تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۶۹۶
کبنا گزارش می‌دهد؛

زنگ استکبار ستیزی در مدارس کهگیلویه نواخته شد + تصـاویر

۰
زنگ استکبار ستیزی در مدارس کهگیلویه نواخته شد + تصـاویر
کبنا ؛همزمان با سراسر کشور و به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی با حضور فرماندار کهگیلویه و مسئولین شهرستانی در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان دهدشت نواخته شد.
به گزارش کبنا، الیاس آذرکمان معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک آغاز هفته بسیج دانش آموزی و حضور مسئولین در این آیین گفت:زنده نگه داشتن یاد شهدا و شهید محمد حسین فهمیده از اصالت ها و ارزش های دفاع مقدس است.
آذرکمان گفت: در سطح کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم که با حماسه و رشادت های خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را حفظ کردند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی در پایان گفت:هفته بسیج دانش آموزی به مناسبت شهادت محمدحسین فهمیده نام گذاری شد و این هفته با نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان کهگیلویه آغاز می شود.
سید حمزه محقق زاده_ فرماندر کهگیلویه_ در این آیین گفت: زنده نگه داشتن یاد شهیدان از شهادت کم نیست و زنده گان واقعی شهدا هستند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند.
محقق زاده افزود: شهدای دانش آموز با شهادت خود از کیان، ناموس، حجاب، خاک، اسلام و ارزش ها دفاع کردند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به رسالت معلم گونه شهدا اظهار داشت: شهدای دانش آموز به عنوان معلمان واقعی جوامع اسلامی هستند و تاثیرگذاری آن ها در کشور ما بی نظیر است.
وی دانش آموزان را به مطالعه وصیت نامه شهدا دعوت کرد و گفت: با مطالعه وصیت نامه شهدا به خواسته های آن ها که همان حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، لبیک به ندای رهبر انقلاب و حجاب است پی می برید.
محقق زاده تفکر انقلاب اسلامی را فراتر از مرز های جمهوری اسلامی دانست و گفت: اهداف و آرمان های نظام مقدس اسلامی تا قلب اروپا و آفریقا نفوذ کرد و تفکر شیعی در آن جا رایج شد.
فرماندار کهگیلویه حرکت وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کرد و جنایات صهیونیست را تشریح کرد: تفکر صهیونیستی خطرناک تر از خود صهیونیست است و برخی کشور های اسلامی علی رغم مسلمان بودنشان ولی دارای این تفکر هستند.
درپایان این مراسم از فرزند شهید فاضلیان که از دبیران دبیرستان تیزهوشان دخترانه است با اهدا لوح سپاس از مقام شهدا و فرزندان شهدا تجلیل به عمل آمد.









نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1