تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۶۸۱۴۳
در جلسه تبصره 18؛

۷۰ طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

۱
۰
۷۰ طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد
کبنا ؛70 طرح اقتصادی در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد با اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در نشست بررسی تبصره ۱۸ استان گفت: مشکلات طرح ها مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد طرح هایی که نیازمند تسهیلات هستند از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه به بانک های عامل معرفی شوند.
سید احسان عسکری اظهار داشت: به زودی مبلغ ۳۵۰ میلیاردتومان تسهیلات سرمایه گذاری اسناد خزانه از منابع سال ۱۴۰۱ به استان ابلاغ می شود.
وی، استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ را برای استان و واحدهایی تولیدی حائز اهمیت بر شمرد و گفت: تبصره ۱۸ یک ظرفیت قانونی است و انتظار داریم این مسئله با جدیت پیگیری شود تا در استان از این پتانسیل برای رونق و پایداری واحدهای تولیدی استفاده بهینه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر اینکه برای جذب بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ در استان زمینه لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی فراهم شود، افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای اقتصاد دانش بنیان در استان باید شاهد جذب بالایی از تسهیلات تبصره ۱۸ در این حوزه باشیم.
عسکری تصریح کرد: تصویب تبصره ماده ۱۸ باید بر اساس دستورالعمل‌ها ابلاغی باشد و طبق دستورالعمل‌ها پرداخت تسهیلات در استان های کم برخوردار به پروژه‌های بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بلامانع است.
به گفته وی، دستگاه های اجرایی موظف شوند هر کدام به نوبه خود تسهیلات تبصره ۱۸ را پیگیری کنند تا بیشترین هدف گذاری انجام و کمترین انحراف در پرداخت و هزینه تسهیلات صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش کنارتون بودم
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1