تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۶۹۸۴۶
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید مدیر سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های اجرایی کهگیلویه

۰
بازدید مدیر سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های اجرایی کهگیلویه
کبنا ؛جهت بررسی مشکلات اجرای طرح های شهرستان کهگیلویه رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی از برخی پروژه‌های اجرایی این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش کبنا، پیرو درخواست فرماندار کهگیلویه به ضرورت حضور مدیران کل در این شهرستان برای حل مسائل و مشکلات اجرای طرح ها، مدیر سازمان برنامه و بودجه به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، رییس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان راهداری، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب از برخی پروژه های اجرایی کهگیلویه بازدید کردند و در ادامه مشکلات مربوط به اجرای طرح های عمرانی در جلسه شورای اداری بررسی شد.
جهانگیر شاهینی در بازدید از برخی پروژه های اجرایی در شهرستان کهگیلویه تکمیل پروژه های نیمه تمام در راستای اثربخشی اعتبارات و بهره مندی مردم از اجرای پروژه های عمرانی را ضرورت و رویکرد اصلی سیاست دولت دانست.
وی با بیان اینکه مطالبه گری ها باید منطقی و مبتنی بر شاخص های توسعه باشد گفت: در شرایط کنونی تعریف پروژه جدید، موجب طولانی شدن پروژه‌های نیمه کاره می‌شود و این موضوع به معنای بهره مند نشدن به موقع مردم از اجرای طرح‌هاست.
وی گفت: تدبیر این است که با مدیریت اعتبارات پروژه ها و تکمیل طرحهای احداثی زیر ساخت های ضروری در شهرستان پیاده شود تا دیگر لازم نباشد فردی از این منطقه بدنبال کارو بهبود معیشت به شهر یا استان مجاور مهاجرت کند.  
این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط کنونی امکان پوشش همه نیازهای شهرستان را نمی دهد افزود: اولویت های استان در توزیع اعتبارات و اجرای طرح ها شامل آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، راه و حمل و نقل و زیرساخت های توسعه خدمات تعریف شده است.
شاهینی در خصوص روند اجرای طرح های عمرانی در کهگیلویه عنوان کرد: خوشبختانه روند خوبی در افزایش سرعت اجرای پروژه ها و همچنین افزایش اعتبارات و تخصیص ها در دولت سیزدهم ایجاد شده است.
به طور مثال در مورد پروژه های فعال در کهگیلویه پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به طرح آبرسانی حومه غربی دهدشت، پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به آبرسانی به چهار شهر، ۷۵۰ میلیارد ریال به سد کوهبرد و مابقی به سد سرپری طی بازه زمانی سه تا پنج ساله تخصیص داده خواهد شد.
شاهینی با اشاره به اینکه موضوع تنش آبی مساله مهم استان است تصریح کرد: اقدامات خوبی در این زمینه در حال شکل‌گیری بوده و اقدامات ‏بودجه‌ای خوبی در به‌ حداقل‌ رساندن تنش‌ها در این زمینه دیده شده است.‏
وی خاطر نشان کرد: توجه ویژه دولت در این خصوص شتاب بخشی به طرح‌های نیمه تمام ابی است که نیاز است نهاد‌های متولی با زمان بندی مناسب روند اجرایی طرح های آبی شهرستان را تسریع کنند.





نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1