تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۶۸۵۳۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد

پاسخ مهدی روشنفکر در باره عدم حضورش در جلسه رد اعتبارنامه تاجگردون / خرامین و مقدم همراه من نبودند که امروز احساس خطر کنم / جاودان‌سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی به کار خود ادامه می‌دهد و مشکلی ندارد / کسانی که در رأس هرم اصلاح‌طلبی و اصولگرایی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند مطابق با آن منشور و مرام واقعی حرکت نمی‌کنند

۱۰۹
۵
پاسخ مهدی روشنفکر در باره عدم حضورش در جلسه رد اعتبارنامه تاجگردون / خرامین و مقدم همراه من نبودند که امروز احساس خطر کنم / جاودان‌سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی به کار خود ادامه می‌دهد و مشکلی ندارد / کسانی که در رأس هرم اصلاح‌طلبی و اصولگرایی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند مطابق با آن منشور و مرام واقعی حرکت نمی‌کنند
کبنا ؛نشست خبری مهدی روشنفکر با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. خبرنگاران سئوالات متعددی از روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون کردند. 
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 3 آبان ماه 1402) نشست خبری مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این نشست از او در باره مدرک تحصیلی‌اش تا رقبایش در انتخابات سئوال شد.
روشنفکر در پاسخ به سئوالی در باره رقبای انتخاباتی خود ( نستهن مقدم، علی خرامین، علی آراوند و سبحانی)، گفت: هرچه تعداد کاندیداها بیشتر باشد انتخابات پرشور‌تری خواهیم داشت و حضور مردم پای صندوق‌های رای بیشتر می‌شود.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه از حضور این افراد در انتخابات استقبال می‌کنم، افزود: آقای مقدم و آقای خرامین نه در سال ۹۴ و نه در سال ۹۸ همراه و کنار من نبودند و به صورت فعال رقبای من را همراهی می‌کردند و امروز هم احساس خطر نمی‌کنم. اما آقایان سبحانی و آراوند در سال ۹۸ ما را همراهی کردند.
وی در ادامه در پاسخ به سئوالی پیرامون وضعیت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تغییر رئیس آن، گفت: آقای دکتر جاودان‌سیرت به کار خود ادامه می‌دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: اعتقاد دارم که باید از مدیران حمایت کرد تا بتوانند به‌خوبی و به نحو احسن کار خود را ادامه دهند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه تاکید کرد: در خاطرم هست که آقای دکتر یزدان‌پناه نزدیک به 16 ماه سرپرست بودند و امروز هم آقای جاودان سیرت حدود 8 ماه سرپرست هستند و تائید ریاست وی نیازمند طی شدن فرایند اداری است.
روشنفکر در پاسخ به سئوالی در خصوص مدرک تحصیلی خود، گفت: با افتخار عرض می‌کنم که از ابتدا از منابع شش‌گانه استعلام گرفته شد و استعلامات در گوشی تلفن من موجوده و هیچ محدودیت و مشکلی در خصوص مدرک تحصیلی بنده وجود ندارد. من می‌توانستم از دو شیوه برای دو مدرک اقدام کنم. حاضرم مدارک تحصیلی خود را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم.
        
