تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۶۹۷۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

اطلاعیه فرمانداری بویراحمد در خصوص یک خبر؛ حال که نامه سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به هر دلیل و انگیزه‌ای منتشر و موجب تشویش و توهین شده، مصرانه از دستگاه قضا خواستاریم تا تمام زوایای پیدا و پنهان نامه مذکور رسیدگی و به اطلاع عموم رسانده شود

۳۷
۳
اطلاعیه فرمانداری بویراحمد در خصوص یک خبر؛ حال که نامه سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به هر دلیل و انگیزه‌ای منتشر و موجب تشویش و توهین شده، مصرانه از دستگاه قضا خواستاریم تا تمام زوایای پیدا و پنهان نامه مذکور  رسیدگی و به اطلاع عموم رسانده شود
کبنا ؛فرمانداری شهرستان بویراحمد در خصوص درج خبری در یک سایت خبری مبنی بر بکارگیری برادر معاون سیاسی فرمانداری اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی و پیگیری قانونی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.
۱. اساساً چنین چیزی یعنی بکارگیری شخصی به نام جلال حقیقت در هیچ سطحی در شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد وجود نداشته و ندارد و هیچ نوع ابلاغی، بیمه‌ای و پرداختی در این خصوص نه وجود دارد و بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ اصلاً امکان ندارد و اصل خبر کذب می‌باشد.
۲. بر فرض صحت (محال ) آیا صرف هم خانوادگی بودن یا برادر فرماندار یا معاون فرماندار بودن دلیلی بر سوء استفاده معاون فرماندار هست؟ و آیا سازمان ذیربط باید بر حسب ظن و گمان و صرف یک گزارش، در نامه کتبی عنوان و نام برادر فرماندار را قید کند و قبل از اثبات اصل موضوع، اصلاً چه لزومی به نام بردن از عنوان برادر فرماندار در نامه داشت و دارد؟ و دقیقاً بر اساس کدام بند‌های قانون، الزاماً باید نام معاون فرماندار علنا در نامه هشداری سازمان بازرسی قبل از اثبات اصل مسأله و نقش‌ایشان، قید گردد و برای اعاده حیثیت کدام مرجع قانونی باید رسیدگی و اقدام کند.
۳. نامه هشداری سازمان بازرسی استان در این خصوص قبلاً ۲۶، شهریور سال جاری با شماره ۲۲۷۶۷۱ (شماره منتشره ) خطاب به مرکز شهید دستغیب اعلام و جوابیه لازم و تکذیبه توسط مرکز بهداشت و مرکز شهید دستغیب نیز کتباً اعلام شد که الان همان نامه و شماره خطاب به رئیس مرکز بهداشت در فضای عمومی منتشر شده است که‌امیدواریم سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص شفاف‌سازی نماید.
۴. فرمانداری بویراحمد قبلاً و البته به صورت دوستانه از محضر معاون محترم پیشگیری از جرم دادگستری استان، درخواست کرده بود که در صورت امکان و صلاحدید برای صحت و سقم چنین گزارشی که منجر به هشدار سازمان بازرسی استان و قید سوء استفاده و رانت معاون فرمانداری در نامه شده است، دستور پیگیری دهند تا اگر سند و دلیل متقنی وجود دارد، اقدام قانونی لازم معمول و در غیر اینصورت از صدور چنین مکاتبات شتابزده‌ای که باعث نشر اکاذیب و تشویش اذهان و‌اتهام مستقیم به مدیران هست جلوگیری شود.
حال که نامه سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به هر دلیل و انگیزه‌ای در رسانه‌های عمومی منتشر و موجب تشویش اذهان و‌ اتهام و توهین شده است، مصرانه از ریاست محترم دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان محترم درخواست عاجزانه داریم تا دستور دهند تمام زوایای پیدا و پنهان نامه مذکور از ابتدا تا انتها و چگونگی انتشار آن مورد رسیدگی و به اطلاع عموم رسانده شود.
از ریاست محترم سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد هم توقع هست دستور فرمایند تا توجه بیشتری در بررسی چنین گزارش‌های معمول گردد و با افرادی که در این زمینه تقصیری دارند برخورد قانونی گردد.
ضمن اینکه فرمانداری بویراحمد به دلیل هجمه‌هایی که ناشی از انتشار سازمانی و اخیراً انتشار عمومی این نامه، بدون هیچ سند و مدرک متقنی دریافت کرده و پیامد‌های آن، پیگیری موضوع را از مراجع بالادستی حق خود می‌داند.
روابط عمومی فرمانداری بویراحمد


