دکتر روشنفکر که ۳ شهرستان برعهده داشت نمی بینید فقط اسب بهرامی می بینید
Iran, Islamic Republic of
از عملکرد های
بی خاتونین سقاوه حاجی و دس تو دایه چند مورد رو ذکر بفرما
مردم
Romania
سد سقاوه ،میدان گازی مختار ،بزرگراه سی سخت ،تخصیص دو درصد نفت به کل استان و ............
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر این وسط چکاره است
Iran, Islamic Republic of
مردم عزیزحوزه بویراحمد دنا ومارگون..سلام....چرا کور کورانه تصمیم می گیریم...چرا فکر نمی کنیم...که دولت که در حال حاضر قدرت داره دولت اصولگراست...وبا آقای بهرامی هیچ همفکری ندارن...بخدا انتخاب بهرامی تو این حکومت یعنی خدا حافظی با بودجه با اشتغال جوانان.با کارهای عمرانی وووو...افراد قدری مثل مسعود پزشکیان (نماینده تبریز) که هم وزیر بودن هم نایب رئیس مجلس بودن وچندین دوره تومجلس هستن...در این دولت اصولگرایان بخاطر اصلاحطلبی بودنش هیچ عملکردی نداشت... حالا بهرامی که درمقابل گردن کلفتی مثل پزشکیان هیچی نیست...می خواهدتو این حکومت چه کاری برا این حوزه انتخابیه کند....پس لطفا با فکر تصمیم بگیرید وانتخاب کنیدن از روی تعصب وغرض ورزی...باتشکر
عجب
Singapore
خدا بزنت و سرجا بلند نابی‌که گپ مفت ایزنی تریب چی آب رو بریز همون جایی که سوزش میکنه
Iran, Islamic Republic of
خدا زهت
دشتروم در صحنه
Singapore
این بار صندوق رای بهرامی در دشتروم بالاتر از سایر رقبا به خصوص منتظریان است.
روشنفکر خو به مردودی خودش رسیدگی‌کنه که لقب تنها نماینده تک دوره ای رو به نام خودش میزنه
مردم
Romania
رقابت بین روشنفکر و منتظریان هست بهرامی اصلاح طلب نیست راننده هدایت خواه است
همه جانبه نگر
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه مردم شریف بویر احمد واحد که همیشه پر شور در انتخابات حضور فعال داشته اند.ضمن احترام به همه نامزد های انتخابات در پیش رو .بعنوان یک تحلیل گر سیاسی باید عرض کنم دکتر محمد بهرامی .انسانی مردم دار ،دور اندیش ،دارای ذهنی خلاق،واهل عمل.اوا گر دنبال منفعت شخصی بود می‌توانست در عرصه های مختلف به جایگاه مناسب ومکنت مال برسد اگر در صحنه مانده است وسختی های زیادی را تحمل نموده است صرفا برای مردم بوده است.اوانسانی پاک دست است که در این دوران متمادی هرچه بد اندیشان خواسته اند یک نقطه خاکستری در زندگی ایشان پیدا کنند به درب بسته خورده اند .
دکتربهرامی مقبولیتی در بدنه اصلاحات واقعی که دنبال اصلاح امور جامعه هستند واصوالگرایان غیر منفعت طلب دارد واین خود یه برگ برنده است که در دست ایشان میباشد وسایر رقبای محترم ازآن بر خوردار نیستند.
نکته آخر اینکه دکترمحمد بهرامی باعمکرد خوبش در اذهان عمومی، مردم به نیکی از او یاد مینمایند و در بین نخبگان از او به یک چهره علمی ،توانمند ومقتدر نام میبرند
پس دکتر محمد بهرامی گزینه مناسبی است برا مردم شریف بویر احمد واحد در این دور از انتخابات در پیش رو
Iran, Islamic Republic of
اصلا فکر میکنی بعد صحبت کنی؟ اگر قرار باشد همیشه اصولگرایان حاکم باشد (با این تفکر غلطی که شما دارید) پس بهتر است کسی پای صندوق رای نرود ،و تا همیشه این گروه اقلیت بر گرده مردم سوار باشند. بر ادر من خدا میفرمایید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهم ،مگر آنکه خودشان بخواهند. خواستن توانستن است.اگر کسی یک کلمه در صحبت هایش اصلاح طلبی باشد کارش تمام است . اگر بهرامی یکبار به صراحت اعلام کند چه خط و مشیی دارد تکلیفش مشخص است.در سازمانی که ما کار میکنیم بچه های کم تجربه و ...به اسم بچه حزب الهی مدیر میشوند و افراد توانمند بایگانی میشوند.ظلم پایدار نیستتتتتتتتتت.
