تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۶۷۹۶۵
طی نشستی در فرمانداری لنده:

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان لنده معرفی شدند/انتخاب هیات اجرایی شهرستان لنده با حضور همه سلایق، نوید انتخاباتی پر‌شور

۱
۰
اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان لنده معرفی شدند
کبنا ؛اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنده انتخاب شدند.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان لنده عصر امروز با حضور معتمدین جلسه نهایی تشکیل هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
ترکیب متوازن و جامع معتمدین بیانگر این بوده است که معتمدین دعوت شده میتوانند هیات اجرایی موفق و خوشنامی را انتخاب نمایند تا وعده های فرماندار جوان شهرستان مبنی بر انتخابات سالم و رقابتی و پرشور محقق گردد.
لطف الله آهنجان_ رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان لنده_ ابتدا با طرح مسائل قانونی از وظایف شورای نگهبان و رسالت هیات نظارت برای انتخابات سخن گفتند.
آهنجان تاکید کرد: لیست ارائه شده از طرف فرماندار جامع و مجموعه ای از متنفذین و بزرگان و افراد خوشنام را تشکیل داد که همه سلایق در آن حضور داشتند و ما نیز همه ۳۰ نفر معرفی شده را تایید و پس از طی تشریفات قانونی به فرمانداری ارسال کردیم.
جلال دانش_ فرماندار لنده_ در ادامه جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گفت: از همکاری و همراهی هیات نظارت شهرستان خصوصا رییس محترم هیات نظارت صمیمانه تشکر و قدر دانی می نمائیم.
دانش گفت: سال ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری فرمودند: حضور در انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور باشکوه مردم یک عمل صالح است چرا که موجبات یاس و عصبانیت دشمنان نظام قدس جمهوری اسلامی را فراهم می آورد.
فرماندار لنده افزود: بنابراین نگاه ما به حضور معتمدین محترم اینگونه است که پا در یک عمل خیر و صالح گذاشتند و از این بابت خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم.
جلال دانش گفت: تاکید استاندار محترم بر سلامت انتخابات بر مبنای چهار شاخص مطرح شده از جانب رهبر انقلاب اساس و معیار اصلی برای برگزاری انتخابات است.
رئیس ستاد انتخاب شهرستان لنده تاکید کرد: چهار شاخص سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مطرح شده از طرف رهبر حکیم و فرزانه انقلاب موجبات برگزاری یک انتخابات دشمن شکن و با مشارکت گسترده مردم را به دنبال خواهد داشت و ما نیز موظفیم بر همین اساس عمل نماییم.
دانش اطمینان دادند که: سلامت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی تضمین شده است و هیچ کس نمیتواند از حکم شرعی حق الناس عبور کند و کسانی که از ساز و کار انتخابات اطلاع دارند میدانند که تقلب در این فرایند ممکن نخواهد بود.
فرماندار لنده در پایان گفت: ما به مردم قول دادیم و اکنون ترکیبی که در خدمتشان هستیم قول و فعل آنها این اطمینان را به مردم عزیز از سلایق مختلف میدهد که هیچ تردیدی در حراست و حفاظت از آراء آنان وجود نخواهد داشت.
در ادامه جلسه که حدود ۴ ساعت به طول انجامید با شور و مشورت و ارائه نظرات مختلف در نهایت با رای معتمدین شهرستان  ۸ نفر اعضای اصلی و ۵ نفر عضو علی البدل انتخاب شدند.
اعضای اصلی:
۱-کرامت دوستی
۲- احسان حبیبی
۳- الله قلی نامجو
۴-نورعلی کاظمی
۵- محمد طلا میری
۶- علی بخش عسکری
۷- رحمان نیک نژاد
۸-محسن جعفری
اعضای علی البدل:
۱- محمد قربانی
۲-محمد یارسپهر
۳- فریدون یاوریان
۴- جعفر رئیس زاده
۵- علی رضا فاضلی
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده ای ها
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود واقعا بهترین هیات اجرایی هست و همه موردداعتماد مردم هستن انصافا کار درستی کردن
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1