تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۶۸۲۲۳
کبنا گزارش می‌دهد

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد: تمامی تصفیه خانه‌های شهری و شهرک صنعتی وضعیت آلاینده‌ای دارند / معرفی 5 تصفیه خانه به مراجع قضایی

۶
۰
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:  تمامی تصفیه خانه‌های شهری و شهرک صنعتی وضعیت آلاینده‌ای دارند / معرفی 5 تصفیه خانه به مراجع قضایی
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۵ تصفیه خانه این استان به مراجع قضایی خبر داد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، «اسلام جاودان خرد» افزود: ۴ تصفیه خانه شهری و یک تصفیه خانه صنعتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و ۴ تصفیه خانه نیز در لیست صنایع آلاینده قرار گرفته‌اند.
وی ضمن ابراز نگرانی از آلاینده بودن تصفیه خانه‌های شهری و شهرکی در استان اظهارکرد: تمامی تصفیه خانه‌های شهری و شهرک صنعتی استان وضعیت آلاینده‌ای دارند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از پایش مستمر و دوره‌ای صنایع استان توسط کارشناسان محیط زیست، تصفیه خانه‌های یاسوج، دهدشت، گچساران و سی سخت بدلیل رعایت نکردن موارد زیست محیطی آلاینده تشخیص داده شده پس از صدور اخطاریه‌های مهلت دار زیست محیطی و بی‌توجهی به اخطاریه‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.
جاودان خرد تصریح کرد: پس از معرفی مسئولان و متولیان تصفیه خانه‌ها به مراجع قضایی، برای تصفیه خانه دهدشت حکم محکومیت قطعی صادر شده ضمن آنکه در اقدامی عجیب برای تصفیه خانه سی سخت منع تعقیب صادر شده و دو شهرستان دیگر در مرحله رسیدگی قرار دارند.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:  تمامی تصفیه خانه‌های شهری و شهرک صنعتی وضعیت آلاینده‌ای دارند / معرفی 5 تصفیه خانه به مراجع قضایی
وی ادامه داد: تصفیه خانه سی سخت در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دو بار به مراجع قضایی معرفی شده و محیط زیست ضمن تائید آلاینده بودن پساب آن خواهان محکومیت و الزام به رفع آلایندگی بوده اما متأسفانه توسط مراجع قضایی حکم به منع تعقیب آن صادر شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مطابق با قانون باز هم محیط زیست پایش‌های خود را از تصفیه خانه شهر سی سخت ادامه داده و طی مهرماه ۱۴۰۲ پس از صدور دو اخطاریه زیست محیطی، مجدد آن را به مراجع قضایی معرفی کرده است.
جاودان خرد با اشاره به اینکه «شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت شهرک‌های صنعتی» متولیان مدیریت تصفیه خانه شهری و تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی هستند، بیان کرد: ضمن آنکه از مسئولان این دو شرکت عاجزانه خواستاریم نسبت به مدیریت صحیح تصفیه خانه‌ها حساس باشند از مراجع قضایی می‌خواهیم با حساسیت بالا احکام بازدارنده‌ای در این خصوص صادرکنند.
گفتنی است استان کهگیلویه و بویراحمد چهار تصفیه خانه شهری در یاسوج، دهدشت، گچساران و سی سخت، یک تصفیه خانه روستایی در روستای «شورتاور» کهگیلویه و یک تصفیه خانه صنعتی در شهرک صنعتی بویراحمد دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عابر
Romania
این تصفیه خانه شهرسیسخت باورکنید ازاون کمربندی سیسخت بیاره که رد میشی چنان بوی نفرت انگیزی داره آبرو واسه این شهرنذاشته ...ازمحیط زیست محترم تقاضامندیم اشدمجازات رابراشون درنظربگیرن وفوری سروسامانی بهش بدن...همچنین اون گاوداری سرتنگ توت نده که مصیبت بزرگیه دیگه...
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
راستی کفتار چه شد ؟
آخرش متوجه نشدیم سگ است یا کفتار
مهرعلی
Iran, Islamic Republic of
این همه تخریب این همه تهمت برعلیه نیروهای پاک استان مثل عزت خواه تا کی ادامه دارد
الله اکبر
هر جریانی نیروی خودش می گذاره ی چیز طبیعی
عزت خواه کل سبستم تغییر نداده دست نزده
باتوجه به اختیاراتی که داره هر ریسی مدیر کلی تغیراتی انجام میده طبیعی

بابا دنیا مگه چقدر ارزش داره که این همه تخریب حمله می کنید به نیروهای پاک
همکار
Iran, Islamic Republic of
جاودان این دیگه چه کاریه ابفاخودش بدهکاربودامیدوهم که اومدنابودش کردشماهم جریمش ایکنید پس ماچه کنیم
Iran, Islamic Republic of
البته افراد مثل شماکه به جای کمک کردن فقط دنبال گزارشی وچشمت پست بالاترنمیبینه
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
هرکی از کمربندی سیسخت بیاره عبورکرده باشه متوجه میشه چه فاجعه ای داره رخ میده بابت تصفیه خانه سیسخت...بوی نفرت انگیز ورپسماندی که میریزه به رودخونه...فکرکنم آب همین هم میره پای کشت زارهای برنج کریک...آبی که ازکوه دنا سرچشمه میگیره...
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1