فرشیئد
Iran, Islamic Republic of
ایشون اصلاح طلب نیست و گزینه ماهم نیست چونکه اززمانی که شهرداربود فقط یگروه رادرشرداری بکارمیگرفت.......
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی .علمی .عملگرا .شجاع
از سیسخت
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلاح طلب نبوده و نیست و نخواهد بود . البته اصول گرا هم نیست. بلکه دو رو است و بی خاصیت
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هیچ شانسی برای پیروزی ندارد اگر هم شانسی داشته باشد در دولت منتسب به اصولگرایان چوب باقله هست
Iran, Islamic Republic of
کاریزمای لازم را نداره. انرژی منفی هست.
بویراحمد
United Kingdom
پیروز قطعی انتخابات با 80000 رای هست مطمن باشید
مارگون
United Kingdom
اصلاح طلبانی که هم اکنون در جبهه اصول گرایان بازی می‌کنند یک مشت منفعت طلب هستند
یاسوج
United Kingdom
درود بر دکتر بهرامی مرد علمی و عملگرا
ندای وحدت بخش راه روشن فردا
بهرامی گزینه ای برای عبور از بحرانهای ساخته شده و تیری در روشنی برای خاموش کردن نگاههای منسوخ قومیتی بهمراه امیدی وحدت بخش خواهد بود
محمدی
Romania
با استخدام های فامیلی در شهرداری
علی موسوی
دکتر بهرامی فارغ از نگاه سیاسی تنها گزینه کارآمد این دوره انتخابات می باشد
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک تیرتاجی این دور به دکتر بهرامی رای خواهم داد
Iran, Islamic Republic of
تو تیرتاجی نیستی و لطفا با نام طایفه ما کامنت نگذارید‌. این کارها قدیمی شده
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
طلایی ترین دوران مدیریت را با ایشون تجربه نمودیم و کاش این فرصت برای همه مردم جهت دوران اعطا وکالت هر چه زودتر تانین گردد
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
طلایی ترین دوران مدیریت را با ایشون تجربه نمودیم و کاش این فرصت برای همه مردم جهت دوران اعطا وکالت هر چه زودتر تانین گردد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خدایی گزینه ای بهتر از بهرامی وجود نداره بدون تعصب
مارگون
Iran, Islamic Republic of
موج های خوبی در هفته های اینده به سمت دکتر بهرامی راه خواهد افتاد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
بهرامی پیروز انتخابات اسفندماه خواهد بود ،این را یه جایی یادداشت کنید
از چهار محال بختیاری
Germany
احسنت بر این پیش بینی در هر صورت امسال بهرامی برنده انتخابات است این خط واین هم نشان
دنا
Iran, Islamic Republic of
💙💙
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
در دولت اصولگرا
نماینده اصلاح طلب چکار می تونه بکنه
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
به چه زبانی بگوییم آقای بهرامی قبولت نداریم.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بهرامی خیلی بهتر از منتظریان است .
^^
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
یک سوال از آقای بهرامی
آیا شما خود را از تاجگردون قویتر میدانی؟
نکته اول: اینکه چند ساله که هیچ حزبی شما را کردن نمیگیره دلیلش بر ما هم پوشیدست.

