تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۶۸۵۹۲
وزیر کشور توضیح داد

ممنوعیت سکونت افغانستانی‌ها در محدوده برخی اماکن کشور / صدور شناسنامه برای مهاجران افغانستانی در ایران؟ / طرح جدید ساماندهی اتباع خارجی اجرا می‌شود

۰
ممنوعیت سکونت افغانستانی‌ها در محدوده برخی اماکن کشور / صدور شناسنامه برای مهاجران افغانستانی در ایران؟
کبنا ؛وزیر کشور با تکذیب برخی اخبار مبنی بر شناسنامه‌دار شدن اتباع خارجی از صدور کد و شناسه برای مهاجرین و اتباع خارجی خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، احمد وحیدی در سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک در خصوص ساماندهی اتباع خارجی در کشور ضمن رد صدور شناسنامه برای آنها، گفت: شنیده شده برخی گفته‌اند بناست برای اتباع و مهاجرین شناسنامه صادر شود که غلط است، در واقع قرار است برای آنها شناسه صادر شود که شناسه به معنای همان کد است که بر اساس آن ساماندهی اتباع و مهاجرین انجام می‌شود.
وی ورود مهاجرین افغانستانی به کشور را حاصل سیاست‌های غلط استکبار جهانی در نتیجه مشکلات داخلی این کشور دانست و گفت: آمارهای ارائه شده در این رابطه درست نیست.
وحیدی اعلام کرد: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست.
وی ادامه داد: این طرح در سطح استانداری ها و فرمانداری های برخی شهرها در حال انجام بوده و در چارچوب ساماندهی اتباع خارجی، اقداماتی که برای افزایش امنیت لازم است، اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1