وی افزود: طرح شفافیت را امضاء کردم، اما اعتقاد دارم تا به صورت قانون در نیاید، کسی نمی‌تواند، فردی را محاکمه کند چرا شفاف‌سازی نمی‌کنید. پس تا تبدیل به قانون نشود، نمی‌شود کسی را محاکمه کرد.
مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا در پاسخ به سئوالی در خصوص رد اعتبار نامه تاجگردون و عدم حضور وی در آن جلسه، گفت: تاریخ  قضاوت خواهد کرد و در آینده در این خصوص حتماً صحبت می‌کنم.
به گزارش کبنا، متن نشست خبری مهدی روشنفکر به شرح زیر است.
مهدی روشنفکر در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر مهم‌ترین پروژه‌های شروع به کار خود در مجلس، به شروع بکار میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد اشاره و اظهار کرد: این میدان در صورت راه‌اندازی زمینه اشتغال قریب به هزار نفر را فراهم خواهد کرد.
وی به پیشرفت ۵۰ درصدی سد تنگ‌سرخ در شهرستان بویراحمد اشاره کرد: سد تنگ‌سرخ بعد از گذشت سال‌ها و بلاتکلیفی مردم منطقه در ارتباط با املاک خود تلاش برای رفع این موضوع انجام شد و این سد به اذعان وزیر نیرو بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مهم گازرسانی به منطقه زیلایی بود که بیش از ۴۵۰۰ خانوار در این منطقه و ۶۰۰ خانوار در شهرستان لردگان را از نعمت گاز بهره‌مند خواهد کرد.
وی به پیگیری گازرسانی به سیلاب و کلوار پرداخت و تصریح کرد: مجوز گاز سیلاب و کلوار با سرانه سه برابری در گازرسانی به خانوار با توجه به شرایط جغرافیایی اخذ شده و حوزه سردسیری مورزرد زیلایی نیز از این مسیر گازرسانی خواهد شد.
روشنفکر به احداث سد سقاوه گریزی زد و خاطرنشان کرد: ۸۰۰ هکتار به شهرک‌های صنعتی اختصاص داده شد و کلنگ‌زنی سد در سفر ریاست جمهوری انجام شد و ۵۰۰ میلیارد تومان برای احداث این سد اختصاص یافت.
وی افزود: یکی دیگر از کارهایی که پیگیری نمودیم افزایش تعداد نمایندگان در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بود که مورد موافقت کمیسیون شوراهای مجلس قرار گرفته و در دور سیزدهم مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده دسترسی یاسوج به سی‌سخت با احداث دو تونل با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان و بزرگترین پل قوسی کشور در این مسیر با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام است.
وی به موضوع فرودگاه یاسوج پرداخت و اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در حضور استاندار استان و نماینده ولی‌فقیه به رئیس جمهور گفتم که فرودگاه یاسوج با مساحت اشغالی بیش از ۴۰۰ هکتار از بهترین اراضی کشاورزی سودی برای این استان ندارد و اگر کشاورزان در این فرودگاه گوجه و خیار بکارند سود بیشتری عاید می‌شود.
روشنفکر گفت: در سفر مقرر تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج به شش پرواز در هفته افزایش پیدا کند که همراه با مسئولان استانی پیگیر موضوع هستیم و استاندار استان نیز در روزهای گذشته جهت رایزنی با رئیس سازمان هواپیمایی کشور نشست داشتند.
وی افزود: در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح مهریان معارضات محلی و منابع طبیعی دارد و همین موضوع باعث شده که روند اجرایی پروژه را کند کرده‌است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خطاب به رقبای خود در انتخابات گفت: سعی کنیم فضا را به سمت انتخابات زودهنگام نبریم و سعی کنیم که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در اندیشه آسایش و آرامش مردم باشیم.
وی بیان کرد: برخی از ناگفته‌ها را در زمان مناسب خواهم گفت و بنا به گفته مدیرکل صدا و سیما استان احتمال ایجاد فضا برای حضور نامزدهای انتخاباتی وجود دارد.
روشنفکر درباره اصولگرایی و اصلاح‌طلبی گفت: در این باره باید پایبند به اصول و ارزش‌ها بود و تعریف مدعیان در این استان را از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی فهمید.
وی افزود: هدف از قیام عاشورا توسط امام حسین علیه السلام اصلاح‌طلبی و اصلاح امور و مبارزه با بدعت‌هایی بود که در دین به وجود آمده بود.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) نیز با هدف اصلاح جامعه مردم را به دین اسلام دعوت کرد و در آن دوران برخی از امور نظیر زنده‌به‌گور کردن دختران در جامعه رواج داشت.
وی تصریح کرد: کسانی که در رأس هرم اصلاح طلب و اصولگرا در این استان قرار دارند مطابق با آن منشور و مرام واقعی حرکت نمی‌کنند و چیز خاصی را در عمل از این افراد در راس نمی‌بینیم.
روشنفکر به جمله مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اصولگرای اصلاح طلب اعتقاد بنده است و مطابق فرامین امامین انقلاب گام برداریم فراتر از اصلاح طلب و اصولگرایی است.
وی افزود: برای عبور از این شعارها و مرزبندی‌های اصولگرایی و اصلاح‌طلبی جریان ندای وحدت تعریف شد و معتقدم باید بر پایه وحدت حرکت کنیم.
این نماینده مجلس در ادامه افزود: تایید حکم ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان باید طی یک فرآیند خاص صورت بگیرد و آقای جاودان‌سیرت در حال حاضر به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در حال فعالیت است و معتقدم مدیران کارآمد را باید با هر نوع نگاه و نگرشی حمایت کرد.
وی درباره مدرک تحصیلی خود گفت: حاضرم مدارک تحصیلی خود را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهم و در زمان انتخابات استعلام از مراجع شش‌گانه گرفته می‌شود که در کمترین زمان این استعلام اخذ شد.
روشنفکر گفت: در جلسات مجلس شورای اسلامی سعی کردم  حضور داشته باشم به جز یک مورد که با هماهنگی لازم برای پیگیری یک موضوع مربوط به برادر شهیدی در جلسه حضور نداشتم.
وی افزود: مجلس یازدهم در شروع با ویروس کرونا مواجه بود و دنیا با محدودیت گسترده در همه روبرو بود و بحث انتخابات ریاست جمهوری و شدت تحریم‌ها علیه ایران مشکلات متعدد را برای کشور ایجاد کرد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: اغلب مطالبات مردم در زمینه اشتغال است و این موضوع مختص استان کهگیلویه و بویراحمد به تنهایی نیست و در همه جای کشور وجود دارد.
وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود کارخانجات و شرکت‌ها و سوء‌مدیریت گذشته  زیرساخت‌های اشتغال وجود ندارد و استخدام در ادارات دولتی هم به دلیل محدودیت استخدامی و اعتباری با مشکل مواجه است.
روشنفکر گفت: باید اعتراف کنم که در مدت حضورم در مجلس بخشی از مطالبات مردم را نتوانستم جواب بدهم و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، اظهار کرد: هرکسی که خروجی صندوق شد و به عنوان نماینده معرفی شد برخی نه تنها کمکی نمی‌کنند بلکه چوب لای چرخ می‌گذارند و بسیاری از وقت ما در این زمینه گرفته می‌شود.
وی افزود: در حوزه آموزش ۶۶ میلیارد تومان از کمیسیون آموزش گرفته و به آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان تزریق کردیم و رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تلفیق مطرح و در صحن مجلس رأی آورد و به قانون تبدیل شد.
روشنفکر به تزریق ۲۷۳ میلیارد تومان به تالار فرهنگ و هنر شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: این پروژه بعد از ۱۶ سال به بخش خصوصی واگذار شده و پیمانکار وعده داده فاز اول را تا دهه فجر به بهره‌برداری برساند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، با بیان اینکه بنده وکیل مردم در مجلس هستم نه وکیل دولت و شخص و گروه خاصی، افزود: در ارتباط با سد خرسان 3 در مدت حضور مجلس بارها فریاد زدم و مخالفت کردم و درباره این موضوع از اقشار مختلف برای هم‌اندیشی دعوت به عمل آوردم، نه تنها سادات محمودی بلکه شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد بنا به گفته کارشناسان خسارات زیادی را به بار خواهد آورد.
در اجرای این سد علاوه بر زندگی مردم، محیط‌زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و تاریخی و اجتماعی دچار خسارت می‌شود.
امروز بعضی در بحث سد خرسان مطالبه‌گری می‌کنند که خودشان در گذشته در اجرای این کار موثر بوده‌اند و امروز یقه ما را گرفته و مطالبه‌گری می‌کنند.
روشنفکر گفت: یکدست صدا ندارد و در اجرای سد خرسان قریب به پنجاه نفر از نمایندگان در تلاش هستند که این سد اجرا شود و من تنها نماینده‌ای هستم که در مجلس در مخالفت با این سد صحبت کرده‌ام.
وی افزود: در سد خرسان از ابتدا بخشی اعظمی از مردم سادات محمودی مخالف بوده و تعدادی نیز موافق بوده‌اند اما نگاه ما خسارات زیادی است که به منطقه و محیط‌زیست وارد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بقول خودت نه اصول گرایی نه اصلاح طلب می مونه فرصت طلب
Iran, Islamic Republic of
همین باعث شد که مقدم و خرامین کاندیدا شوند
Romania
مقدم شهر یاسوج را نابود کرد
تامرادی بدبخت
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر دهها گروه را فرستاد پیش آقایان خرامین و مقدم که انصراف دهند.
الان که قبول نکردند می آید و می گوید با من‌نبودند.
بنظرم افرادی که فرستادی پی برده امد
اهل سیاست
Iran, Islamic Republic of
خرامین و مقدم که رای ندارند و نفرات پنجم تا ششم خواهند شد.
رقابت بین روشنفکر و منتظریان و بهرامی هست البته زارع هم یک رقیب جدی هست.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
همین توهین به دکتر مقدم وخرامین باعث شکست حتمی ات خواهد شد انشاالله
بندر
Iran, Islamic Republic of
غیره خم ایشناسمت
Iran, Islamic Republic of
خودت خوب میدونی که ضعیف تربن نماینده ادوار مجلس خودتی و ضعیف ترین سرپرست دانشگاه هم جناب جاودان سیرت
وای برمن که با ظلم به خودم به شما رای دادم
دشتروم بزرگ
با سلام
یکی به آقای روشنفکر بگه منابع شش گانه چ صیغه ای هست دیگه
اون و بهش میگن مراجع شش گانه عزیز دل
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اتاق فکر و مشاورین محترم جناب روشنفکر،خواهشا یکی به فکر باشد که دکتر عزیز فارسی رو درست صحبت کند،زیبنده یک نماینده نیست که فارسی را با گویش بومی خودش قاطی کند.
United States
براتون متاسفم که قدر همچنین نماینده ای رو نمیدونید
عیبی وایرادی که نمی‌تونید بگیرید مچسپید به اراجیف
Iran, Islamic Republic of
جک میگی😄
United States
براتون متاسفم که قدر همچنین نماینده ای رو نمیدونید
عیبی وایرادی که نمی‌تونید بگیرید مچسپید به اراجیف
Iran, Islamic Republic of
در حد دانش آموزان دو زبانه است که باید مدتی از سال را با آنها کار کرد
Iran, Islamic Republic of
&تاریخ
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای دکترنستهن وآقای دکترخرامین همرات نبودند ولی کل فامیل این دوبزرگوار همراه شما بودند
Iran, Islamic Republic of
نستهن مقدم درسته که فامیلاشون تامرادی هستند و حامی روشنفکر اما خرامین از کهگیلویه هستند و تامرادی نیستند و هیچ فامیل و طایفه ای در بویراحمد ندارند.
تنگ‌نار دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اگر خرامین از کهگیلویه است پس روشنفکر کجایی است
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر هم دهدشتیه و تامرادی نیست
United States
بله درسته
محمد
Iran, Islamic Republic of
اخی سی بویراحمد تورا خدا قحط الرجال در این شهرستان
Iran, Islamic Republic of
دوکلمه فارسی صحبت کن
Iran, Islamic Republic of
بنده ی خدا بلد نیست فارسی حرف بزند گناه داره کم بهش گیر بدین
محمد
Iran, Islamic Republic of
مهم عملکرده که داره فارسی برای شما که گپ بلدید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حیف معلم
دلسوز روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
واقعا توصیه می کنم که اقای روشنفکر در مناظرات اینده شرکت نکند چونکه صدرصد قافیه را می بازد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نظرما این است که روشنفکر هیچ کاری درستی برای مردم بویراحمد دنا وهمچنین مارگون کاری درست نکرده است که ما هیچ راضی نیستیم
