تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۶۹۴۹۸
در جلسه هیئت استانی تبلیغات انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دادستان یاسوج: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاملاً تخلف است / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بین شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی برادری حاکم است / دلایل آرامش در استان وجود شورای تأمین پای کار است / راه‌اندازی سه شبکه تلویزیونی محلی برای پخش برنامه‌های کاندیداها

۱۸
۰
دادستان یاسوج: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاملاً تخلف است / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بین شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی برادری حاکم است / دلایل آرامش در استان وجود شورای تأمین پای کار است / راه‌اندازی سه شبکه تلویزیونی محلی برای پخش برنامه‌های کاندیداها
کبنا ؛جلسه هیئت استانی تبلیغات انتخابات مجلس با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی، دادستان مرکز استان و جمعی از مسوولان عضو این هیئت برگزار شد.
به گزارش کبنا، ‌امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، گفت: برای نخستین بار تلویزیون‌های محلی برای پخش برنامه‌های تبلیغاتی کاندید‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایجاد می‌شود.
وی افزود: هدف از راه‌اندازی این شبکه‌ها، ایجاد عدالت اجتماعی و امکان استفاده همه داوطلبان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.
وی اضافه کرد: هر کدام از داوطلبان که به تأیید شورای نگهبان برسند، می‌توانند با حضور در «شبکه دنا» برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کند.
مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات گذشته شاهد بودیم که فردی که از پشتوانه مالی بیشتری برخوردار بوده بیشترین تبلیغات را انجام داده بود.
رئوف با بیان اینکه از سه ماه پیش که ستاد انتخابات در وزارت کشور و در استان‌ها تشکیل، یک ستاد انتخابات در صدا و سیما هم ایجاد شد اضافه کرد: تلاش صدا و سیما این است که با پخش برنامه‌های متنوعی با موضوع انتخابات چهار راهبرد رقابت، سلامت و امنیت و مشارکت که مد نظر مقام معظم رهبری است را جامعه عمل بپوشاند.
سید علی ملک‌حسینی، دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه قانون جدید انتخابات مجلس مرداد ماه امسال ابلاغ شد، گفت: شاید فرصت اجرای برخی از این قوانین امسال نباشد.
ملک حسینی با بیان‌ اینکه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات را طبق مواد قانونی ۷۰ تا ۸۱  را انجام می‌دهد، افزود: فعالیت نامزد‌ها تا ۸ روز قبل از آغاز انتخابات مجلس شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه در قانون سابق، تبلیغاتی که در این برهه زمانی اتفاق می‌افتاد، جرم محسوب نمی‌شد، گفت: در این قانون، نوآوری انجام شده، که ابتدا مراجع اداری و انتظامی به تبلیغات زودهنگام ورود می‌کنند و بعد دستگاه قضایی موظف به برخورد با تخلفات است.
دادستان یاسوج افزود: کاندید‌اها باید این را بدانند اگر تخلفات آن‌ها مشخصاً جرم انگاری نشده باشد، اما قابل بررسی است و می‌تواند در هیأت‌های اجرایی نیز فرد بر اساس این تخلفات رد صلاحیت شود.
وی با اشاره به اینکه  بر اساس ماده ۷۲ انتخابات حتی برای چاپخانه‌ها و آگهی‌های تبلیعاتی وظایفی مشخص شده و حتی جرم انگاری شده، بیان کرد: در ماده ۷۳، هر گونه استفاده کارکنان و مدیران از جایگاه خود برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.
ملک‌حسینی اضافه کرد: در ماده جدید ۷۴ قانون انتخابات، دستگاه‌های برگزار‌کننده انتخابات مکلف هستند فهرست و امکاناتی که می‌توانند برای تبلیغات استفاده کنند را مشخص کنند و در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