نکته دوم: شما خود را اصلاح طلب می‌خوانی نگاهی کنیم به عملکرد تاجگردون در دولت احمدی‌نژاد که قریب به دوسال ساکت و بی اثر بود ولی با شروع ریاست جمهوری روحانی تازه استارت خورد.
نتیجه: آقای بهرامی شما در دولت رئیسی کاری نمی‌توانی انجام دهی و با توجه به احتمال ۸ ساله بودن ریاست جمهوری پس حداقل به نفع خودت نیست اصلا قبول شوی.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سخن آ حاج آقا بزرگواری را فراموش نمی کنیم که فرمودند در دوره احمدی نژاد برای دیدن احمدی نژاد باید تاجگردون آدل دیده می‌شد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
همه ی آنهایی که هنوز که هنوز است به اصلاحات ایمان و باور قلبی دارند رای شان محمد بهرامی خواهد بود ..خوب باشد یا نباشد ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
کسانی که عملکرد بهرامی را در زمان صدارت شهرداری زیر سوال بردن فقط فقط شما را ارجاع میدم به بلوار حدفاصل میدان عدل تا هفت تیر از مبلمان شهری ایجاد فضای سبز های متنوع برادران عزیز دوران شهر یاسوج به سه دسته تقسیم میشه قبل از شهرداری بهرامی که ههمون یادموت وضعیت نابسامان شهری خیابان های خاکی و فاضلاب های روان در خیابان ها و دوره بهرامی رنسانس در ایجاد فضای شهری با نشاط و سرسامان دادن خیابان ها اسفالت جدول کشی لطفا دوره های بعدی هم مقایسه کنید اما در خصوص اصلاح طلب بودن ایشاناقای بهرامی قبل از اینکه یک سیاست مدار و نظریه پرداز فکری باشد یک مدیر اجرایی و عملگرا و خلاق می باشد که در هر شرایطی با توانایی و خلاقیت خود را به سیتم تحمیل می نماید بنابراین نگران اصلاح طلبی و اصول گرایی دولت نباشید انسان های خلاق خلق فرصت می نمایند
United States
درود به شرف و غیرت دکتر بهرامی برای بویراحمدوبهترین گزینه هست برای اصلاح طلبان و عملگرا هست وکارآمد
مصطفی
United States
درود بر دکتر بهرامی مرد علمی وعمل گر
محرابی کریک
Iran, Islamic Republic of
خالق برند پایتخت طبیعت ایران ناجی این دیار پر استعداد خواهد شد
یا شاه عسکر (ع)
آصف جاه
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات بویراحمد محمد بهرامی ست
پژمان علی پور
United Kingdom
بی شک تنها بهرامی خواهد توانست یاسوج را از بن بست ناامیدی بیرون کشاند ،بهرامی تنها امید این روز های جوانان ، جوان نخبه ای که توانست در طول سه سال اعتماد مردم را جلب کند
مهندس
United States
دکتر بهرامی گزینه اصلح می باشد
قادر
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی سال ها با خط و مشی اصلاح طلبی کنار مردم ماند و هیچ چیز دیگری را بر کنار مردم بودن ترجیح نداد و در این دوره انتخابات مزد استقامت و مردمی بودن را خواهد گرفت
تامر
United States
درود برشما وتحلیل زیباتون من به عنوان یک اصلاح طلب دورقبلی به دلیل قهرباصندوق رای نیومدم رای بدم ولی پشیمان هستم واین دورباتمام وجود درخدمت تیم دکتربهرامی وراه روشن فردا هستم
ده برآفتاب
United States
راه نجات بویراحمد واحد فقط دکتر بهرامی هستش که باید حمایتش کنیم
تنها
Norway
بهرامی
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
بی شک خارج از بحث گرایش های سیاسی در بین گزینه های موجود محمد بهرامی توانایی نمایندگی این شهرستان را دارد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
به آفتاب دوباره سلام خواهیم کرد ...محمد بهرامی
بهادران
United States
بهترین گزینه دکتر بهرامی هست
ایلم تامرادی
United States
به نظر من تنها گزینه نجات بویراحمد واحد دکتر بهرامی ست که هم علمی و هم عملگراست. فکر کنم سوزش عجیبی در دوستان احساس می کنم که اینجور به محبوبیت دکتر بهرامی بین تمام طوایف و همه قشر مردم حسادت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون هم در مجلس اصولگراها بود خوب عملکردی داشت . بهرامی عملگراست ،بیان خوبی دارد . نماینده فعلی طبق تبصره 18,قانون انتخابات به دلیل نداشتن سلامت جسمی که زبان ناقص والکن دارد باید رد صلاحیت شود . دستور را زیر پا گذاشت فقط اقوامش را مدیر کرد
Iran, Islamic Republic of
بیان خوبی دارد...‌‌تو رو خدا این دیگه نگید بهرامی کجا بیان داره...
علی
United States
بهرامی برنده قطعی انتخابات می باشد.پرنده داخل کوه هم ایگو بهرامی
دولت آباد سرای من
United States
اول باید به این نکته توجه کرد اصلاح طلب از دید واقعی مردم کیست . اصلاح طلب به دنبال ویرانی به هر قیمتی نیست . اصلاح طلب به معنای قبول درستی های موجود ( که فرقی نمی کند این درستی ها توسط چه جناحی ساخته شده باشد ) و سپس اصلاح نادرستی های موجود و ایجاد ترقی بر اساس خلاقیت است .اصلاح طلب واقعی همواره کنار مردم است . به عهدش وفا می کند . خوب که بنگریم محمد بهرامی همان اصلاح طلب واقعی مدنظر مردم است که بیشتر از همه در راهش ثابت قدم بوده و اقدامات ماندگارش بوی اصلاح درست و خلاقیت می دهد . شاید اصلاح طلبان استان به تبع پایتخت فعالیت تشکیلاتی و گروهی در این دور نداشته باشند اما بنابر اطلاعات موثق اکثر چهره های شاخص اصلاح طلبان بصورت انفرادی از محمد بهرامی حمایت می کنند چراکه آنها می دانند دردهای داخلی بویراحمد نسخه خودش را می خواهد .
Iran, Islamic Republic of
از طرف خودن حرف بزن
سی سخت
United Kingdom
چه اصلاحاتی که یکبار حتی دفاع از اصلاح طلبان نکرده و کار اصلاح طلبی ازش ندیدیم
دنای سرفراز
Iran, Islamic Republic of
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید
معشوق همین جاست بیایید بیایید

