تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۴۶۹۶۹۷
کبنا گزارش می دهد؛

مطالبه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از معاون اول رئیس جمهور / بالگرد اورژانس چه شد؟ / نمایندگان و مسئولان استان جواب مرگ این بیماران نیازمند بالگرد را چه کسی می دهد؟

۵
۰
مطالبه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از معاون اول رئیس جمهور / بالگرد اورژانس چه شد؟ / نمایندگان و مسئولان استان جواب مرگ این بیماران نیازمند بالگرد را چه کسی می دهد؟
کبنا ؛
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج جلوی راه مخبر معاون اول رئیس جمهور را می گیرد و از او مطالبه نبود بالگرد هوایی اورژانس را می کند.
  

به گزارش کبنا نیوز، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد کجا هستند که پس از چندین ماه وضعیت استان به این شکل است، چطور هنوز نتوانسته اند بالگرد برای استان مهیا کنند. آقایان مسئول استانی، نمایندگانی که هر روز کلیپ های تبلیغاتی انتشار می دهند، هنوز نتوانسته اید برای این وضعیت کاری کنید، چطور شرمسار نیستید؟ در جلسات تبلیغاتی خود چه حرفی برای گفتن دارید؟
باز هم باید به افراد دغدغه مند آفرین گفت که از مسئولان بالادستی مطالبه گری می کنند، هر چند که مطالبه گری ها باید بیش از این باشد.
متأسفانه در روزهای اخیر، یک دختر جوان در منطقه عشایری سخت گذر از توابع شهرستان بهمئی با خونریزی شدید و نبود بالگرد هوایی برای انتقال فوت کرد.
به گزارش رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد، روز سه شنبه (۳۰ آبان) گزارشی مبنی بر زخمی شدن یک دختر جوان ۱۷ساله در منطقه عشایری "گُنبدبردی" شهرستان بهمئی به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
وی افزود: نیروهای پایگاه اورژانس "ماغر"(در شهرستان بهمئی) پس از حدود سه ساعت پیاده روی بر بالین فرد مصدوم حاضر شدند اگرچه اقدامات اولیه درمانی و سرم ترابی برروی مصدوم انجام شد اما بدلیل سخت گذر بودن منطقه امکان انتقال سریع وی به مراکز درمانی جهت اقدامات تکمیلی درمان وجود نداشت.درخواست کمک از اورژانس هوایی استان فارس و شهر بهبهان در استان خوزستان داشتیم که بدلیل غیرفعال بودن، پاسخ مثبتی دریافت نشد.
نیکویی نژاد اظهار داشت: بدلیل سختی راه و پس از ۵ ساعت انتقال به مرکز درمانی شهر لیکک(مرکز شهرستان بهمئی) دختر جوان با خونریزی زیاد ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در حال انتقال به مرکز درمانی شهر لیکک ایست قلبی کرد و شوربختانه فوت کرد.پس از سقوط بالگرد اورژانس هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون برای ۷ مورد؛ شامل انتقال زن باردار، مارگزیده، سقوط از ارتفاع و سکته مغزی و قلبی و سوانح و حوادث، به امداد هوایی در مناطق محروم، دور افتاده، سخت گذر و کوهستانی استان از استان های همجوار اعلام نیاز کردیم اما بدلیل نبود بالگرد و امدادرسانی بهنگام،۲ نفر از آنها فوت کردند.
تنها بالگرد اورژانس هوایی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ به همراه تکنسین‌ها و کادر پروازی در حال فرود در روستای "سرآسیاب" دهستان" آجم" از توابع بخش "دیشموک" استان سقوط کرد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: زمانی که فاصله بین محل حادثه و مراکز درمانی زیاد باشد و زمان نقش کلیدی در درمان بیمار دارد، انتقال هوایی بیماران به مراکز درمانی بهترین راه نجات جان‌هاست.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند عادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در این استان جان مردم برای نمایندگان استان علی الخصوص مرکز استان هیچ ارزشی تدارد و نمایندگان استان فقط و فقط به دنبال بکارگیری اعضای سببی و نسبی خود در بدنه علوم پزشکی هستن و هیچ تلاشی برای پیشرفت علوم پزشکی نمیکننند.
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت رحم کن یا خدای بزرگ
Iran, Islamic Republic of
استان محروم و مظلوم
Iran, Islamic Republic of
شریف ترین نجیب ترین دلسوزتر ین پاک ترین نیکوکارترین انسان ها در کهگیلویه و بویراحمد هستند اما استان سرشار از محرومیت و تنگنا و مشقت و درد و رنج.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
فقط،خود رئیس اورژانس پیگیر بالگرد هست
ولی من اگه بجاش بودم افشاگری می‌کرد و حمایت نکردن بقیه مسئولان رو بیان میکرد
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
فایل های مرتبط
1