تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۶۸۲۲۵

«نمی‌توان جلوی مقاومت و مسلمانان را گرفت»؛ تیتر رسانه‌های عربی از بیانات رهبر انقلاب

۰
«نمی‌توان جلوی مقاومت و مسلمانان را گرفت»؛ تیتر رسانه‌های عربی از بیانات رهبر انقلاب
کبنا ؛بیانات امروز مقام معظم رهبری درخصوص کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی و لزوم محاکمه مسئولان این رژیم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی داشت.
به گزارش کبنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای_ رهبر معظم انقلاب اسلامی_ صبح امروز در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، قطع ضروری بمباران‌ها را مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها، گفتند: ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.
رهبر انقلاب، قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندند و گفتند: اعتراض مسئولان برخی کشورها در مکالمات خود با مسئولان ما این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامیان را کشته‌اند؟ این حرف خلاف واقع است چرا که ساکنان شهرک‌ها غیرنظامی نیستند و مسلح هستند ولی با حتی فرض غیرنظامی بودن، چه تعداد از آنها کشته شدند و چه تعداد از غیرنظامیان فلسطینی این روزها به شهادت رسیده‌اند؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رژیم غاصب صد برابر آن تعداد، یعنی چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.
ایشان با تأکید بر اینکه دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود، دولت آمریکا را مسئول سیاست‌های رژیم غاصب دانستند و افزودند: بر اساس اطلاعات متعدد، سیاستگذار و تنظیم‌کننده سیاست جاریِ این روزهای رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند و آمریکا در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد.
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه بمباران‌ها باید فوراً قطع شود، اجتماعات ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی و حتی غیرمسلمانان در آمریکا و اروپا را نشانه عصبانیت جدی ملت‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی برشمردند و گفتند: اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. این واقعیت را باید بدانند و این توقع را مطرح نکنند که نگذارید فلان گروه فلان کار را انجام دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند.
شبکه الجزیره در این‌باره نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که اگر جنایت‌ها در غزه تداوم پیدا کند صبر مقاومت و مسلمانان تمام خواهد شد و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.
این شبکه قطری در بخش دیگری به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: رژیم صهیونیستی در برابر چشم جهانیان مرتکب نسل‌کشی در غزه شده است و باید محاکمه شود، آمریکا باید این مسئولیت را متحمل شود زیرا بر سیاست‌های رژیم صهیونیستی نظارت دارد.
شبکه المیادین نیز بیانات امروز مقام معظم رهبری را پوشش داد و نوشت: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی امروز در برابر چشم جهانیان مرتکب جنایت شد و باید محاکمه شود.
این شبکه لبنانی همچنین نوشت که رهبر ایران گفت که شهرک‌نشینان صهیونیست غیرنظامی نیستند و همه آن‌ها مسلح هستند.
روزنامه الوطن هم نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که اگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی تداوم داشته باشد، هیچ کس نمی‌تواند جلوی مقاومت و مسلمانان را بگیرد.
این روزنامه سوری در بخش دیگری به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: آمریکا مسئولیت خود را بشناسد و حملات رژیم صهیونیستی باید فورا متوقف شود.
اسکای نیوز عربی نیز جمله « رژیم صهیونیستی باید به خاطر جنایت‌هایش محاکمه شود» را به عنوان تیتر خود از بیانات مقام معظم رهبری انتخاب کرد.
این شبکه همچنین نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که اگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه تداوم داشته باشد، هیچ کس نمی‌تواند جلوی مقاومت و مسلمانان را بگیرد.
بخش عربی اسپوتنیک نیز نوشت: رهبر ایران به اسرائیل هشدار داد؛ صبر مقاومت و مسلمانان به پایان خواهد رسید و دیگر هیچ کس نمی‌تواند جلوی‌ آن‌ها را بگیرد.
این خبرگزاری همچنین نوشت که رهبر ایران تاکید کرد رژیم صهیونیستی در برابر چشم جهانیان مرتکب نسل‌کشی در نوار غزه شد.
شبکه الغد نیز در این باره نوشت، رهبر ایران تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی باید به خاطر جنایت‌های‌شان علیه مردم فلسطین در نوار غزه محاکمه شوند.
این شبکه همچنین آورده است که رهبر ایران خاطرنشان کرد که بمباران غزه باید فورا متوقف شود.
پایگاه خبری قاهره۲۴ نیز نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که اگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه تداوم یابد، صبر مقاومت و مسلمانان تمام خواهد شد و دیگر هیچ کس نمی تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.
این پایگاه خبری همچنین نوشت که رهبر ایران خاطرنشان کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی باید به خاطر جنایت‌های‌شان محاکمه شوند.
بر اساس این گزارش، دیگر رسانه‌های عربی بیانات امروز مقام معظم رهبری درخصوص تحولات فلسطین را به طور گسترده بازتاب دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
فایل های مرتبط
1