تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۶۸۸۰۰
طی پیامی

دعوت مدير آموزش و پرورش شهرستان گچساران از جامعه دانش آموزی و فرهنگی برای حضور حماسی در راهپیمایی13 آبان

۱
دعوت مدير آموزش و پرورش شهرستان گچساران از جامعه دانش آموزی و فرهنگی برای حضور حماسی در راهپیمایی13 آبان
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران ازآحاد جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش در پیامی ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب و حامیان آمریکایی و غربی آن ها وحمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ،هفته بسیج دانش آموزی را گرامی داشت و از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت به عمل آورد.
متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرهنگ بسیجی،فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواسته‌های حقیرنشدن است
(مقام معظم رهبری)

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی جهان به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.
این وقایع باطن رژیم شاهنشاهی و حامیان مستکبر و درراس آن آمریکای جهانخوار را عیان نمود و بنیان پوشالی استکبار جهانی را متزلزل ساخت و روح استقلال و آزادی استکبارستیزی و مقابله با سلطه‌گران عالم را در مردم با رمز آزادگی و عزت و اقتدار درسرزمین اسلامی ایران دمید.
بدون شک، راهپیمایی روز بزرگ سیزده آبان، حضور پر شور و بیدار مردم همیشه در صحنه به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی را برای دفاع از کیان انقلاب، حمایت از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و ارزشهای اسلامی و پاسداشت خون شهدا به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان اعلام خواهد کرد که ایران، سرزمین دلیرمردان و دلیرزنان آزاده ای است که با عزت و کرامت انسانی برای دفاع از حریم اسلام و ایران و مبارزه با ظلم و بیداد همیشه بیدار و آگاه و آماده اند. باشد که سربلند باشیم. انشاء الله.
اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف فرهنگیان شهرستان گچساران یک بار دیگر حملات فجیع رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و از این رویداد قبیح و شنیع اعلام انزجار می‌کنم و از همه اقشار مردم به ویژه دانش آموزان عزیز و فرهنگیان دعوت می‌کنم تا ضمن حضور شاداب و اثربخش در اجتماع و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، جلوه‌های زیبای دیگری از ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.
انوشیروان قیطاسی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1