دادستان یاسوج: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاملاً تخلف است / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بین شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی برادری حاکم است / دلایل آرامش در استان وجود شورای تأمین پای کار است / راه‌اندازی سه شبکه تلویزیونی محلی برای پخش برنامه‌های کاندیداها
وی ادامه داد: راه‌اندازی کارناول‌های انتخاباتی باید تذکر داده شود و باید به کاندیدا‌هایی که کاروان‌های تبلیغاتی را  راه می‌اندازند، صراحتاً گفته شود که در این ایام این کار کاملاً تخلف است.
سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به تشکیل هیأت استانی تبلیغات اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی کنیم تا تخلفی در روند برگزاری انتخایات انجام نشود.
هاشمی مهر با ابراز گلایه نسبت به برخی نامزد‌های انتخاباتی، افزود: تبلیغات از ماه‌های قبل آغاز شده که این کار خلاف قانون است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع‌بندی این جلسه به بحث مشارکت اشاره کرد و گفت: یک سری کار‌ها با برنامه‌ریزی اصولی باید برای مشارکت مردم در حوزه‌های انتخابیه انجام شود.
وی با اشاره به جایگاه شورای نگهبان، گفت: یک برادری بین شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی حاکم است. باید بین همه ارکان انتخابات برادری و همدلی وجود داشته باشد. با این روحیه و تغامل می‌توانیم هم مشارکت بالا می‌رود و هم انتخابات خوب و سالمی برگزار می‌شود.
سیدعلی احمدزاده  ادامه داد: افزایش مشارکت مردم در امر انتخابات موضوع مهم و حساسی است و باید دستگاه‌ها از هر فرصت و ظرفیتی برای تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات غافل نشوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برنامه‌های استان برای‌امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی گفت: دهیاران سه مرکز حوزه انتخابیه در مرکز استان گردهم خواهند آمد و برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در روستا‌ها و مشارکت افراد تأثیرگذار کشوری و استانی برنامه‌ریزی می‌کنند.
وی اظهار داشت: نظیر چنین برنامه‌ای برای شورا‌های اسلامی در روستا‌ها تدارک دیده شده است که با مردم صحبت کرده و آن‌ها را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات کنند.
احمدزاده بر تشکیل جلسات و جشنوار‌ها در شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: برگزاری نشست سران ایلات، طوایف و ریش سفیدان می‌تواند در تشویق مردم به حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مؤثر باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه، حوزه زنان و خانواده استانداری هم جلسات تأثیرگذاری داشته باشند اظهار داشت: بانوان به دلیل نقش مهمی که در خانواده و جامعه دارند می‌توانند در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر باشند.
وی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در میان مردم سرلوحه کار مدیران باشد، گفت: یکی از ارکان مهم نظام شورای نگهبان است و خوشبختانه در استان وحدت و همدلی میان دولت، اعضای هیأت اجرایی و نظارت و شورای نگهبان خوب دارد.
وی با بیان اینکه یکی از دلایل آرامش در استان وجود شورای تأمین پای کار است، گفت: نباید اجازه دهیم برخی حرکت‌ها موجب دلسردی مردم و یا تضعیف نقش مؤثر و سازنده شورای نگهبان شود.
احمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه روند انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز انسجام بهتری پیدا می‌کند، گفت: صدا و سیما با برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مفرح و شاد زمینه ایجاد شور و نشاط و‌امید در میان مردم را ایجاد کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: دولت در راستای‌امیدآفرینی در سطح جامعه برنامه‌هایی برای کنترل قیمت‌ها و تأمین نیاز‌های جامعه و ایجاد آرامش دارد که قیمت ثبیت و افزایشی نداشته باشند.
وی افزود: فرآیند و روند انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد براساس دستورالعمل‌ها و مر قانون به پیش می‌رود و‌ امیدوار‌کننده است و احساس مسئولیت، همکاری و هماهنگی بیشتر و همه جانبه مسئولان را در پی دارد.
احمدزاد ضمن قدردانی از دادگستری و دادستان استان گفت: قوه قضاییه در کنار ما حمایت از مجریان انتخابات، هیأت‌های نظارت و اجرایی را در دستور کار خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
United States
عدالت
شجاعت
گمشده ها
Iran, Islamic Republic of
مگر ما استاندار داریم
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین ....
Iran, Islamic Republic of
اون جعمیتی که روشنفکر رو همراهی کردند همون روز نشون داد روشنفکر پیروز انتخابات میشه
United States
بیشترشون با تهدید از مدارس رفتن خیایهاش رای نمیدن به روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
اگه هیات نظارت و شورای نگهبان برادری دارند دیگه تکلیف انتخابات هم مشخصه
ما هم الکی تنور انتخابات داغ می کنیم
قالیباف و شورای نگهبان و هیات اجرایی
مردم
Iran, Islamic Republic of
حضور مردم استان ... در همه دوران خوب و عالی بوده ...اینکه بخواهیم برنامه بدیم برا حضور پرشور هزینه بار مالی اضافه هستش....
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتظریان....منتخب شورای اصولگرایان استان
Iran, Islamic Republic of
نادر بی نظیر است
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی مهر سالی که نکوست از بهارش پیداست وقتی فرمانداران شما هئیت اجرایی را یک طرفه انتخاب می کنند چطور چنین می گویی که می توانی جلوی تخلف را بگیری یک طرفه انتخاب کردن خودش تخلف محرز است
Iran, Islamic Republic of
وقتی می بینید که نماینده ی قومگرا تمام مدیران قومگرا و فامیل باز را و از صدر تا سرایه دار را از ادارات مختلف برداشته و برای به اصطلاح نمایش به یکی از منا طق می برد و در تایم اداری همه قانون شکنی می کنند و شما همه چشم را راحت به روی موضوع بسته اید با این شرایط آیا مردم می توانند اعتماد کنند؟
معاون /که به افراط گرایی در قومگرایی شهره است و حتی هم فکر دولت نیست و علنا در فضای مجازی و حقیقی از نماینده ی کنونی حمایت می کند و اسناد آن موجود است چگونه است که به اصطلاح لغو ابلاغ شد و سپس با یک تشر دوباره به جایگاهش برگشت و معاون سیاسیت چشم در چشم مردم به موضوع رل توجیه کرد انتظار دارید بقیه ی کاندیدها دست روی دست بگذارند و هر چه شما فرمایش کردی با جان و دل بپذیرند؟
این در حالی است که قرار است این خانم فردا به عنوان یک مجری بی طرف برگزار کننده ی انتخابات باشد
آقای استاندار نمی توان کار را پیش برد هم شما و هم نماینده ی نمی شود سر را زیر برف پنهان کنی و از سر تقصیر تمام مدیرانی که در وقت اداری در مانور آقای به اصطلاح نماینده شرکت داشتند بگذری و انتظار داشته باشی که انتخابات از مسیر و معیار خارج نشود
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس صدا و سیما اگر به فرموده ی خودتون سه ماه پیش ستاد انتخابات در صدا و سیما به تبع وزارت کشور تشکیل شده بود پس نتیجه می گیریم که کار انتخابات از مدت ها پیش رسما آغاز شده بود و پخش برنامه ی ضبط شده ی نماینده ی فعلی صرفا یک کار انتخاباتی بود که شما به عنوان بخش تبلیغات ستاد انتخابات مرتکب تخلف شده ای و عملا بی طرفی صدا و سیما را زیر سوال برده ای و برای این موضوع باید در مراجع بالاتر پاسخگو باشید
Iran, Islamic Republic of
این مرّ قانون کجاست که مردم نمی بینند؟
نکند مر قانون این است که ضعیف ترین نماینده ی تاریخ استان با همه ی مدیران فامیلی در تایم اداری ادارات را تعطیل کنند و در نمایش تصنعی او در پاتاوه شرکت کنند و شما و معاون سیاسی هم زیرسبیلی رد کنید؟!!!!!!!!!

