تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۶۷۹۱۲
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

پست کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه و سرمایه‌گذاری است

۱
۱
پست کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه و سرمایه‌گذاری است
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نقش و جایگاه پست در جامعه مؤثر بوده و نیاز به تقویت دارد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند امروز دوشنبه در بازدید از اداره کل پست به مناسبت ۱۷ مهر ماه روز جهانی پست گفت: پست استان نیازمند توجه و سرمایه‌گذاری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به تقویت و بروز کردن پست به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تأمین امکانات برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم تأکید کرد و افزود: در برنامه‌ریزی‌های مختلفی که در حوزه عمران و زیرساخت می‌شود به پست نیز توجه شود.
پیوند به اهمیت انواع خدماتی که پست ارائه می‌دهد از جمله به پست الکترونیک اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات سریع و ارزان و برای زندگی راحت‌تر و بهتر بیانگر نقش و اهمیت پست در جوامع امروزی است.
وی با بیان اینکه، مقوله تولید در کشور ما دارای اهمیت والایی است، گفت: برای تولیداتی که صورت می‌گیرد نیازمند بازار مصرف هستیم که بخشی از آن در حوزه فناوری نویی است که در پست انجام می‌شود.
پیوند با بیان اینکه، اجرای پروژه جی نف یکی از اقدامات خوب پست است و در تعیین مبدا و مقصد و آدرس دقیق مردم در این پروژه توجه شود گفت در حوزه استانداری هر کمکی که بتوانیم به این پروژه خواهیم داشت.
وی بیان کرد: در حوزه اعتبارات سال گذشته نامه‌ای ارسال شد و خواستار تعریف اعتبارات استانی برای پست شدیم که امسال این کار انجام گرفت و سال‌های آینده اعتبار خوبی برای پست استان در نظر گرفته می‌شود.
پیوند در خصوص درخواست امکانات ترابری و لجستیک مورد نیاز اداره کل پست استان گفت: نیازمندی پست در این زمینه مشخص نیست بنابراین لیست دقیقی از آنچه مورد نیاز این اداره کل است ارائه شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: نامه‌ای به مدیرعامل شرکت پست ایران، ارسال و رضایت‌مندی استان از عملکرد مدیرکل پست را اعلام خواهیم کرد.
پیوند سپس از بخش‌های مختلف این اداره کل بازدید کرد و روز جهانی پست را به کارکنان تبریک گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای پیونداگه به استانداران اختیارتعطیلی پنجشنبه ها داده شده زودترعملیش کنیدوخانواده هاراازاین تنش های ۶روزدرهفته رهاکنید..سال دیگه یاتاپایان این دولت عملی میشه آخرش ولی برای وجهه خودتان بهتره وپیش دستی کنید...
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1