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده اگرمقدم نبود ولی علندار نگهدار گردان ۱۰هزارنفری بودند بردهنی که بعد موقعه باز می شود
Iran, Islamic Republic of
علمدار که مدیر کل می خواست.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
دیروز مراسمی در پاتاوه بود ماهیت و عیار همه ی نماینده ها مشخص شد.
درود بر سردار ندای وحدت حاج مهدی روشنفکر ۱۰۰٪
Iran, Islamic Republic of
اگر دکترخرامین نبود کل طایفه بودند به همین خیال باش نفس های آخر می کشی
Iran, Islamic Republic of
کرو خرامین که
اصالتا ظاهرا بختیاری هستند.
Iran, Islamic Republic of
خرامین یکی از پاکدستترین ادماست. حالا میخواد ایرانی باشه یا اسراییلی
Iran, Islamic Republic of
بختیاری که نژاد اصیل است
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر شکست خورد
Iran, Islamic Republic of
/ مگر کسی از طایفه کامحمد بات هست تمام کارت خداحافظی کن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر با توجه به اینکه آقای دکتر جاودان سیرت هیات علمی رسمی نبودن و ضریب کا هستند انتخاب ایشون با اصرار شما خلاف قانون بوده است. احترام به قانون برای معتقدین ضروری است و برای شمای قانون گذار واجب.
گرچه نقل قول است که ایشون در سن 60 سالگی دارند به استخدام هیات علمی در می آیند. چه پاسخی برای جوانان 30 ساله هم رشته ایشون که علاقمند به هیات علمی هستند دارید؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خودت هم می دونی آقای مقدم بیشتر از تو رای داره و کارت دیگه تمامه. اصلا دور قبل هم اشتباهی نماینده شدی و متاسفانه بویراحمد رو ۱۰۰ سال به عقب بردی.
Romania
رای مقدم جاله جوله های شهر یاسوج هست
Iran, Islamic Republic of
صد در صد کارش تمامه
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
کارنامه زشت مقدم تو یاسوج مشخصه نمی دونم با چه رویی کاندیدا شده کسی که یه شهر پنجاه ساله رو صد سال عقب برد
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز التماس می کردی که انصراف دهند حالا می‌گویی همراه من نبودند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد این چهارسال نماینده نداشت ولی دهدشت دو نماینده داشت موحد وروشنفکر تمام نیروهای بویراحمدی در زمان نمایندگی این دو نماینده دهدشت بدترین ضربه را خوردند هرچه نیروی بویراحمدی مسولیت داشتند عزل شدند ونیروهای دهدشت توسط آقای موحد وروشنفکر معرفی شدند البته موحد نماینده قوی است
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر به اسم تامرادی ها نیروهای دهدشتی گذاشت
که هم تامرادی را بدنام کند و هم کار خودش را انجام‌داده باشد .مثل راستا و فرخان
روشنفکر اصالتا و نیابتی دهدشتی است
بنظرم فارغ از سفلی و علیا ایشان‌هیچ‌قرابتی با بویراحمد ندارد
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر شما با این‌تحلیلت
ککا
Iran, Islamic Republic of
ای ککا که نمیدونی تمام ایل بویراحمد در قدیم عشایر بودند تیرتاجی میرفت گچساران قاید گیوی میرفت باشت و رستم آقا میرفت دهدشت و چرام جلیل میرفت رستم تامرادی میرفت دهدشت و شما فرد بابکانی که میره تنگ پیرزال و میاد سفیدار بهش میگی دهدشتی خداوند بر اطلاعات شما بیفزاید اگر هم با اطلاع صحبت می‌کنید خوار شوید آقای روشنفکر روبروی بی بی خاتون صحرای سقاوه مکانشه
Iran, Islamic Republic of
ای بیخاتنون...
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری کرد بهترین مردان ایل بویر احمد در طول تاریخ در منطقه کهگیلویه و بویراحمد پایین بودند و هستند..طوایف اصیل و کهن بویر احمد تامرادی ، ساداتی ، اولاد میرزا علی، شیخ ممو ، طاس احمدی ، زنگوایی ، نرمابی ، بابکانی ، دیلگونی و فارسی و......اینا بویراحمد هستن...
تیر تاجی ها که اصالتا بختیاری ،،، کی گیوی ها که اصالتا آغاجری و....هستند...جهت اطلاااااع
Iran, Islamic Republic of
..اطلاع ندارید صحبت نکنید لطفا
بویراحمد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصل بویراحمد خوانین و گودسرابی ها و اولاد مومنی ها هستند که همه از یک تبارند و بقیه همگی مهاجر هستند
اگر از لحاظ قدمت هم بخواهیم حساب تیرتاجی کی گیوی و آقایی سابقه سکونتشان در مرکزیت بویراحمد چندین برابر مهاجرین است
در ضمن اگر بخواهیم مردان بزرگ و حماسه ساز کلیت بویراحمد را نام ببریم و به تاریخ رجوع کنیم این حرف شما راجع به بزرگان تضاد خواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
// برو مطالعه کن بعد بیا اظهار نظر کن روشنفکر اصالتا دهدشتی هست و طایفه کا محمد طاهری و قلعه رییسی دور قبل وارد مجلسش کردند ولی این دفعه زهی خیال باطل،طایفه لصیل و بزرگ قاید گیوی یا کی گیوی اصالتا بویراحمدی هستند ...
Iran, Islamic Republic of
اي خاك تو سر ما كه تو نماينده ما هستي. واقعا خاك بر سر ما. ميخوام سرمو بزنم تو ديوار!!!!!!؟.
گوگل باز كو؟ سرچ كو؟ بيچاره بويراحمد كه كارش به كجا كشيده
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد دیگر گول تو یکی را نمی خورد اون دفعه هم مردم را سوار بر موج احساسات کردی و بستگان و فامیل نزدیک خودت را به کار گرفتی و به همه ی مردم بویراحمد پشت پا زدی تا دنیا دنیاست تودیگر روی مجلس را نخواهی دید
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام
عین واقعیت بخدا دکتر مقدم طرفدار جریان ندای وحدت نبود هر چند اقوامش طرفدارش بودن
دکتر خرامین هم همین طور طرفدارش نبودن مخالف بود مخالف سرسخت بخاطر اینکه خیلی دوس داشت بیاد کاندید بشه ولی چون دکتر روشنفکر فعالیتش زودتر شروع کرده بود حمایت ایل بزرگ تامرادی را داشت و خیلی نفوذ داشت در بقیه طوایف بخاطر روابط احتماعی خوبی که داشت در این چند سال،
دکتر خرامین دور قبل هم خیلی تلاش کرد حمایت بشه ولی حمایت نشد نفوذی نداشت

