تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۴۶۹۶۵۴
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در گفت‎‌وگو با کبنانیوز:

فیلم) ورود اولین محموله کشت بهاره چغندر قند به کارخانه قند یاسوج / خط و نشان شایان نادری برای دستگاه‌های اجرایی/ چوب لای چرخ کارخانه قند بگذارید اسامی‌تان را به مردم استان اعلام می‌شود

۴
۰
فیلم) ورود اولین محموله کشت بهاره چغندر قند به کارخانه قند یاسوج / خط و نشان شایان نادری برای دستگاه‌های اجرایی/ چوب لای چرخ کارخانه قند بگذارید اسامی‌تان را به مردم استان اعلام می‌شود
کبنا ؛مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود اولین محموله کشت بهاره چغندر به کارخانه قند یاسوج خبر داد.
شایان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، گفت: امروز اولین محموله کشت بهاره چغندر وارد کارخانه قند یاسوج و تخلیه شد.
وی افزود: برآوردمان این است که تست اولیه چغندر قند را با پنج هزار تن بزنیم. همچنین در ادامه برای کشت پاییزه که در اردیبهشت ماه چغندر آن برداشت می‌شود، برای سطح زیر کشت هزار هکتار قرارداد با کشاورزان منعقد شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان مشمول طرح کشت قراردادی هستند.
وی افزود: از ابتدای راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج در فاز اول ۶ هزار و ۵۰۰ تن تقریباً معادل ۱۳۰ هزار کیسه ۵۰ کیلویی شکر سفید تولید و تحویل داده‌ایم. ۶ هزار تن دیگر شکر قرمز (خام) برای تصفیه در حال انجام است.
نادری گفت: ظرفیت روزانه تصفیه شکر کارخانه قند یاسوج بالای ۳۰۰ تن در روز است.
    
وی با بیان اینکه کارخانه با وجود تمام سختی‌ها در حال کار است، اظهار کرد: گلایه‌هایی از نحوه همکاری دستگاه‌های مختلف استانی در بحث کارخانه قند یاسوج وجود دارد که بعضی از اقدامات آنها نگران کننده است. در حال حاضر به جای اینکه تمرکز ما بر روی مسائل فنی کارخانه باشد، سمت اموراتی است که باید با دستگاه‌های اجرایی رفع کنیم.
مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان گرفته تا دیگر ادارات انتظار می‌رود با توجه به اینکه کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان است و بعد از چند سال رکود توسط هلدینگ کشاورزی ستاد فرمان حضرت امام (ره) و در نهایت با دستور و حضور رئیس جمهور افتتاح شد، همکاری همه جانبه‌ای وجود داشته باشد.
نادری در پایان گفت: چنانچه این رویه؛ عدم همکاری دستگاه‌ها وجود داشته باشد و به جای تعامل و همکاری چوب لای چرخ کارخانه بگذارند، قطعاً نام این دستگاه‌ها به مردم اعلام خواهد شد.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دکتر نادری
نمونه بارز مدیر جهادی و مرد عمل
آنقدر دستورالعمل و پیچ و خم اداری رو زیاد کردن تا تولید کنندگان فراری شوند و سرمایه ها سر از بازارهای واسطه ای و نامولد درآورد و این است قصه پر غصه ما در این استان!

بزرگترین موانع بخش تولید خود ادارات دولتی هستند و در استان ما هم که الا ماشاءالله هر کارمند و دربونی خودش یه حکمرانه و یه خان رستم ساخته برا خودش چه برسه به مدیران و مدیران کل.
India
قرآنی که فلا پنجه سر خطش نها این مسئولین ای استان که فقط منم منم آیکون نیلن هیچ وقتی یه نون ای مردم دو نون وابویه تمام وآبی او زمانی که کارخانه قند کار ایکرد کام مردم شیرین واریزی و توفاله اش کام حیونل شیرین ایوابی گذشت او زمان گذشت الان هرکه یه کت کلویی منه جنگ تاوسون و زمسون کرده و بر ایگو مو هزار منم صدمنی اصلا نیسی مو کر و بو زیادم خوش منه اینه آیینه تی زنش ایگو کر و رنگ خُم اصلا تا الان وزیر نیومده آخ سی کر بی نظیر حیف ای کت و شلوارل که ای جنازیل پرشون کرده
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
لطفآ بدون ملاحظه مسوولان اسامی همه کارشکنان وبدهکاران بانکی ومخلان اقتصادی وکارچاق کن ها ورشوه گیرنده ها رااعلام کنند...کارازحدش گذشته...
علی
Iran, Islamic Republic of
خدمت ادامه دارد راه اندازی مجنن کارخانه قند یاسوج از اقدامات ماندگار دکتر روشنفکر است. خدا قوت مرد محبوب و دوست داشتنی و صدای مردم محروم خدا پشت و پناهت باد .
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1