تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۶۹۴۰۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زیرساخت‌های گلخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تزریق بیشتر تسهیلات است

۳
۰
زیرساخت‌های گلخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تزریق بیشتر تسهیلات است
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحول زیرساختی در مجتمع های گلخانه‌ ای استان در دولت سیزدهم گفت: توسعه کشاورزی استان در زیربخش‌های مختلف به خوبی پی‌ریزی و متحول شده و نیازمند تزریق بیشتر تسهیلات است.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده جمعه شب در بازدید از چند واحد تولیدی گلخانه اظهار داشت: تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم، فقط ۳۲ هکتار گلخانه فعال در استان داشتیم اما اکنون ۱۳۷ هکتار زیرساخت گلخانه‌ای در آستانه بهره‌برداری است که این زیربخش مهم کشاورزی را متحول می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه گلخانه‌ها علاوه بر کشت متراکم، افزایش تولید و کاهش مصرف آب موجب اشتغال‌زایی و صادرات می‌شود و یکی از سیاست‌های خوب استان در بخش کشاورزی است که به خوبی مدیریت شده و دستاوردهای خوبی در این حوزه به دست آمده است.
احمدزاده با بیان اینکه از ۳۲ هکتار گلخانه، ۱۵ هکتار آن در حوزه گل‌های زینتی به ویژه گل‌ رز است، افزود: با تولیداتی که در گل‌ رز داریم، قطب تولید این محصول در جنوب ایران هستیم.
وی گفت: بدون تسهیلات نمی‌توانیم کشاورزی این استان را توسعه دهیم و امروز در بسیاری از زیرساخت‌ها و طرح‌های تولیدی به مرحله‌ای رسیدیم که با تزریق تسهیلات در زمان کمی به بهره‌برداری می‌رسند و تحول ایجاد می‌کنند.
احمدزاده تصریح کرد:  از همه بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی می‌خواهم که در استان هر حمایتی را از بخش کشاورزی داشته باشند و ما نیز در سطح ملی پیگیر رفع مانع ناترازی مصارف و منابع آنها می‌شویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان، ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این سفر تصویب شد که بخش عمده آن در حوزه کشاورزی است و ما به شدت پیگیریم که این تسهیلات به استان برسند و به طرح‌های تولیدی ما و طرح‌های تولیدی نیمه‌تمام رونق دهند.
احمدزاده تصریح کرد: در حوزه گیاهان دارویی نیز ظرفیت‌های زیادی داریم که در این دولت هم سطح زیر کشت و هم تولید گیاهان دارویی بیشتر شده و با افتتاح کارخانه فرآوری گیاهان دارویی که ماه قبل در گچساران انجام شد، شاهد توسعه این بخش از کشاورزی خواهیم بود.
وی، ایجاد زنجیره‌های ارزش و فراهم شدن زمینه صادرات محصولات کشاورزی را دو رویکرد خوب جهاد کشاورزی برشمرد و یادآور شد: در حوزه ایجاد زنجیره‌های ارزش اقدامات خوبی در حوزه شیلات، گیاهان دارویی و گلخانه انجام شده و این سیاست مهم در دستور کار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این هم از اون لافهای آبادانی است که در استان ما باب شده.
اینو هم بفرما چند درصد از اینا که گفتی بخاطر مدیریت ناکارآمد بخش کشاورزی تعطیل و یا لب پرتگاه و منتظر زندانند.
منصف
Iran, Islamic Republic of
باز هم امار ...تا قبل لز این دولت ۴۳ هکتارگلخانه بوده در این دولت تا الان یک ریال تسهیلات پرداخت نشده چطوری افزایش پیدا کرده چرا تحویل مردم میدبن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مردان بزرگی چون دکتر احمدزاده
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1