تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۶۹۸۹۹
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

نماینده‌ای که وام‌دار مردم است به درد مجلس نمی‌خورد / آقایان، در بازار نظارت نمی‌کنید، صبر مردم حدی دارد

۱
۱
نماینده‌ای که وام‌دار مردم است به درد مجلس نمی‌خورد / آقایان، در بازار نظارت نمی‌کنید، صبر مردم حدی دارد
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با انتقاد از بی‌سر و سامانی بازار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرانی در بازار به صورتی است که مغازه چسبیده بهم قیمت اجناس با همان کیفیت متفاوت است، آقایان نظارت نمی‌کنید، صبر مردم حد و اندازه‌ای دارد، مسأله بازار را با خاله خرزویی حل نکنید.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان کشور تأکید کرد و گفت: اوایل انقلاب می‌گفتند وجود بسیج ضرورتی ندارد اما امام راحل در آن موقع دستور تشکیل سپاه و بسیج را داد که ثمرات آن را در اقصی و نقاط عالم می‌بینیم و امروز به مقام‌سازی کشور در مقابل تهدید‌ها و خطر‌ها انجام گرفت.
وحدانی فر با بیان اینکه در این چهل و‌اندی سالی که از تشکیل بسیج می‌گذرد کارنامه بسیج مملو از افتخارات متعدد است، افزود: آنقدر بسیج مهم است که امام راحل می‌فرمایند که بسیج لشکر مخلص خداست.  
وی بسیج را مدرسه عشق دانست و بسیج را در کار‌های فرهنگی، جبهه رزم، سلامت، سازندگی، علم و پژوهش، در میدان تبیین و بصیرت افزایی و.. دارای کارنامه‌ای موفق عنوان کرد.  
وحدانی فر به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر در خود و دیگران بصیرت افزایی کنید، تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین و بصیرت افزایی تکلیف همه ما است.  
وی به بخش دیگر بیانات مقام معظم رهبری رابطه با طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این عملیات آبروی رژیم صهیونسیتی، آمریکا و تمدن غرب را برد و هر چه غرب جمع‌آوری کرده بود و برخی‌ها از حقوق بشرش فریاد میزدند در طوفان الاقصی مشخص شد که همه این‌ها افسانه‌ای دروغین بیش نبود.  
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: جریان مقاومت سکوت نخواهد کرد و ما تا عقب نشینی رژیم غاصب صهیونیستی، تا سرزمین‌های اشغالی از دست این‌ها پس نگیریم و فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری را جامه عمل نپوشانیم دست از حمایت برادران خود در غزه و فلسطین اشغالی بر نخواهیم داشت.  
وی با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس بیان کرد: آن عالم مبارز که تنهای تنها در مقابل رژیم پهلوی در مجلس‌ایستاد.  
وحدانی فر افزود: امام راحل از مدرس نام می‌برد چرا که خصوصیت عمده او این بود که هیچ عامل ارعاب و تهدید و فریب‌گری در او اثر نمی‌کرد.
امام جمعه دهدشت با توجه به تبلیغات انتخاباتی که رسماً شروع شده، چند نکته را به کاندید‌های مجلس شورای اسلامی توصیه کرد و افزود: اجازه دهید مردم اموات خود را دفع کنند بعد شما حضور پیدا کنید، اینجا جای این کار‌ها نیست، شأن و جایگاه مجلس بیشتر است.  
وحدانی فر افزود: این کار‌ها خلاف قانون است، وقت وقت تبلیغات نیست، هر جلسه‌ای تحت هر عنوانی بصیرت افزایی، سبک زندگی و.. خلاف قانون است.  
وی با بیان اینکه ضرر نماینده غیر انقلابی و ناسالم برای کشور جبران ناپذیر است افزود: در انتخاب خود دقت کنید.  
وحدانی فر از مجلس شورای اسلامی به عنوان حساس‌ترین و مؤثرترین نهاد قانونی کشور نام برد و افزود: مراقب باشیم به چه کسانی رأی می‌دهیم و به مجلس شورای اسلامی می‌فرستیم.  
وی در ادامه تصریح کرد: اگر نماینده‌ای بر سر کار آید که قبل از ورود به مجلس خود را وام دار به دیگران کند مجبور است در مجلس وام آن‌ها را ادا کند، نان قرض آن‌ها را پس بدهد.  
حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه نماینده‌ای که وام دار مردم است به درد مجلس نمی‌خورد افزود: مردم در انتخاب خود دقت کنید که هم در دنیا و هم در آخرت در محضر خدای رحمان باید پاسخگو باشید.  
وی از تدین، دلسوزی، کارآمدی و شجاعت به عنوان چهار اصل مهم برای انتخاب نماینده نام برد.  
امام جمعه دهدشت به وضعیت بازار استان اشاره کرد و گفت: گاهی از رسانه‌ها می‌شنویم که فلان جا نظارت شده، چند نفر جریمه شدند، این کار خوبی است، اما اگر این چنین است چرا مردم در بازار این را لمس نمی‌کنند! ؟
وحدانی فر افزود: گرانی در بازار به صورتی است که مغازه چسبیده بهم قیمت جنس‌ها با همان کیفیت متفاوت است.
وی با اشاره به وضعیت بازار شهر دهدشت گفت: آقایان نظارت نمی‌کنید، صبر مردم هم اندازه‌ای دارد، بازار ر‌ها شده است.
وحدانی فر ضعف نظارت را عامل بی‌سر و سامانی بازار عنوان کرد و افزود: کمبود کالا که نداریم، چندگانگی قیمت‌ها علی‌رغم یکسان بودن کیفیت نشان از سخت‌گیری نشدن است، خاله خرزویی مسأله را حل می‌کنند.
وی با بیان اینکه آقایان، بازار مسأله‌ای نیست که از آن با خاله خرزویی رد شد، گفت: نقش متولیان امر چیست؟ چرا نسبت به بازار بی‌توجه هستند؟ نظارت را ر‌ها کرده‌اند یا به تعبیری نظارتی نیست، این گران فروشی‌ها و چند نرخی‌ها باید کنترل شود.
حجت‌الا‌سلام وحدانی‌فر با بیان این‌که تا ساعاتی دیگر در رسانه‌های خود با انتشار چندین عکس که بله فلان اقدام را انجام داده‌ایم گفت: برخی در این استان تحت عنوان رسانه، جیره‌خوار و مواجب‌گیر خیلی‌ها شده‌اند
نام شما

