تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۶۹۶۰۳
کبنا گزارش می دهد؛

نشست هم اندیشی معاونان آموزشی متوسطه کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت برگزار شد

۰
نشست هم اندیشی معاونان آموزشی متوسطه کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت برگزار شد
کبنا ؛نشست هم افزایی و هم اندیشی معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، این نشست با حضور معاونان آموزشی، کارشناس مسئولان آموزش متوسطه نظری و دوره اول متوسطه کارشناس مسئولان فحک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در سالن کنفرانس سپاه دهدشت برگزاری شد.
​​فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه برگزاری این نشست منشأ یک نگاه جدید و شرح وظایف همه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان خواهد بود. 
فاطمی زاده با بیان اینکه حضور ما نشانگر تعامل ماست، افزود: گزارشاتی که به ما انتقال داده می‌شود را دسته بندی خواهیم کرد و محور برنامه ریزی های خود قرار خواهیم داد.
وی برپایی این نشست را فرصت ارزشمندی دانست و افزود: که در تعامل باهم دیگر متوجه ضعف های خود شویم و در این جلسه از حضور همه بهره کافی را خواهیم برد.
​​​محمد جمالی آرند _ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد _ هدف از برگزاری این نشست را در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین و تحلیل عملکرد آموزشی شهرستان ها و مناطق استان و برنامه ریزی مطلوب برای کیفیت بخشی آموزشی و بهینه کردن آزمون های شبه نهایی و نوبت اول دوره اول و دوم متوسطه عنوان کرد.
جمالی آرند وی بازدید از مدارس متوسطه شهرستان کهگیلویه، بررسی فعاليت‌ های آموزشی و فوق برنامه مدارس، شناسایی و جذب افراد ترک و بازمانده از تحصیل، برنامه ریزی برای چگونه برگزار کردن امتحانات نوبت اول و ارائه گزارش از روند فعالیت های پژوهش سراهای دانش آموزی استان را از مهم‌ترین موضوعات و رویکردهای برگزاری این نشست عنوان کرد.
وی با برگزاری چنين نشست ها و دوره های آموزشی مختلف توانمندسازی ویژه دبیران دروس مختلف میتوانیم شاهد ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس استان باشیم.
در ادامه نشست عباس مفیدی رئیس اداره آموزش متوسطه استان از برگزاری کلاس های مدارس خاص خبر داد و گفت:برگزاری کلاس فوق برنامه در مدارس خاص مانند شاهد،شبانه روزی،نمونه دولتی و هیت امنایی از هفته آینده به صورت جدی پیگیری می شود.
مفیدی گفت: برگزاری امتحانات نوبت اول متوسطه اول از ۱۶ لغایت ۳۰ دی ماه و برنامه امتحانات به صورت استانی اعلام و به صورت شهرستانی و منطقه‌ای طراحی و تصحیح می‌شوند.
وی همچنین گفت:برنامه امتحانات نهایی متوسطه دوم به صورت استانی اعلام می شود.



نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1