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بوده کار هم کرده
ولی سر بزنگاه جلوش گرفته شد
برخورد قانونی باید صورت بگیره
برادر خانمش دهدشت رفته مشغول شده
پسر عموشون منابع طبیعی
در آموزش و پرورش تا دلت بخواد زن برادرش سال اولش بود شده معاون
موارد زیاده برخورد باید انقلابی باشه اگه مدیران انقلابی باشن
Iran, Islamic Republic of
کارشبانه روز مهدوی مطلق شده خونه این و آن رفتن برای جمع آوری رای برای روشنفکر
کاووس
Iran, Islamic Republic of
اگر این موضوع صحت داشته باشد آخ از بخت مردم محروم این استان وقتی کارشناس سازمان بازرسی نمی تواند یک موردی را بدرستی بررسی و اعلام نتیجه نماید و چه کسی باید پاسخگو باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
په بگو یه چیزی بی که حقیقت دست من دست نیازی همه جا حضور پیدا می کردن و مهمان ویژه جلسات هم بودن
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
ما ضمن حمایت از ندای وحدت خواهان برخورد با معاون فرمانداریم
قرار نیست همه چیز مال شما باشه و طلبکار هم باشید
علی
Iran, Islamic Republic of
فردا هم یکی از سازمان بازرسی میگه چنین چیزی نیست و سر وته قضیه با برگشت به کار جناب ح حتی اگه شده در یه اداره دیگه جمع میشه ولی مردم می بینند و بیدارند ندای وحدت بدون بعضی ها بهتره
United States
جمع کنید بساطتان را جریان ندای وهدط از این موارد زیاد داره
رضا
United States
کار ع// کذاب که در این گروهها فقط دروغ پراکنی میکنه
فرشید
Iran, Islamic Republic of
باسلام دستگاه قضاورود کند به تماسهای برادرنماینده دراداره کل منابع طبیعی استان باافراد که مدارک را بیاورید جهت بکارگیری پیگیری شود ببین چند نفر رادر ماههای اخیربکار گرفتن....
Iran, Islamic Republic of
ایشون یه مدت عصرها در مرکز بهداشت مادوان مشغول به کار بود.حالا اینکه حقوق بهش میدادن یا نه اطلاعی ندارم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چقد زود پاسخ رو نیازی رسوند به آقای ح
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چطور مردم توقع برگزاری یه انتخابات سالم داشته باشند آقای استاندار اینها دیگه برای فرار از واقعیته آقای معاون سیاسی فرماندار. جمع بشن چون مردم در خود منطقه دو دسته شدن و خیلی خطرناکه
شهروند
United States
خوب پس از طریق چه کسی استخدام شده یا نماینده بوده یا خود همین اقا هستن درصورت شفاف سازی هم. وضعیت شکایت و تهدید رسانه ها هستن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای / از زمانی که اومدن. مدام دنبال معامله با سیاسیون هستن. همیشه وقتی هم پاشون گیر می افته خودشون رو تبرئه می کنند. احسنت به سازمان بازرسی استان که انقلابی عمل می کنند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خب
این نامه که داره میگه این شخص در مرکز بهداشت استخدام نیست.
پس اتهامی متوجه هیچکس از جمله فرمانداری نیست.

پرونده سازان تمامیت خواه که مخالفین خود را با اتهاماتی همچون ضد دین، ضد انقلاب و ... از صحنه به در می کنند، دست از این کارای زشت بردارند.

