تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۶۸۸۳۲
فرماندار کهگیلویه؛

انتخابات ویترین اهمیت رأی و اعتماد مردم در نظام اسلامی است / اطمینان می‌دهم انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار کنیم

۰
انتخابات ویترین اهمیت رأی و اعتماد مردم در نظام اسلامی است / اطمینان می‌دهم انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار کنیم
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات ویترین اهمیت رای، نظر و اعتماد مردم در نظام اسلامی است تصریح کرد: این اطمینان را می دهم انتخابات سالم و قانونمند برگزار می کنیم و مردم از بابت امانتی که به دست ما می سپارند آسوده خاطر باشند.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق زاده_فرماندار کهگیلویه_ در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز دهدشت بیان داشت: راهبرد ما اجرای منویات مقام عظمای رهبری و دستورات ریاست محترم جمهور برای افزایش رضایتمندی مردم و تعالی و پیشرفت شهرستان کهگیلویه است.
محقق زاده اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران با ايجاد تحول عظيم بسیاری از استعدادهای مملکت ما را به منصه ظهور رساند و اقدامات و خدمات بی نظیر در طول دولت ها تقدیم شد اما آنچه در نظام مدیریت اسلامی مهم است اعتماد مردم به مسئولانشان است که باید به ان توجه شود 
فرماندار کهگیلویه راهبرد خود بعنوان مقام اول اجرایی در شهرستان را منویات مقام عظمای ولایت و دستورات ریاست محترم جمهور برای افزایش رضایتمندی مردم و تعالی و پیشرفت شهرستان کهگیلویه دانست و اظهار داشت: پروژه های مهمی در شهرستان در حال انجام است که بهره‌برداری از آنها برای توسعه منطقه و مردم بسیار حیاتی است؛ تلاش بر این است که با حمایت استاندار خدوم و پیگیر در راستای تسریع و محقق شدن این پروژه ها خدمتگزاری متعهد و کوشا باشیم.
محقق زاده با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات ویترین اهمیت رای، نظر و اعتماد مردم در نظام اسلامی است تصریح کرد: این اطمینان را می دهم انتخابات سالم و قانونمند برگزار می کنیم و مردم از بابت امانتی که به دست ما می سپارند آسوده خاطر باشند.
فرماندار جدید کهگیلویه در بخشی از سخنان با تاکید بر کارکرد نظارتی رسانه ها برای مدیریت شهرستان گفت: از نقد منصفانه و سازنده رسانه ها و خبرنگاران در راستای ارتقاء و بهبود امور استقبال می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود در کنار نقدهای سازنده، بیان خدمات انجام شده بعنوان نیاز امروز جامعه مد نظر رسانه قرارگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1