تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۶۹۵۹۲
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرعامل گاز: مراقب باشید که ناترازی گاز در سطح کشور دامن‌گیر پتروشیمی چرام نشود

۳
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرعامل گاز: مراقب باشید که ناترازی گاز در سطح کشور دامن‌گیر پتروشیمی چرام نشود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرعامل شرکت گاز گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد منبع گاز و پروژه میدان گازی مختار در استان در حال ساخت است. مراقب باشید که ناترازی گاز در سطح کشور دامن‌گیر پتروشیمی چرام شود.
پتروشیمی چرام یکی از مطالبات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است و با ساخت و راه‌اندازی این پتروشیمی زنجیره کارگاه‌های بزرگ اقتصادی و عمرانی در استان تکمیل می‌شود. سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد که ضرورت احداث این پتروشیمی را درک کرده ساعت‌های زیادی از وقتش را برای قانع کردن مسوولان کشوری برای تأمین خوراک پتروشیمی چرام گذاشته است. مسئولان کشوری ناترازی گاز در سطح کشور را برای پتروشیمی بهانه کردند. احمدزاده در جلسه امشب شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به نشست‌های طولانی خود با مسوولان کشور در خصوص پتروشیمی چرام اشاره کرد و گفت: برای رفع موانع سر راه پتروشیمی چرام جلسات طولانی در ریاست جمهوری برگزار شد. استان کهگیلویه و بویراحمد منبع گاز و نفت است. پروژه میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد در حال احداث است. بنابراین ناترازی گاز در سطح کشور نباید دامن‌گیر این پتروشیمی شود.
وی افزود: با مسئولان مربوطه هم تماس و صحبت‌های شد. در سطح کشور 8 ماه برای پتروشیمی‌ها خوارک تأمین می‌شود و بیش از 8 ماه تضمین خوراک نمی‌دهند. سرمایه‌گذار پتروشیمی چرام می‌گوید که 8 ماه توجیه اقتصادی ندارد. 
احمدزاده گفت: لذا پیشنهاد دادیم که با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز گاز و نفت است، نباید پتروشیمی‌‌ ما و کارخانه‌های بزرگ گرفتار ناترازی گاز کشور شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در خطاب به مدیرعامل شرکت گاز این صحبت‌ها را می‌کرد، تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد منبع گاز است و تحت هیچ شرایطی نباید ناترازی گاز را بهانه کرد و کارگاه‌های بزرگ اقتصادی تعطیل شوند. پس مراقب باشید که پتروشیمی چرام نباید گرفتار ناترازی گاز در سطح کشور شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرامی
United Kingdom
ما مردم مظلوم چرام از مهندس نشان زاده تقاضا داریم که پیگیر طرح پتروشیمی چرام باشند،بدون شک با راه اندازی این پتروشیمی مشکل بیکاری چرام از بین خواهد رفت،مردم چرام خیلی بیشتر از اینها از این استان حق دارن
لفو و محقلی
Iran, Islamic Republic of
خدا و مردم نخو
و جهنم حق دارن
همیشه بی عرضه بیدن باید دیگران و ایطرف توطرف بیان فرماندار و ... وابون
حمید نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر کل شرکت گاز استان دکتر ریحان بهادر....
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1