تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۶۸۷۰۱
اولین نشست شورای اداری کهگیلویه به ریاست فرماندار جدید؛

اولتیماتوم فرماندار کهگیلویه به مسئولان

۱
اولتیماتوم فرماندار کهگیلویه به مسئولان
کبنا ؛نشست شورای اداری کهگیلویه به ریاست سید حمزه محقق زاده فرماندار جدید با حضور مسئولان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق زاده_فرماندار کهگیلویه_ در شورای اداری با گلایه از تاخیر برخی مدیران در جلسه، گفت: مدیران به وقت احترام بگذارند و سر وقت تعیین شده در جلسات حضور یابند، و به برنامه های در سطح شهرستان توجه جدی داشته باشند.
محقق زاده به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: بعضاً عملکرد مسئولان موجب می‌شود که مردم با صندوق های رای قهر کنند، اما اگر مسئولان درست کار خود را انجام دهند مانند همیشه مردم حمایت خود را از نظام اسلامی خواهند داشت.
طولانی شدن روند زمین بیمارستان جدید دهدشت را یادآور شد و گفت: اداره راه و شهرسازی ظرف چند روزه آینده این موضوع را بصورت حل شده به فرمانداری گزارش دهد. 
با اشاره به برخی از پروژه‌های پیر شهرستان گفت: این پروژه ها هم‌چنان به قوت خود باقی هستند، سعی می‌کنیم در هفته اول از این پروژه ها بازدید شود. 
وضعیت همه شهرهای کهگیلویه نیاز به تحولات اساسی دارند و خیلی از پروژه ها نیازمند اعتبار نیستند بلکه نیازمند خلاقیت هستند. 
با گلایه از شورای شهر دهدشت در خصوص تاخیر در انتخاب شهردار و وضعیت شهر، گفت: از هر طرف نگاه کنیم ورودی‌های دهدشت مشکل‌‌آفرین هستند، شهرداری دهدشت با اجرای برنامه‌ریزی دقیق این مهم را در دستور کار قرار دهد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر_ امام جمعه دهدشت_ در این نشست به اهمیت نماز پرداخت و گفت: اگر جامعه اهتمام جدی نسبت به امر مهم اقامه نماز داشته باشد آن جامعه ای اخلاقی و ایمانی خواهد شد. 
وحدانی فر خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مدیران نسبت به مسئله نماز در ادارات و شرکت در برنامه فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در یک پیچ تاریخی حساس قرار دارد، افزود: هر آنچه که ما در غزه می‌بینم شکوه، ایستادگی شجاعت و قدرت جبهه مقاومت است. 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مسئله فلسطین و غزه افسانه های کارآمدی، علمی، اقتدار و حقوق بشر غرب را از بین برد، افزود: جبهه مقاومت قوی است و در شکست اسرائیل شکی نیست.
سید علی‌اصغر پوربهشت _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت _ محرومیت کهگیلویه را یادآور شد و گفت: علی‌رغم همه زحمت های دولت ها، اما همچنان این شهرستان در محرومیت بسر می برد. 
پوربهشت افزود: برای رفع این محرومیت نیاز است با همدلی و روحیه جهادی و همراهی فرماندار جدید، شاهد جهش خوبی در رفع محرومیت باشیم.
 وی تکلیف ما را در این روزهای جبهه مقاومت را مشخص خواند و افزود: به عنوان مسؤول ولایتمدار جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
پوربهشت به آغاز هفته استکبارستیزی و فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه اشاره کرد و گفت: انتظار داریم همه دستگا‌ه‌ها در اجرای برنامه ها همراهی های لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1