تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۶۹۶۴۳
کبنا گزارش می دهد؛

اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه برگزار شد

۱
اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه برگزار شد
کبنا ؛در پنجمین روز از هفته بسیج، بسیجیان شهرستان کهگیلویه در دهدشت اجتماع کردند.
به گزارش کبنا، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد.
این اجتماع بزرگ که با حضور اقشار مختلف بسیج از سازمان ها و ادارات گرفته تا مساجد و پایگاه های بسیج برگزار شد.
سید علی‌اصغر پوربهشت _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه_ در این اجتماع ضمن گرامیداشت یاد و نام ۹۳ هزار بسیجی، گفت: امروز بار دیگر با مقام معظم رهبری، شهدا و نظام اسلامی تجدید میثاق می‌نماییم.
پور بهشت خاطرنشان کرد: یک بسیجی نباید سستی به خود راه دهد و همواره باید در ایمانش ثابت قدم باشد.
وی با بیان اینکه در دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بیش از دو هزار مورد توصیه به بسیجیان داشته اند، افزود: کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است.
پور بهشت با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص بسیجی ماندن، گفت: بسیجی شدن آسان است اما بسیجی ماندن دارای ظرفیتی است که باید خداوند ما را در این راه با عزت یاری کند.
وی با تاکید بر توصیه دیگر مقام معظم رهبری در خصوص دانستن قدر خود و اهمیت آن، گفت: بدانید با همت بالا و توسل به خدا بر مسائل مختلف کشور اثر بخش و مشکل گشا هستید.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در ادامه به شناخت دشمن و شیوه های دشمنی از نگاه رهبر معظم انقلاب را یادآور شد، و دروغ پردازی را یکی از شیوه‌های پلید دشمن، دانست و افزود: با وارونه جلوه دادن واقعیت سعی در پیشبرد برنامه های خود دارد و ما باید با تبیین واقعیت، نقشه دشمن را نقش بر آب نماییم.
سرهنگ پوربهشت با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به لزوم افزایش رشد معنوی بسیجیان، خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مقاومت شاهد تفکر بسیجی هستیم و گروه کوچک حماس رژیم اسراییل را از پای درآورده و به فرموده رهبری، آن را ضربه فنی نموده است.
وی به توصیه های دیگر مقام معظم رهبری در زمینه هوشیاری و لزوم مقابله با پدیده نفوذ، اشاره کرد و گفت: دشمن در هر لباسی و با هر روشی سعی در نفوذ دارد و بسیجی باید همیشه هوشیار باشد.











نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1