آدرس ايميل شما

شکسپییر
Romania
وقتی قیمت روی جلد اجناس بالا هست و همه شده این مسئله باید یقه چه مسئولی را گرفت... قیمت کارخانه و فروش روی تمام اجناس هست چه ربطی به مغازه دار داره این موضوع ...کارخانه ها همشون کالاهای بی کیفیت وبابالاترین قیمت وارد بازار میکنند این گزارش همه مردم کشور و استان هست حالا یکی بیاد جلوی این ها را بگیره با حرف فقط مردم میگن به به و ماجرا تمام تا روزگاری دیگر... همه همدیگر را محکوم میکنیم و همدیگررا مسخره میکنیم و هیچ خانواده ای پشتیبان اقوام و طایفه خودش نیست و اینها اول داستان ضعف مالی واقتصاد در مناطق ما هست..پولدارها فقط خود را میبینند و بقیه فامیل هم این اشخاص را بزرگ میدانند درصورتی که ارزشی ندارند.سعی کنیم با دست به دست هم دادن و تفکر منطقی شرایط بحرانی خانواده های خود را درست کنیم .این برای عده ای قابل باور وقبول نیست و همانها حسودانی هستند که نمیخواهند بقیه پیشرفت داشته باشند و در همان مرحله اول اقدام از کار خود آنها را حذف کنید که باعث ورشکستگی و شکست خواهند شد.
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1