تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۶۸۶۳۱
در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید کهگیلویه مطرح شد؛

وحدانی فر: عدم انتصاب مدیران توانمند عامل عقب گرد کهگیلویه است / خط و نشان رئیس دادگستری کهگیلویه برای مسئولان در آستانه انتخابات / موسوی: به فرماندار نق نقو معروف بودم / محقق زاده: فرزند سپاه هستم و چیزی جز خدمتگزاری در این مجموعه یاد نگرفتم

۱۱
۱
وحدانی فر: عدم انتصاب مدیران توانمند عامل عقب گرد کهگیلویه است / خط و نشان رئیس دادگستری کهگیلویه برای مسئولان در آستانه انتخابات / موسوی: به فرماندار نق نقو معروف بودم / محقق زاده: فرزند سپاه هستم و چیزی جز خدمتگزاری در این مجموعه یاد نگرفتم
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان کهگیلویه با حضور هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار، اعضای شورای تأمین، اعضای شورای اداری در محل مجمتع فرهنگی و هنری ارشاد شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر_ امام جمعه دهدشت_ در این مراسم به برخی از فرمایشات امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک اشتر را یادآور شد و گفت: مالک، عدالت و انصاف، گشاده‌رویی، امانت داری، رفق و مدارا با مردم را سرلوحه خود قرار دهید و مراقب باشید متملقین و چاپلوسان را راه ندهید و گوش خود را بدهکار آن‌ها نکنید.
وحدانی فر به عقب‌ماندگی شهرستان کهگیلویه نسبت به بقیه استان اشاره کرد و خودزنی های متعدد، تقسیم بندی های غلط و عدم انتصاب مدیران توانمند در شهرستان را برخی از دلایل مهم این عقب ماندگی عنوان کرد. 
وحدانی فر خاطرنشان کرد: تا کهگیلویه به این نتیجه نرسد که برای پیشرفت، رفاقت، برادری، حمایت، هدایت و مشورت اولویت قرار بگیرد به جای تخریب راه به جایی نخواهد برد.
وی افزود: تا وقتی که سیاسیون از فرماندار بخواهند کارهای عامل المنفعه انجام بدهد و تلاش شود برای کارهای شخصی یک آفت برای شهرستان می‌شود.
وحدانی فر موسوی فرماندار سابق کهگیلویه را فردی پای کار عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کرد، در خطر و همه صحنه ها حاضر بود این را حتی دشمنان ایشان هم نمی‌توانند تایید نکنند. اگر موسوی در جلسات استانی تند صحبت می‌کرد فقط برای این بود که پروژه‌های نیمه تمام کهگیلویه به جایی برسد.
وحدانی فر افزود: ما عشایر زاده هستیم، جمهوری اسلامی به آبرو و عزت داد و این جایگاه ها متعلق به این نظام و شهدا است و شهدا در همه عرصه ها و لحظه ها شاهد، ناظر و گوا ما هستند.
وی محقق زاده فرماندار جدید کهگیلویه را فردی با تجربه در عرصه مدیریت خواند و با چند توصیه خطاب به ایشان گفت: تا زمانی که تکلیف پروژه های شهرستان مشخص نشود اجازه ندهید پروژه جدید تعریف شود، مردم از وعده های بی عمل خسته هستند، تلاش کنید که مدیران اعتماد مردم را به دولت بیشتر کنند‌. 
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه پاسداری با هیچ جایگاهی عوض نخواهد شد، افزود: پیشنهاد می‌دهم که حتما در اتاق فرمانداری لباس پاسداری خود را بگذارید که روزانه حواستان باشد که شما پاسدار هستید و پاسداری ارزش، عزت و افتخار امروز جهان اسلام و دنیای آزادگان است.
حجت‌الاسلام علی سعیدی_ رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه_ با بیان اینکه مسئولیت امانت است و باید به اهلش سپرده شود گفت: مسئول باید امین، توانا و تخصص کافی در کار خود داشته باشد و در انتخاب های خود باید دقت کند.
سعیدی با خط و نشان برای تمام مسولان در برهه انتخابات گفت: اگر حرف یا یک رفتار ناسنجیده و نا متعارف خلاف قانون و جامعه که ایجاد موج، اخلال در نظم و امنیت شهرستان کند به شدت با آن فرد برخورد خواهیم کرد.
وی افزود: بنا بر برخورد شدید است که یک انتخابات سالم و بدون دردسر و آسیبی به جامعه و اشخاص داشته باشد.
وی از انقلابی، مومن، جهادگر، همیشه در صحنه و متواضع به عنوان برخی از ویژگی های موسوی فرماندار سابق کهگیلویه نام برد و برای ایشان آرزوی موفقیت در همه امور زندگی کرد.