یا نمایش دیگری که شما و معاون سیاسیت در مورد معاون فرماندار دنا بازیگر آن بودید؟!!!!!!!

این مردم به هیج قیمتی من بعد قانون شکنی را نه از تو و نه از نماینده ی بی سواد نخواهند پذیرفت و آماده ی تغییر وضعیت بغرنج و فشل فعلی هستند
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا و پیغمری کار میکنین همه آن دو عزیز که کارناوال و مهمانی برگزار کردند را رد صلاحیت کنین و مدیرانی که همراهشان بودند را عزل نمایید تا هم به صداقت عمل شما هم به عدل شما ایمان بیاوریم / دو کاندید جنجالی چند روز اخیر را رد صلاحیت کنید
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
انگار خیلی سوختید فکر نکن برف گردنه بیژن هم چاره ای کند تازه اون بخش کوچکی از حامیان ندای وحدت بود ، حالا دلسوز مردم شدن بدانند رتبه سوم را هم بدست نمیارن
Iran, Islamic Republic of
چرا از // به عنوان معاون هماهنگ کننده ی نماینده در امور اموات کسی سوالی نمی کند و عزل نمی شود؟
این که در زمان اداری تمام نیروهای طایفه ای و فامیلی تمام ادارات کل بویراحمد عشایر دنا مارگون و لوداب و حتی معلمین تازه استخدام شده را برای سیاهی لشکر به پاتاوه می کشاند و ادارات را از نیرو برای جواب به ارباب رجوع خالی می کند نباید چنین فردی که از جایگاهش استفاده ی سوء می کند عزل شود؟
ه والله سوگند نون این انتخابات با این وضعیت در هیچ تنوری پخته نخواهد شد

اما مردم با تمام وجود کمر را محکم برای تغییر بسته اند و کار را تمام خواهند کرد چه مسولین به وظیفه عمل کنند یا نه این شرایط را بی شک تغییر خواهند داد
راه اندازی کاروان کاملآ تخلف است!!!!
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1