از سال 94هم شروع کرده بود ولی جواب نداد

کبنا خودت بهتر از همه خبر داری
مهریان ۱۴۰۲
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مهدی روشنفکر و دوست داشتنی ....بر ان عهدی که بستیم هستیم
پیمان
Iran, Islamic Republic of
اییییی دو کلیدی
Iran, Islamic Republic of
بله جناب روشنفکر هیچکدام از بزرگان که اسمشون پایین اومده هم هیچوقت ازتون حمایت نکردند
فقط میشه بگید با آرای چ کسانی نماینده شدید ؟؟؟
جداشدگان بعد از انتخابات ۹۸


Iran, Islamic Republic of
روشنفكر اصابتا كهگيلويه اي هست حتي تو شوراي شهر دهدشت هم راي قبولي كسب كرد ولي از زمان تاسيس شورا هر چي دهدشتي تو ياسوج برا شوراي شعر كانديدا شدن موفق نشدن ايشون دهدشي هست شك نكنيد بايد بويراحمد امثال يه نماينده كه واقعا اهل بويراحمد باشه بفرسته مجلس هرچند اينايي هم كانديدا شدن تفاوتي با روشنفكر ندارن
Iran, Islamic Republic of
/ دیگر نه بویراحمد نه کهگیلویه او را قبول ندارند
Iran, Islamic Republic of
خرامین هم فقط داماد یه تیره از وابستگان تامرادی در کهگیلویه هست و رای طائفه ای نداره.
تامرادی های فامیل مقدم و روشنفکر بیشترشان کهگیلویه هستند و کلا تامرادیها اونجا جمعیتشان بیشتر از بویراحمد هست.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار ندای وحدت دکتر روشنفکر... تمامی تخریبهایی که علیه ایشان میشه همه اش از سر استیصال و آگاهی از شکست منفعت طلبان و زیاده خواهان در انتخابات پیش رو در رقابت با دکتر روشنفکر است ولاغیر
پیمان
Iran, Islamic Republic of
/ فقط باعث سرخوردگی بویر احمدی ها شد و بس...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ها چون نهلشت مثل قبل کل بودجه بره برای گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
واااااااااای‌..‌لهجه رو ببینید و بشنوید ایها الناس
Iran, Islamic Republic of
بازبان مادری صبحت کردن مشکلش چیه هان
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که منافع تون تامین نشده ،سریع افراد اجیر کنید حداقل ده تا کامنت براتون بزارند،
بابا روشنفکر اینقدر مقاوم و زبده وتیزبین هست که موحدرا در این چهار سال،قفل کرد،چند برابر ایشون اعتبار آورد وپروژه فعال کرد،
چند برابر ایشون نیرو کاشت،چند برابر ایشون در مجلس فعال بود ونطق آتشین داشت ونفوذ ایشون در مرکز ،موحد را زمینگیر کرد،بنازمت مرد پر تلاش
Iran, Islamic Republic of
نطق آتشين داشت!!!!
اين هم جك امسال
Iran, Islamic Republic of
آتشین !!!!!!!!
بنده ی خدا قادر به تکلم معمولی نیست آن وقت شما اسم از آتشین میارین
بینوایان
Iran, Islamic Republic of
رابطه =به فتح ط
الانه = منظورشون همون الان
شیش = شش
لردگون = لردگان