سید عبدالعزیز موسوی_ فرماندار سابق کهگیلویه_ در این مراسم گفت: مسولان بایستی آن جایگاهی را که در اختیار دارند امانت بدانند و از آن به خوبی مراقب کنند.
موسوی تصریح کرد: در نظام اسلامی مدیر جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم ندارد.
وی با بیان اینکه علاقه ای به ارائه گزارش عملکرد ندارم چرا که اگر خدمتی کردیم وظیفه ما بوده است، اما بنا بر عرف و همین سیره چند نکته ای را بیان می‌کنم، گفت: از روزی که این مسئولیت را تحویل گرفتم حتی یک ساعت مرخصی نرفته و یا یک جمعه در کنار خانواده خود نبودم.
موسوی با بیان اینکه در تمام جلسات استانی به فرماندار نق نقو معروف بودم گفت: فقط جهت مطالبه گری برای شهرستان پیگیری می‌کردم، و یاد ندارم که موضوعی در شهرستان وجود داشته باشد که پیگیری نکرده باشم.
وی با بیان اینکه هیچ روستایی در شهرستان کهگیلویه وجود ندارد که حداقل دوبار سرکشی نکرده باشم و از نزدیک مشکلات مردم را رصد می‌کردم، افزود: فقط ۲۲ بار به بخش دیشموک سفر کردم و کمبودها و کارهای انجام شده در روستاها را پیگیری کردم.
موسوی با بیان اینکه پروژه‌های شهرستان در سال ۱۴۰۰ تنها ۱۰ درصد تخصیص تعلق گرفته بود افزود: در سال ۱۴۰۱ پروژه‌ها بیش از ۷۰ درصد تخصیص اعتبار گرفتند.
موسوی از فعال شدن سد سرپری، آبگیری سد کوهبرد، ایستگاه پست برق دژکوه و خط دو مداره شدن برق، فعال شدن آب چهار شهر، انقلاب در حوزه راه‌ها و حل شدن مشکل آب در بخش مرکزی، چاروسا و سوق به عنوان کارهای موفق در دوره مدیریت نام برد.
وی افزود: پل «رود سمه» بعد از سفر استاندار قریب به ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار سابق کهگیلویه خاطرنشان کرد: سودجویان بیش از ۱۰۰ بار اقدام به آتش زدن کوه خاییز کردند که با مدیریت فرمانداری و ساماندهی ستاد بحران در شهرستان موفق نشدند.
سید حمزه محقق زاده_ فرماندار شهرستان کهگیلویه_ در این مراسم گفت: در نظام اسلامی نوکری برای مردم مقدس است. 
محقق زاده با بیان اینکه در مجموعه سپاه چیزی جز نوکری برای مردم یاد نگرفتیم، خاطرنشان کرد: فرزند سپاه هستم و در این مجموعه رشد کردم و به اینجا رسیده که اکنون بتوانم در این سمت جدید خدمتگزار مردم باشم. 
وی گفت: قول خواهم داد که با همه توان و داشته های خودم در خدمت مردم شهرستان کهگیلویه باشم. 
فرماندار کهگیلویه از انتخابات به عنوان یکی از عرصه‌های مهم حضور مردم نام برد و گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات یک سری وظایفی داریم که باید انجام شود.











نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تجربه و تخصص هیچ گونه سنخیتی با مدیریت شهرستان ندارد.
ماکیاول
Iran, Islamic Republic of
درآستانه انتخابات تغییر فرماندار شبه انگیز است.
گرچه ایشان از نزدیکان حاج آقا موحد اند
دردمند
Iran, Islamic Republic of
وزیر کشور و تعداد زیادی از استاندار ها و فرماندارها و حتی وزرای دیگری هستن که جزو نیروهای نظامی بودن خدا کنه مردم با توجه و وضعیت گرانی و رکود ذهنیت بدی نسبت به این عزیزان نداشته باشن
رسا
Romania
خدا وکیلی در حد فرماندار نبود
Iran, Islamic Republic of
فرماندار باید کاملا اهل سیاست باشد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک معلم را که هیچ اطلاعی از وزارت کشور ندارد می گذارند فرماندار یک شهرستان محروم باعث عقب گرد پنجاه ساله می شود .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین فرماندار تاریخ کهگیلویه رفت
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین فرماندار تاریخ کهگلویه امد.
Iran, Islamic Republic of
پسر عموی نماینده رفت پسر دایی آمد آخ وبخت کهگیلویه
دوریزکان
United States
مومن وجهادگر بودن فرماندار اسبق هستش
برقعلی
Iran, Islamic Republic of
مدیر توانمند در استان به جزء دو مدیر یکی ارشاد و یکی مالیاتی کدتم مدیر توانمند در استان هست.
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1