تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۶۸۸۶۳
صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون پارلمانی رئیس جمهور:

زنگ استکبارستیزی در همه مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد

۳
۰
زنگ استکبارستیزی در همه مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
کبنا ؛زنگ استکبارستیزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران استانی در مدرسه زینبیه یاسوج به نیابت از همه مدارس این استان نواخته شد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده روز شنبه ۱۳ آبان در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی که با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان سال‌های ۱۳۴۳ سخنان کوبنده و تاریخی حضرت امام (ره) موجب شد تا رژیم پهلوی تصمیم به تبعید‌ایشان بگیرد و حضرت امام به ترکیه تبعید شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد به شهادت رسیدند دانش‌آموزان پیرو خط امام و همچنین تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۷ و ۵۸ موجب شد تا ۱۳ آبان یک روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد.
وی افزود: ظلم و ستم استکبار جهانی در حق ملت ایران و سایر کشور‌های مسلمان ادامه دارد که می‌طلبد دانش‌آموزان در راستای تقویت روحیه ظلم ستیزی با ظلم و استبداد آمریکا آشنا شوند.
زنگ استکبارستیزی در همه مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
احمدزاده بیان کرد: در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان برگزاری چنین مجالسی در مدارس ضروری است تا نوجوانان و جوانان در راستای استکبارستیزی در صحنه باشند.
وی با تبریک روز دانش‌آموز گفت: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ ضربه مهلکی بر استکبار جهانی وارد کردند.
استاندار عنوان کرد: استکبار جهانی این روز‌ها در حمایت از اسرائیل غاصب خون و خونریزی در غزه راه انداخته است که به یاری خداوند پیروزی ملت فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی نزدیک است و شاهد جشن امت اسلامی بر استکبار و هم پیمانانش باشیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور هم گفت: تبعید حضرت امام(ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی که نقطه عطف تاریخ ملت ایران است، گرامیداشت ۱۳ آبان را به ویژه برای نسل جوان و نوجوانی که آن روز‌ها نبودند مهم کرده است.
سید محمد حسینی افزود: حوادثی که در طول تاریخ رخ دادند به نسل‌های جدید باید منتقل شود تا با فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که در طول تاریخ رخ داد آشنا شوند و آن مسیر را با عزت و افتخار و سربلندی دنبال کنند.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید حوادث به خصوص در دهه ۶۰ به گونه‌ای برای نوجوانان و جوانان تبیین شود که دیگران نیایند آن زمان را به نحوی روایت کنند که جای جلاد و شهید عوض شود.
وی با تأکید بر اینکه مانع تحریف تاریخ توسط دشمنان شویم، گفت از تحریف تاریخ جلوگیری کنیم تا روحیه و فرهنگی که سال ۵۷ باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد تداوم داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به ترفند‌ها و رفتار‌های شیطانی دشمنان در گمراه کردن نسل‌های جوان و نوجوان گفت: نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان باید در مقابل این ترفند‌های فرهنگی با هوشیاری و، بصیرت سیاسی عمل کند.
زنگ استکبارستیزی در همه مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
حسنعلی عزت‌خواه با تبریک روز دانش‌آموز به جامعه عزیز و بصیر دانش‌آموزی، از روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت و هیمنه پوشالی آن را در هم برای همیشه در هم شکست و به دنیا نشان داد که هیچ قدرتی در مقابل اراده و روحیه استکبار ستیزی ایران اسلامی پاسخگو نیست.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی همچنان تا به امروز ادامه داشته و خواهد داشت گفت: دلیل این همه دشمنی و خصومت، به چالش کشیدن ماهیت نظام سلطه و استکبار توسط ایران اسلامی است و ما همچنان باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل استعمار حفظ کنیم.
زنگ استکبارستیزی در همه مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
حجه الاسلام عبودی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به صورت مستقیم دانش‌آموزان و نوجوانان ما را هدف قرار داده ند لذا تربیت دانش‌آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی و دارای روحیه استکبار ستیزی ضروری است.
زنگ استکبارستیزی در همه مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
United States
به جای این جملات که مردم خودشون همیشه از مسئولین جلوتر بوده اند می دانند لطف کنید خودتون رو درست و حق این بیچاره ها رو ضایع نکنید عمل کن جناب مدیرکل
خوب دور و برت رو ببین انقلابی بودن همه رو شد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار و ضعیف ترین مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش در طول دوران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
بی عدالتی، قوم گرایی، سیاسی بازی به اوج خودش در آموزش و پرورش استان رسیده ونتیجه آن آخر شدن استان در میانگین نمرات امتحانات نهایی شد. تورا به قرآن فکری به حال تیم ضعیف عزت خواه بکنید!!!!
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1