سواستفاده از دین و شعائر اسلامی ممنوع
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دختر اقای //در مجموعه بیمارستان هم دروغ است جناب فرماندار اینها همش رانت و طایفه گرایی است . اگر رانت نیست چطور سه نفر از برادران پست معاونت دارند .
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلو
یعنی شما می خواهید شکایت سازمان بازرسی رو کنید ؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سازمان بازرسی ، هیچ کاری انجام نمی دهد
Iran, Islamic Republic of
گشت ارشاد آقای رئیسی الان کجا تشریف دارند؟!!!!!!!!!!!!
وقتی برادران دالتون چهار پنج برادر با رانت استخدام و همه هم‌معاون فرماندار جهاد دانشگاهی محیط زیست آموزش و پرورش و حالا هم مرکز بهداشت الان گشت ارشاد وعده داده شده ی رئیسی کجاست؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
فرماندار محترم این دیگه قدیمی لطفا رعایت کنید قرار نیست حتما عنوان شغلی استخدام رسمی باشد بصورت شرکتی و پیمانکاری هم به فرض محال که معاون شما تاکید یا سفارشی نداشته و ندارند چرا این شرکت یا پیمانکار بین این همه جوان بیکار فقط باید فرصت اشتغال را برای برادر معاون حضرتعالی و از حامیان نماینده بویراحمد فراهم نماید .
Belgium
متاسفانه جریان ندا خلاصه شد در چندتا خانواده از بویراحمد سفلی و ایل تامرادی
مجید
Iran, Islamic Republic of
امان از روز و زر و تزویر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضی از کارکنان آن سازمان با سواستفاده از مقام و جایگاه اداری،و اعمال نفوذ در دستگاهها،روند برگزاری مناقصات( و انتخاب پیمانکار واجد شرایط )وجذب نیرو وارتقا بستگان خود در ادارات و...را تغییر و با مکاتبات نامربوط ،در روند صحیح امور اخلال ایجاد می کندو مدیران و دستگاهها را با چالش مواجهه می کند .
انتظار می روددکتر صالحی موضوعات ،دخالت‌های سوگیرانه و
اعمال نفوذ غیر قانونی همکارانش در دستگاهها را رصد وبا آنها برخورد جدی وقانونی نماید
صیفی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضی رسانه ها بر خلاف قانون، شرع و اخلاق رویه خطرناکی را در اشاعه اخبار کذب و بی حیثیت کردن افراد بنام ازادی اخبار و اطلاعات و تحت لوای عدالت خواهی دروغین، اما سهم خواهی و باجگیری در پیش گرفته اند و این رویه توسط اندک رسانه های استان به یک بدعت خطرناک تبدیل گشته به مرور در جامعه نهادینه میشود. جا دارد مسئولین ضعیف متولی نظارت بر اخبار و رسانه و دستگاه محترم قضایی با چنین مخلان اخبار و رسانه برخوردی جدی و قاطع داشته باشند تا اینگونه رسانه ها افکار عمومی مردم را دچار تشویق نکنند و به تفرقه و بدبینی در جامعه بیش از این دامن زده نشود.
سپاس از جناب اقای مهدوی مطلق، فرماندار بویراحمد که با این نامه و پیگیری آن قدمی قاطع جهت مبارزه با رسانه های مهندسی شده مروج اخبار کذب برداشته اند امیدواریم این قدم منتج به نتیجه مطلوب برای تغییر رویه اندک رسانه های مغرض و شایعه ساز و عبرتی برای انان باشد.
سامان
Iran, Islamic Republic of
پاسخ مرکز بهداشت به صورت ضمنی تایید کرده آنجا که نوشته: در صورت بکارگیری از فعالیت نامبرده و افراد مشابه جلوگیری می شود
Iran, Islamic Republic of
بارک الله بعد خطاب سازمان بازرسی مرکز شهید دستغیب بوده و مشخصه آقای نیازی به جای رئیس دستغیب پاسخ داده که سر هم موضوع را بهم بیاره
سلمان
Iran, Islamic Republic of
حقوق از دانشگاه نگرفته درسته، اما از شرکت طرف قرارداد گرفته، به همین خاطر در دو سطر آخر پاسخ مرکز بهداشت نوشته از ادامه فعالیت جلوگیری می شود. لطفا به دو سطر آخر پاسخ مرکزبهداشت توجه شود
تامرادی
United Kingdom
روشنفکر فقط اقوام خودشو دید
صرفا بند خ ق
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اگه خبرندارید برید از مسول مرکز خانم دکتر،،،استعلام بگیرید ک تایید میکنندایشون دوهفته رفتن سرکارکه با ورود سازمان بازرسی ازادامه کارایشان جلوگیری شد،،،
میرشکار
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر سه پستی که دادی به برادران حقیقت، تقسیم میکردی بین سه طایفه و افراد شایسته ، هم خدا راضی تر بود هم بندگان خدا . اینا چی بودن خداوکیلی ؟ فکر کردی خیلی رأی دارن؟
تامرادی
United States
جناب دکتر روشنفکر یکی از عواملی که ایبار شکست ایخری اختصاص سه پست به خانواده آقای حقیقته
Iran, Islamic Republic of
وقتی اطلاع نداری چرا اظهارنظر میکنی
شما چه مدیری هستی که از زیر مجوعه ات اطلاع نداری
اگر اطلاع نداری که باید پاسخگو باشی
این‌چه پاسخیه
علی
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی در مورد آ// که غیر قانونی در دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان دهدشت به کار گرفته شد هیچ واکنشی نشان نداد و کل استان هم متوجه شدند و رسانه ها هم گوش فلک را کر کردند ولی متاسفانه یک مدیر کل عزل شد ولی هیچ اقدامی در این خصوص نشد
Iran, Islamic Republic of
کبنا هر پیامی که مخالف نظر شما بود رو چرا سانسور میکنی؟
این نهایت رذالت رسانه ای شماست
واحدی
Iran, Islamic Republic of
به هر اداره ای وارد میشی اگر کار قانونی هم باشه به بهانه‌ سازمان بازرسی کار را انجام نمی‌دهد
این سازمان متشکل از ادارات مختلفی است که
اداره می‌شوند
Iran, Islamic Republic of
هرچه بگندنمکش می زنند وای به روزی که بگنددنمک وقتی اینجوری باآبروی مردم بازی کند چه توقعی ازمردم عادی است فقط باید تاسف خورد.
Iran, Islamic Republic of
فرماندار ضعیف بی لیاقت مهدوی مطلق
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1