تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۶۸۶۳۵
در نشست هم‌اندیشی رویداد بزرگ علمی دنا مطرح شد

پاسخ فرماندار بویراحمد به یک دانشجو در دفاع از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۷
۰
پاسخ فرماندار بویراحمد به یک دانشجو  در دفاع از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی (رویداد بزرگ علمی دنا) صبح امروز با حضور مسئولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سپاه فتح و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
فرماندار بویراحمد در ابتدای صحبت خود در جواب انتقاد یکی از دانشجویان از عدم حضور استاندار علی رغم دعوت دانشجویان، گفت من بر اساس تجربه می‌گویم که کار دانشجویی با حضور مسئولین مرتفع نخواهد شد و از طرفی آقای احمد‌زاده، استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد خودش دانشگاهی است و بیشترین حضور را در دانشگاه و خاصه دانشگاه دولتی یاسوج داشته است و عدم‌حضور‌ وی در این جلسه قطعاً به دلیل فوریت دیگری بوده و گرنه تردد‌ ایشان به دانشگاه زیاد هست و ما در دوره‌هایی دانشجویی خود‌مان این اندازه حضور استاندار و فرماندار در دانشگاه را نداشتیم، ضمن اینکه جریان دانشجویی باید از این مرحله مسئول محوری عبور کرده باشد و همین کار فاخر امروزی بسیج دانشجویی نشان می‌دهد که دانشجویان انقلابی محصور در دانشگاه نیستند بلکه مستقیماً با مسائل اولویت دار مردم درگیر شده‌اند.

در این نشست هم‌اندیشی شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ به برگزاری رویداد علمی دنا به میزبانی دانشگاه دولتی یاسوج اشاره داشت و بیان کرد: سال‌های سال ما آرزوی این را داشتیم که در محافل دانشجویی استارت چنین اقداماتی‌زده بشود و این اقدام ارزشمند بسیج دانشجویی استان، افق‌های جدیدی را فرا روی جریان فعال دانشجویی استان قرار خواهد داد.
وی گفت: امروز ما در استان از خلاء مسأله محوری مبتنی بر نگاه علمی برای حل مسائل رنج می‌بریم که دولت سیزدهم توجه خاصی را به این مقوله داشته و دارد، دنبال می‌کند و این رویداد می‌تواند به دولت در این خصوص کمک کند.
فرماندار بویراحمد اذعان کرد: اگر بتوانیم بومی محور در این خصوص کار بشود، به مراتب نتایج بهتری خواهیم داشت.
وی گفت: برای مثال با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان بویراحمد می‌تواند توسعه خود را در بخش کشاورزی و دامپروری پیگیری کند ولی از آنجا نگاه ما چه مردم و چه مسئولین مبتنی بر روش‌های علمی نیست، بیشتر کار با نگاه سنتی است و لذا مقرون به صرفه نیست و اگر نگاه علمی باشد، باید کشاورزی اقتصادی را در پیش بگیریم.

مهدوی ادامه داد: در بحث دامپروری در شاخه‌های مختلف هم تاکنون یک نگاه علمی وجود ندارد و از این رو بازدهی‌ها کم و هدر رفت انرژی زیاد داریم و زنجیره‌های ارزش و چرخه‌های تولید بسیار ناقص هست و در این دولت الحمد الله تا حد زیادی به این خلاء توجه شده و اغلب سرمایه‌گذاری‌ها را به سمت پروژه‌ها و طرح‌هایی هدایت شده‌اند که برخی از چرخه‌های تولید و زنجیره‌های ارزش را تکمیل کند.
وی این نوع ورود بسیج دانشجویی را فاخر دانست و خاطر نشان کرد: هر جای که ساختار‌های دولت نیاز به حمایت از شما دارد قطعاً ما پشتیبان بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌های دانشجویی که به نظام مسائل اساسی ورود کنند خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیف دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
چهره ی بعضی را که در این تصاویر می بیند از خودش متنفر میشود
Iran, Islamic Republic of
/ می خواهند فرماندارکه منتسب استاندار است از استاندار دفاع نکند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کاش منتصب را درست مینوشتی،توکه در دوکلمه یکی رااشتباه مینویسی چرا اظهار و نظر میکنی
.....
Iran, Islamic Republic of
به جای ژست روشنفکری کمی به فکر مردم باشید
تو کجا دانشگاه کجا....................................
ما نگران سلامت انتخابات بویراحمد هستیم؟
Iran, Islamic Republic of
با کمال تاسف شهر یاسوج تبدیل به یک ویرانه شده چرا این همه جلسه می گیرید خیابان ها را ببینید آسفالت ندارند پر از چاله و چوله اند مردم زباله ها را در کیسه زباله در خیابان رها می کنند هر کس نمی تونه کار کند خدایی فرار را برقرار ترجیح دهد شهر داری یاسوج به نظر می آید که اصلا وجود ندارد سرعت گیرها را ببینید تمامی ماشین ها را نابود کردند واقعا باید به حال شهر به مسئول گریه کرد
جوان
Iran, Islamic Republic of
آقای‌ فرمانداررررررر
فرمانت‌ دیگه تمام شد‌ ....
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1