تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۶۹۸۴۵
کبنا گزارش می دهد؛

تشریح مشکلات اجرای طرح ها در کهگیلویه از زبان فرماندار

۰
تشریح مشکلات اجرای طرح ها در کهگیلویه از زبان فرماندار
کبنا ؛محقق زاده با اشاره به پروژه های جاری کهگیلویه اظهار داشت: مشکل عمده در مسیر اجرای طرح‌های مختلف و اولویت های شهرستان در تامین اعتبار و تسریع فرایندها می باشد که نیاز به تصمیمات کارگشا و اثربخش دارد.
به گزارش کبنا، جلسه شورای اداری کهگیلویه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
‌ ‌سید حمزه محقق زاده _ فرماندار کهگیلویه_ با اشاره به اینکه بخش دیشموک با وجود کار فراوان از فرایند توسعه عقب مانده است تاکید کرد: این بخش نیاز به حضور مکرر و میدانی مسولان در راستای توزیع و توازن امکانات و خدمات دارد.
وی پیشرفت قابل توجه پل رود سمه را نتیجه توجه جدی دولت به منطقه خواند و افزود: تزریق اعتبارات در راستای اتمام پروژه لازم است تا مردم از مشکلات فراوان خلاص شوند. 
فرماندار با بیان اینکه کمبود تجهیزات و فرسودگی ماشین آلات راهداری به شدت قابل لمس است افزود: ترمیم پل تنگ چویل اقدامی است که نیاز به فوریت دارد و در غیر اینصورت با هدر رفت هزینه و بیت المال مواجه خواهیم بود.
 وی با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبارات در تسریع پروژه اب رسانی به دشت های غربی دهدشت و سد سر پری اضافه کرد: علیرغم داشتن ظرفیت فراوان و سرمایه ای ملی، اشتغال ناشی از کشاورزی بدلیل کندی طرح های آب رسانی در منطقه اتفاق محسوسی رقم نخورده است.
محقق زاده بیان کرد: در مبحث مسکن ملی کارها به خوبی انجام شده است اما ادارات خدماتی با داشتن اعتبار می توانند کار تسهیل در طرح های بسیجیان، ولایت و ملی را تسریع دهند.


 
وی با اشاره به شرایط سخت کوی امام علی دهدشت تاکید کرد: اداره کل جهاد کشاورزی با هماهنگی لازم نسبت به رفع مشکلات پیش امده اقدام نماید.   
مقام عالی دولت در کهگیلویه با اشاره به ضرورت توجه به شرایط منطقه ای در ساخت بیمارستان جدید در دهدشت تاکید کرد: مساعدت لازم در تسریع و شروع پروژه ضروری است.
محقق زاده تاکید کرد: در بحث تسهیلات مختلف طرح های اشتغالزایی نیز نیاز به شرایط آسان بانکها و امید آفرینی آن‌ها دارد، گاها وجود برخی دوگانگی در کمیته‌های استانی و شهرستانی مشکلی عمده در مسیر اجرای طرح‌ هاست.
محقق زاده تامین اعتبار لازم در راستای انجام پروژه خط دو مداره برق، ساماندهی گلزارشهدا و ورودی‌های شهری، احداث کارخانه بازیافت را اولویت‌های مهم و مطالبات شهری شهروندان دانست که در برنامه ریزی ها باید لحاظ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1