تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۴۶۸۱۸۹
کبنا گزارش می دهد؛

پاسخ مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به استخدام بدون ضابطه 106 نیرو / جاویدبخت: کذب محض است

۸
۰
پاسخ مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به استخدام بدون ضابطه 106 نیرو / جاویدبخت: کذب محض است
کبنا ؛
در فضای مجازی  کهگیلویه و بویراحمد گفته شده 106 نیرو در منابع طبیعی استخدام شده اند که از خویشاوندان کارکنان و مدیران منابع طبیعی بوده است، پس از این اتفاق سازمان بازرسی ورود کرد و بعد از آن 25 نفر از طریق آزمون جذب شد. در خصوص صحت و سقم این موضوع با مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت و گو کردیم که این موضوع را بطور کلی تکذیب کرد.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با کبنا نیوز، در خصوص بکارگیری 106 نیروی شرکتی گفت: کذب محض است.
جاویدبخت اظهار کرد: 25 نفر نیرو از طریق شرکت و تحت نظارت دستگاه متولی و از طریق برگزاری آزمون جذب شده اند، به استناد سازمان بازرسی این تعداد قرق‌بان بصورت موقت 6 ماهه جذب شده اند که فرایند جذب آن کاملا قانونی است و از طریق آگهی فراخوان عمومی انجام گرفته است.
جاویدبخت تصریح کرد: هیچ حقی از هیچ کسی ضایع نشد و منابع طبیعی نیز وظیفه نظارتی داشت، تمام دستگاه های نظارتی و سازمان بازرسی نیز در جریان این استخدام نیرو بوده است.
مدیرکل منابع طبیعی استان با تأکید بر اینکه استخدام 106 نفر اصلا وجود ندارد، افزود: اگر در این استخدام فقط یک نفر وابسته به من پیدا شد جایزه دارد.
وی گفت: 251 نفر در این آزمون شرکت کردند، در حالی که 25 نفر می خواستیم، ممکن است برخی افراد حق به جانب باشند، و تصور می کنند جذب خواهند شد، اگر کسی اعتراض داشت یا تصور کرد حقش ضایع شده، می توانیم با حضور سازمان بازرسی و رسانه ها به این موضوع رسیدگی کنیم.
جاویدبخت افزود: اگر یک نفر پیدا کردید که غیرقانونی و خلاف ضوابط و مقررات جذب شده، اصلا کوتاهی نکنید، ولی اگر کار اصولی، شرعی، قانونی انجام گرفته، دور از انصاف است که فضا را مسموم کنند.
وی گفت: همه چیز موجود است، همکاران ما با حضور دستگاه های نظارتی شفاف سازی کردیم، برخی افراد نمی دانم بر چه اساسی حرف می زنند.
جاویدبخت خاطرنشان کرد: حتی یکی از فرزندان منطقه در این آزمون شرکت کرده بود، که قبول نشد و من هم سفارش نکردم، چون حق مردم است و در مسائل کاری همیشه خدا را در نظر می گیرم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اتوبوس استخدام های بدون ضابطه همچنان روشن است /
سید
Iran, Islamic Republic of
لابد انتظار دارید تایید کنه!!! خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
بنیاد مسکن وراهداری چکار کرد با نیروها
ناظر
Iran, Islamic Republic of
سلام .سری به اداره امور آب جنب پمپ بنزین بزنید.برادر های مسولیت چطور بکار گرفته شده اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو مهندس جاوید بخت عزیز دوست داشتنی اگر یک نفر در این استان به صورت قانونی و برای خدا کار می‌کنه اون هم توی دوست داشتنی هستی که زیر بار هیچ نماینده نرفتی ونخواهی رفت و برای خدا ومردم مظلوم کار می‌کنی ویارویاور مردم استان در همه نبرد های خواهی بود هر چقدرهم از خوبی ها شما بگم باز هم کم گفتم درود بر تو مهندس باتجربه 🌹🌹🌹🌹
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تکلیف صدها دانش اموخته کشاورزی ومنابع طبیعی چست؟ چرا حالا که عرضه کار دولتی ندارید زمین به انها واگذار نمیکنید تا در لن کشت و زرع کنند.اینهمه بازنشسته چگونه جایگزین میشوند
ممدوح
Iran, Islamic Republic of
حیف این منابع طبیعی و این استان و بالاخص شهر یاسوج /منابع طبیعی منابع طبیعی میکنن فقط دارین نیرو میزارین بدونضابطه هنوز پاداش بازنشستگانت را ندادی چطور نیرو میگیری اقی مدیرکل مگه ماده 6ضوابط اجرایی بوجه را مطالعه نمیکنی بازرسی کجاست
Iran, Islamic Republic of
ما هم باور میکنیم. خدا رو هم گول میزنید
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1