معشوق تو همسایه و دیوار به دیوار
در بادیه سرگشته شما در چه هوایید

درود بر اصلاحات درود بر دکتر بهرامی
حمید
Romania
پیروز قطعی دکتر محمد بهرامی متخصص ایجاد تحول های بنیاذی
پاتاوه
United States
بهرامی رأی نداره خو ، غیره از شهرداری که به لطف هدایتخواه بود دیگه چه عملکردی و سابقه ای داشته ؟؟؟هیچی
تنگاری من
United States
بنیانگذار اصلی نیروهای فله ای بهرامیست
بعد حرف از راه روشن میزنید؟
چند سال باید بازیچه انتخابات بشید ؟
خسته نشدید ؟
دوره های قبل پول پاشی هایتان برای فقط چند رای را دیدیم
حالا شما رفتید مجلس آدمی ک با پول برع مجلس آخه چه دردی رو برای مردم دوا می‌کنه جز اینکه جبران خسارات کنه
علی اقایی
Netherlands
بهرامی تش نها من هونه اقا .

تمام ادارات بچیل خونه اقا نیسن .
د بسته چند بار خفت .

منتظریان قبوله ککالی .

همه اومنه باش
اصول گرا
United States
اگر بخواهیم به فکر آینده فرزندانمان باشیم راهی جز انتخاب آقای بهرامی نداریم چون حداقل یه رزومه ای داره به نسبت بقیه دارن به عنوان یک اصول اگرا به ایشان رای خواهم دادم همانطور که توی گچساران هم به آقای حسینی اعتماد شد و از تاجگردون گذشتن و نتیجه اش را هم دیدن و ما باید اعتراف کنیم که آقای تاجگردون قابل قیاس نیستن با هیچ کدام از دوستان اصول گرا
اصلاح
Romania
اگر لطف کنید جواب بدید ممنون میشم روند و فرایند انتخاب جناب آقای بهرامی به عنوان شهردار یاسوج راتوضیح دهند؟
جلساتی که قبل از انتخاب به عنوان شهردار با هدایت خواه داشتند در مورد چی بود ؟
آیا راننده هدایت خواه بود؟
بویراحمد واحد
United Kingdom
در این دوره مردم به تخصص رای خواهند داد
به کسی که امتحان پس داده باشد
قطعا تا انتخابات خبرهای خوبی از پیوستن مردم به دکتر بهرامی منتشر می شود
یا علی مدد
بویراحمد قوی
Iran, Islamic Republic of
از عملکرد بی خاتنون،سقاوه،
دوست عزیز،اگر زحمتی به خودت بدی واز این پروژه‌ها بازدیدی داشته باشی ،قطعا وجدان بیدارت،به خوبی قضاوت خواهد کرد عملکرد روشنفکر را در این سه سال تحریم،،کرونا،زلزله سی سخت وسنگ اندازی گروههای فشار و...
ا.پیرفت پل مهریان
۲،تحول در محور یاسوج به سی سخت را،تعریض محور،دوتونل،وپل کلو
۳،دوبانده کردن پر حادثه خیز تربن محور،بین دوپلیس راه
۴،تعریض گردنه مله شوره بسمت تنگ سرخ
۵،تعریض محور تنگاری تا سپیدار
۶،پل تلگاه،وجدیدا هم پل پایین مهریان بسمت جمعه بازار
۷تعریض جاده یاسوج،پاتاوه و بسمت سمیرم
۷،وهزاران راه روستایی دیگر،گاز رسانی،ابرسانی واحداث مخزن ،سالن ورزشی،مدرسه سازی،تجهیز مدارس،و...
United States
قطعا تنها کسی هست که میتونه یاسوج رو نجات بده
ذرگون
Netherlands
شایسته سالاری وظیفه همه است
الحق دکتر بهرامی شایسته ترین هست
Iran, Islamic Republic of
الحق بزنه من کمرت بگو ایخام رای وش بیوم ده سیچه ایزی بهترین گزینه
Romania
من کاری به کاندیدها ندارم ولی منتظریان و که میبینم ازش میترسم
ص غ
United States
زنده باد مهندس بهرامی
مردم بدانند مردعمل وصبوری مثل بهرامی نخواهد امد