استحضار دارید به قول خودشون 2 مدرک دکتری دارن و مورد تایید مراجع شیش گانه هم قرار گرفته و الانه هم تو گوشیشون

چه جلسه دفاعیه ای بوده برا مدرک دکترا با این لهجه و این بیان
الله اکبر
حفظکم الله
Iran, Islamic Republic of
مقدم از ناتوانی چمن های پارکهای . یاسوج خشک شدند . ونتوانست کاری کند این امدنها فقط از روی حسادت است
حسین
Iran, Islamic Republic of
برادرمظلوم اما باوقار لطفا خدمات دولت ها راتشریح نکسد مدیران ضعیف وناکارامد توو کاری کن راننده شده مدیرکارسون هتل شده مدیر نگهبان اونوراشده مدیر تیزهوشانو........متاسفیم برای بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر فقط برای فامیل های تزدیک خود کار کرد و با به کار گذاشتن آنها کل تامرادی را بدنام کرد
حرف حقیقت
Brazil
قطعا وقتی افراد بدانند که پیروز انتخابات دکتر روشنفکر هست و با اختلاف خیلی بالا، این بار از چهار سال قبل برنده تر است پس به در و دیوار میزنند و کامنت می گذارند شما بنویسید ما منسجم تر ،با غیرت تر و متعصب تر میشویم .حرف مفت بزنید ما را دو آتیشه تر می کنید پس سکونت نشانه شخصیت شماست .خودتان را تابلو نکنید و عاقل باشید وقت هست از جان دل پذیرا شما هستیم و نمی گذاریم جامانده این لشکر و قافله بشوید .موج و امواج این دریا به یاری خدا و صداقت دکتر روز به روز افزون تر می شود .
هم استانی
Romania
ای وای بر ما که هرچه به سر این استان آمده از بی دقتی در انتخاب ما بوده است.
من تاکنون صحبت کرده این نماینده را ندیده بودم. متاسفم / چطور قرار است این استان را ارتقا ببخشد؟؟؟!!!!
خواهش میکنم هر کسی را انتخاب میکنید کسی باشد که حداقل بتواند درست و واضح صحبت بزند .... یک مسئول باید حداقل بتونه فارسی را خوب صحبت کند که کل کشور بفهمند چی میگه اصلا.... بقیه موارد از جمله مدرک, مدیریت خوب, دلسوزی برای استان و... مرحله بعد
Iran, Islamic Republic of
این نشست کجا برگزار شده ؟

ایشون که چند وقت پیش هم نشست داشتند!

پس کی می رسند به مجلس یه سری بزنند ؟!

فقط یه جلسه در مجلس نبودی؟
مطمئنی؟
چهارشنبه 3 آبان که جنابعالی نشست مطبوعاتی داشتی، مجلس جلسه علنی داشت و اتفاقا فیلم حضور نمایندگان تا ساعت 20:30 هم در رسانه ها منعکس شده !
چطور میگید شما فقط یک جلسه در مجلس نبوده اید؟

پس با جلسه 3 آبان، میشه 2 جلسه ! خخخخ

باقیش را هم ما بی خبریم
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف رای آوری ایشان بیشتر به تلاشهای معارفی نژادها و ایل سترد و بامنش تامرادی بود که الان دریک رسانه محلی علنأ میگه فلانی وفلانی بامن نبودند و بهمانی و بیساری بامن بودند خوب جناب نماینده شما اول ادبیات صحبتت رو درست کن بعد شما تیم فکری تان درخیابان تختی چه بلاهایی سر مردم آوردند آیا جابجایی نیروهای توانمند و استفاده از نیروهای ناتوان دردی را برای بویراحمد ودنا دوا کرد شما کدام نیرو رو معرفی کردید و انتصاب شد که از مدیر قبلی بهتر بود شما آموزش وپرورش را به فلاکت بردید محیط زیست که یک دستگاهی است که هیج حیوان زنده ای از وحوش الان دیگه موجود نیست

