تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۶۸۰۵۳
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

امام جمعه دهدشت خطاب مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد چه گفت؟ / چرا توازن بخشی در کهگیلویه وجود ندارد؟

۱
امام جمعه دهدشت خطاب مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد چه گفت؟ / چرا توازن بخشی در کهگیلویه وجود ندارد؟
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: کسی منکر خدمات و کار های خوب دولت سیزدهم در مسئله راهداری نیست، اما عرض ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه در هفته های گذشته بر اهمال کاری، تبعیض، بی حرمتی به مردم و عدم توجه به مناطق محروم است، چرا توازن بخشی وجود ندارد؟
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت ضمن تبریک پیروزی عظیم و غرور آفرین نیروهای مقاومت فلسطین در این عملیات به برخی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای مصلح اشاره کرد و گفت: این شکست غیر قابل ترمیمی بود که جوانان فلسطینی ایجاد کردند. 
وحدانی فر به تلاش های رسانه ای دشمن اشاره کرد و گفت: میخواهند بگویند که اتفاقی نیافتاده است ولی برادران مقام ما در غزه کاری کردند کارستان، در تاریخ این مقامت کم‌نظیر بود. 
وی خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی با همه توان خود به سمت دشمنی که حجت پوشالی خود را به رخ جهانیان می‌کشید که کسی جرعت ندارد به سرزمین های اشغالی ورود کند هجوم بردند.
حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه افزود: به رژیم غاصب صهیونیستی میگوییم که جریان مقامت زنده است و ایران حتما حمایت خواهد کرد، اگر کشورهای منطقه و آنهایی که از خلیج خوک ها امدند در منطقه مداخله ای انجام بدهند همه بازوان ارتباطی آن‌ها را قطع خواهیم کرد.
امام جمعه دهدشت خطاب به مدیرکل راهداری که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت بود، گفت: کسی منکر خدمات و کار های خوب دولت سیزدهم در مسئله راهداری نیست، اما عرض ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه در هفته های گذشته بر مسئله تبعیض است. 
وحدانی فر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مسئله بی حرمتی به مردم و عدم توجه به مناطق محروم است، ما می‌گوییم با اولین بارش باران بیت المال را آب می‌برد، شما کار انجام داده اید اما پیمانکار کار را رها کرده، چه کسی پیمانکار را انتخاب کرده است؟ چرا باید این اتفاق بیافتد که بیت المال از بین برود؟ چرا یک انسان روستایی باید توسط مدیری در این کشور به آن توهین شود؟
وی خاطرنشان کرد: ما به شما گفتیم پل تنگ چویل قریب به ۱۰۰ میلیارد در این شرایط اقتصادی روی دست دولت هزینه می‌گذارد و سرانجام آب آن را خواهد برد اما کسی گوش نمی‌دهد. 
امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: همه حرف ما بر اهمال کاری و بی حرمتی نسبت به مردم است ما می‌گوییم چرا توازن بخشی وجود ندارد، چرا بخش های محروم تر دیده نمی‌شوند؟ چرا دانش آموز بخش دیشموک و قلعه رئیسی و...با اولین باران ها راه ارتباطی مدرسه شان قطع خواهد شد؟ ما می‌گوییم بیت المال را هزینه می‌کنید اما از بین می‌رود، با ۱۰۰ متر گاردریل یک جوانی که نان آور خانواده ست از بین نمی‌رود. 
وحدانی فر در ادامه بیان کرد: عرض ما این است که در شهرستان کهگیلویه همه بخش ها دیده شوند، این حرف عدالت نیست؟ ما همه از یک شهرستان هستیم همه بر سر یک سفره نشسته ایم همه دیده شوند.
وی با بیان اینکه راهداری استان در سیل مانسون و حوزه های مختلف کار های ارزشمندی انجام داد، گفت: پل رود سمه و پل روستای شهید طیب کار خوبی بود اما می‌گوییم در کنارش پل دلی احمد را که سه بار زیر سازی شده و آب برده، جاده گوراب چهار بار زیر سازی شده اما آب آن را از بین برده است، نگذاریم این ها از بین برود وگرنه کسی منکر زحمات شما نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

این کابینه داخلی که تصمیمات اصلی مربوط به جنگ را اتخاذ خواهد کرد شامل هیچ یک از وزرای ...
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
1