انشاالله به امید پیروزی مهندس بهرامی در انتخابات پیش رو
بویراحمد بزرگ
United Kingdom
جناب دکتر بهرامی با ایستادگی در این راه به همه مردم وجریانها فهماند، که برای در کنار مردم بودن ودر کنار مردم ماندن مثل دمای استوار خواهد بود، فقط بحث اون عده ای از اصلاح‌طلبان هست، که ای خود را اجاره می‌دهند به سبد اصولگرایان، بعد هر طور دلشان بخواهد صحبت می‌کنند،
بهرامی شخصی است عمل گرا که همه عامه مردم او را دوست دارند وقبول دارند، خودش، راهش وبرنامه هایش را، ومطمئن هستیم با این انتخاب فردای روشن در انتظار مردم هست
دنای سربلند
United Kingdom
این بار همه می‌گویند، حق بهرامی هست، چرا؟ چون همه رفتند وتمام توان خود را نشان دادن وحال مردم فهمیدند، تابع احساسات نباید رای داد، دیگر هیچ وقت تعصبی رای نخواهم داد، بار گذشته تعصب وبرادری خود را اثبات کردیم، حال دنبال پیشرفت وتوسعه زیر ساخت ها هستم، دنبال آینده فردای خود وفرزندان خود هستم، اینبار نه اصول گراو اصلاح‌طلب مسخص هست، چون مردم دنبال عملگرا هستند ومیبنیم همه طيف ها بسوی محمد بهرامی می‌آیند واو را حمایت می‌کند، چون فردای خوب را برای نسل خود می‌خواهند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
یادم نمیره. پیمانکاری کانالی بزرگ توی کوچه ما درست کرد و یکماه بعد همه آنرا پراز خاک کرد و پوشاند گفتم هزینه ای که کردی و ... گفت شهردار بهرامی پسر عمه منه هیچکس هیچ غلطی نمیکنه دوبرابرش را میگیرم
سفلا
Iran, Islamic Republic of
خارج از بحث اصول و اصلاح ما به کسی رای میدیم که علم محور باشه، شجاع باشه، توسعه و پیشرفت و قربانی یه سری مسائل نکنه .ما در همه حوزه ها بسیار عقب هستیم از جمله اقتصاد ،اشتغال، فرهنگ و هنر ،ورزش،و....تنها کاندیدای که این شاخصه ها را داراست و می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت اساسی بویراحمد شود فقط و فقط دکتر محمد بهرامی هستن.....
روان
Iran, Islamic Republic of
ما آقای بهرامی را جزو اصلاح طلبان نمیدانستیم و نمیدانیم و نخواهیم دانست...
سیسخت من و تو
China
خدایی دور از قومیت و تعصبی
ب ما بگید بهرامی کیست ؟
نظر شخصی بنده:
بهرامی هیو کاری نمیتونه برای استانمان انجام بدع همانطور ک در این چند سال ب ایشون هیچ پست مدیریتی ندادند از کدام شایستگی سخن میگویید ک ما ندیدیم ؟

در زمان مدیریت ایشون در شهرداری قومیت گرایی ب اوج خود رسید وای بحال روزی ک نماینده بشن
بهرامی باید راه رو برای نخبگان دیگر در ایل آقا باز بگذارد تا می باید ضربه بخورند

تا کی پول پاشی همانطور ک در دوره قبل دیدیم

یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هر چی باشه از روشنفکر و منتظریان بهتره الان 4 سال روشنفکر نماینده یاسوجه آدم خجالت میکشه
سفلی
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی تنها کاندیدی هست که میتواند کارهای بزرگی برای این مردم انجام دهد.در دوره شهرداری ایشان ثابت کرده است که مرد عمل خواهد بود.
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1