صنعت معدن وتجارت که به یک خرابه ای تبدیل شده شما قطب صنعت معدن وتجارت که شالوده اصلی اشتغال و تولید و تحول اقتصادی است را به دست چه کسی داده ای آیا تاکنون فکر کردی یا شنیدی چه اتفاقات ناگواری دراین دستگاه عریض و طویل افتاده است جناب آقای روشنفکر دو دستگاه مهم انسانسازی و اشتغال و صنعت را بدست گرفتی که الان تمام مدارس بی معلم و تمام واحد های تولیدی هم تعطیلند جنابعالی با چه رویی داری مصاحبه می کنی بابا جمع کن بساطت را دکتر خرامین استوره اخلاق و دانش و معرفت است شما بجای حمایت از ایشان در دانشگاه علوم پزشکی ایشان را مخالف خود می دانید دکتر نستین مقدن انسانی شایسته اخلاق مدار و طیفه دار است که با این حرفای شما چنان شکستی بر تو تحجمیل کند که هیج وقت جبران نخواهد شد

روز 12 اسفند سر پوز ایخوسی
همچی دون
Iran, Islamic Republic of
هیچ کلاسی بدون معلم نمیتونه باشه طبق قانون و الان هم همه معلم دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جنتب فقط تامرادی بزرگ را بدنام کردی
کدام جایگاه را برای تامرادی خلق کردی
فقط مایه بدبختی شدی
بينياز
Iran, Islamic Republic of
/ چطور ميخواد از حق مردم دفاع کنه؟!! چطور ميخواد بقول خودش براي اين مملکت ريل گذاري کنه ؟!!!. آقاي مقدم حداقل پرستيژ داره و ميتونه صحبت کنه يا آقاي دکتر خرامين يک آدم دنيا ديده اي هست و شخصيتي دانشگاهي داره. من نميدونم سر کلاس درس چه غوغايي برپا ميکنه،بيچاره دانش آموزان.
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا پاسخ دادند هم شجاعانه و هم صادقانه از این رفتار با صداقت لذت بردم طرفدار روشنفکر نبودم ولی انصافا با همین گزارش متوجه شدم انسانی شریف و صادق و شجاع هستند و با تمام توان حمایتش می کنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده سیاست خوبه ولی دروغ نه
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع بعضی از دوستان ایل سترگ تامرادی تا دکتر روشنفکر فرزند اصیل ایل تامرادی در صحنه هست از کسانی که خود را وابسته به ایل می دانند حمایت نمی کند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تا الان که استعفا نداده ،طبق سنوات قبلت ،قابل تحسین است.
جاده سی سخت و پل کلو چه ربطی به شما دارد؟شما که مخالف این پروژه بودی؟!!!
شما برای جاده یاسوج-اصفهان که یکی شلوغترین محورهای مواصلاتی استان و کشور است چه کردی؟شما بدهکار کشت های این محور هستید.
شما در یک کلمه بگویید اصلاح طلب هستی یا اصولگرا
ای کاش مردم طایفی رای نمیدادنند،سیاسی رای میدادند،بعد مشخص میشد که شما برای شورای روستاتون هم رای نمی اوردی.
مردم
Iran, Islamic Republic of
اگر کاری بشه کار دولته اگر کاری نشه کار روشنفکره این منطق من و شماست
Iran, Islamic Republic of
این که شد مثل کسی که یه جای نامناسبی باشه و بگه از من سوالی نپرسید..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عجب چقدر این روزها فعال شدی جناب روشنفکر چرا اینقدر دو پهلو حرف میزنی تنها نماینده ای بودی که فقط دنبال طایفه گری و جابجایی چندتا آبدارچی تو این ادارات بودی مردم دیگر فریب این حرفها را نمی خورند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت، هماهنگ ترین جریان مردمی موجود هست
الان هم شرایط همانگونه هست که در نیمه دوم سال 98 رقم خورد
باید این نکته را اصلاح کنیم که ندای وحدت را روشنفکر ایجاد نکرد،
ندای وحدت را مردمانی خسته از باند بازیهای سیاسی رقم زدند و روشنفکر را به عنوان پرچمدار حمایت و انتخاب نمودند
الان هم همه حامیان ندای وحدت موج تخریب ها و کارشکنی ها و فضاسازی های مجازی را می بینند!
عده ای که در طی دهه ها و بخصوص بعد از مجلس ششم،
از جریان ها و احزاب اصلاح طلب و اصولگرا در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون استفاده ابزاری و در راستای منافع باندی، محفلی و قومی و قبیله ای خود سواستفاده زیادی نموده اند و همواره تشنه قدرت هستند، قصد تخریب ندای وحدت برآمده از دل مردم خسته از احزاب چپ و راست را دارند...

روشنفکر اصولگرا تر از همه اصولگرایان و اصلاح طلب تر از همه اصلاح طلبان هست
در واقع مردمی است
این باندهای قدرت در پوشش احزاب هستند که منافعشان برچیده شده...

