تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۶۸۱۶۸
در جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی بحران مطرح شد؛

پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از بخش خصوصی در مواقع بحران

۲
۰
پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از بخش خصوصی در مواقع بحران
کبنا ؛مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهکارهای پیشگیری و مقابله با بحران های مختلف علمی تر می شود.
به گزارش کبنا نیوز، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران روز یکشنبه با حضور اعضای تیم نظارتی و ارزیابی دستگاه های مشمول ماده ۲ قانون مدیریت بحران و مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال بختیاری و جمعی از اعضای ستاد بحران استان اصفهان پیرامون مسائل بحران و عملکرد دستگاه های اجرایی عضو ستاد بحران و مسئله کمیسیون های اعضای ستاد بحران تشکیل شد.
در این جلسه علیرضا نیک روز به تشریح اقدامات حوزه بحران پرداخت و گفت: بارش های خوب سال زراعی گذشته که به انبوهی علفزارها در مراتع و جنگل ها شد زمینه آتش سوزی ها را در جنگل ها و مراتع استان در تابستان امسال ایجاد کرد که خوشبختانه آتش سوزی ها در سریعترین زمان ممکن با همکاری نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، آتش نشانی و مشارت مردمی اطفاء شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به سیل مانسون سال گذشته گفت: در سیل سال گذشته با کمک و همکاری رسانه های مکتوب، الکترونیکی، مجازی و همچنین صدا و سیمای مرکز استان و پیش بینی های دقیق هواشناسی اطلاع رسانی خوبی به مردم شد و همین موارد منجر شد که هیچ گونه تلفاتی در این سیل نداشته باشیم.
نیک روز بیان کرد: علی رغم حجم بارش ها در سیل مانسون یک ساعت قطعی گاز نداشتیم و شاهد پایداری آب، برق و تلفن بودیم.
وی عنوان کرد: سال گذشته شاهد ریزش های بهمن در ارتفاعات استان بودیم که این مهم با همکاری دستگاه های متولی راه ها بازگشایی و هیچ گونه موردی در این زمینه گزارش نشده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در سیل مانسون سال گذشته گفت با وجود مشکلات فراوان که اورژانس ۱۱۵ استان با آن دست و پنجه نرم می کند اما در سیل و حوادث در کنار حوزه بحران بود.
نیک روز بیان کرد: در سیل سال گذشته همراهی خوب آموزش و پرورش و معلمین و اقدامات خوب نوسازی مدارس در استاندارد سازی مدارس باعث شد یک ساعت مدرسه ای تعطیل نشد.
وی عنوان کرد: هلال احمر به عنوان یک دستگاه بین بخشی در همه حوادث و بحران ها در کنار حوزه مدیریت بحران بوده و هست.
نیک روز با اشاره به اینکه سوخت رسانی حتی به دورترین مناطق استان به خوبی انجام شد، گفت: همه دستگاه ها با مدیریت خوب استاندار دست به دست هم دادند تا از سیل سال گذشته مانسون بدون اینکه فردی دچار مصدومیت شود عبور کنیم.
وی با اشاره به پیشنهاد استاندار مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مواقع بحرانی گفت: پیشنهاد دکتر احمدزاده در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفت و از آن استفاده بهینه می شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهار محال و بختیاری هم گفت: در مواقع بحران باید دانش محور باشیم و مدیریت دانش را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
خسرو کیانی افزود: مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول را در ارزیابی وزارت کشور به دست آورد که موفقیت خوبی برای این استان به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: در مواقع بحران بخشی از خسارت وارد شده باید توسط بیمه ها پرداخت شود اما عملکرد بانک ها و بیمه ها در پرداخت تسهیلات خسارت ها رضایت بخش نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مدیر عامل شرکت گاز در زمستان گذشته عالی عمل کرد
حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام استاندار و مدیر کل بحران استان به فکر پل های بشار و ترافیک صبح ها و ظهر ها موقع رفتن دانش آموزان به مدارس باشند کافی است کسی به فکر استان نیست فقط دنبال پست دادن به نیروهای باشت و گچساران در ادارات استان هستند.
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1