تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۶۸۷۷۲
کبنا گزارش می دهد؛

اجرای رزمایش نمادین پدافند غیر عامل در مدارس کهگیلویه

۱
اجرای رزمایش نمادین پدافند غیر عامل در مدارس کهگیلویه
کبنا ؛همزمان با سراسر کشور رزمایش پدافند غیرعامل به مناسبت بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با مشارکت دستگاه‌های متولی در کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق زاده_فرماندار کهگیلویه_ صبح امروز در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: برنامه تمهیدات و رزمایش های ویژه با همکاری سازمان هلال احمر و سایر نهادها و آموزش و پرورش شهرستان به طور نمادین در مدرسه نمونه متوسطه دوم شهید ثانی دهدشت برگزار شد.
محقق زاده گفت: هدف از اجرای این بر نامه ها آموزش عمومی و اقدامات پدافندی بدون استفاده از تجهیزات نظامی در راستای کاهش آسیب و یا خسارت در زمان بروز حادثه و بحرانهای مختلف است.
وی افزود: با انجام اقدامات پدافند غیرعامل می توان از وارد شدن خسارت مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس و همچنین تلفات انسانی جلوگیری کرد و یا خسارات را به حداقل رساند.
محقق زاده با بیان اینکه در این رزمایش موارد کلیدی پناه گیری و نحوه امداد رسانی در مواقع زلزله در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شد افزود: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی از سوی ادارات متولی در راستای تمهیدات نوین و ویژه این مانورها در مواجهه با مواقع بحران و کاهش خسارات برگزار می شود.







نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1