پی نوشت:
پسران به اصطلاح پر جنب و جوش و سهم خواهانی که فاقد اصالت سیاسی هستند و از این شاخه به اون شاخه برای پست و مقام و منافع می پرند، در واقع اندک هویت سیاسی و اجتماعی موجود خویش را مدیون ندای وحدت هستند!
ضمن اینکه الان دارند بیراهه می روند و قطعاً یا به اشتباه خود در زمان مطلوب پی خواهند برد یا هم به تنبیه روزگار گرفتار خواهند شد...
محمدتقی
Iran, Islamic Republic of
ندای بی درو پیکر اصفهان و شیراز و تبریز و ... نماینده دارند ما هم دلمون خوشه بگیم نماینده داریم
غنجعلی
Iran, Islamic Republic of
نماینده بویراحمد باید بویراحمدی باشد
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر به قول خودت جمع کن بساتت رررررراااا کارت تمومه به خدا آبرو برار ایل تامرادی نگذاشتی در مردم داری نمره صفر گرفتی آبرومندانه این است که کنار بروی تا مثل زارع به روزت نیاد
کا غنجعلی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میدم ایشان برن دهدشت ثبت نام کنن
غنجعلی زرنگ
Iran, Islamic Republic of
ایشان تا 35سالگی دهدشت سکونت داشته
چه ربطی به بویراحمد داره....؟
نظرتنگ کاغنجعلی
Iran, Islamic Republic of
دوران دبستان راهنمایی دبیرستان فرمانداری و شورای شهر دهدشت بودن
ایشان یاسوجی نیستن
علوی
Iran, Islamic Republic of
چقدر زیبا سخن می گویی واقعا عملکردت ستودنیست با این اوضاع اقتصادی خیلی موفق کار کردی دست مریزاد.
United Kingdom
واقعا استان کهکیلویه و بویراحمد نه اصولگرا دارد نه اصلاح طلب گروهی منفعت طلب سردمدار شده اند و این استان را نابود کرده اند البته در سطح کشور نه اصول هستی که اصولگرا ها به آن عمل کنند و نه اصلاح طلبان دنبال اصلاح امورات لازم هستند هرکس می خواهد با ترفندی به منافع خودپسند فصولگرا و فصلاحطلب در این مملکت جایگاهی ندارند
Iran, Islamic Republic of
منشور تو که فقط قومگرایی بود آن هم بستگان درجه ی یک و دو و الان دیگر نه اصلاح طلب و نه اصولگرا هیچ کدام شما را قبول ندارند
حسین
Iran, Islamic Republic of
رررررررررررررررر🤣
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مشاورلش حداقر واژه سخت یادش نییت
آخ و بخت ایما که رای وت دیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی این گونه حرف بزنی نمی تونی کسی رو قانع کنی مرد حسابی
تو این چهار سال هیچ کاری نکردی حداقل نمی تونستی یاد بگیری حرف بزنی
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
با سلام از سایت پرمخاطب کبنانیوز
اگه همشهری ها اطرافیان واتاق فکر روشنفکر بررسی کنند به عمق فاجعه پی میبرند.
/ معلم ورزش اهل دهدشت خودشو چسبونده به ایشون که به نون ونوایی برسه واصلا دیدگاه روشنفکر قبول ندارد وقطعا باعث ریزش ارا میشود.
خواهشا یکی موارد به روشنفکر یاداوری کند.
ایشون نه دولت قبول دارد ونه موفقیت روشنفکر واز روزی چسبیده یاران هم فکری فاصله گرفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه تو را شناختند
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کارش تمام شده و نماینده تک دوره ای خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر در اصل دهدشتی از منطقه آب شیرین است
Iran, Islamic Republic of
در حقیقت دهدشت دو نماینده دارد جناب موحد و جناب روشنفکر به همین دلیل نیروهای دهدشت در یاسوج خیلی نفوذ دارند و پست و منصب گرفته اند اگر توجه کنید در آموزش و پروش خیلی از مدیران و معاونین دهدشتی هستند که در اصل فامیل های جناب روشنفکر و موحد اند هم آقای روشنفکر و هم آقای موحد خیلی تند روی کردند که با سخن زیبای امام علی ع که فرمودند نه افراط و نه تفریط تناقض دارد
Iran, Islamic Republic of
بلای بوشهر یاسوج اوردین که هم بومیها وهم غیر بومی کلا ازین شهر نفرت دارن خودتون هم اگاهی کامل دارین
عارف
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اصلا قابل مقایسه با روشنفکر نیست واقعا حیف تاجگردون اگر در مجلس نباشه سه نماینده نباشه اما شخصی مثل تاجگردون نماینده باشه
تامرادی پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درمورد دکتر خرامین اینو بگم که ایشون تامرادی هستند و ما دوستش داریم ولی درمورد اینکه گفته حمایت نکردند واقعاً اگه نبودند برات خراب نکردند...وبعذشم شما در واقع نماینده ی دهدشت ولوداب هستی دیگه خبر از بقیه نداری.... خیلی از پروژه های سد وگاز ربطی به شما نداره خودتو قاطی نکن
Romania
درود بر نماینده سیاس وبا ذکاوت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خیال میکنه با نفی و منع دیگران می تونه رأی بیاره. زهی خیال باطل!
روشنفکر با شعارا و حرکات پوپولیستی موفق به جذب آرای مردمی شد که رأی آنها یا طایفه ای بود و یا عکس العمل و نه به سایر کاندیداها!
ولی اکنون دیگر روشنفکر یک هندوانه بسته نیست و مردم با دیدن اقدامات او، این بار علیه او صف کشیده اند
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
1