تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۴۶۷۷۰۳
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

ضرورت ارتقاء کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مدارس

۰
ضرورت ارتقاء کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مدارس
کبنا ؛معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ارتقا کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس استان تأکید کرد.
به گزارش کبنا، دوره توانمند‌سازی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان بویرحمد با موضوع (طرح سپهر و دانش و معرفت) برای سال تحصیلی جدید با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک نماینده محترم ولی فقیه در سپاه فتح استان، عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که مربیان، معاونان پرورشی و مدیران مدارس شهرستان بویراحمد حضور داشتند گفت: این دوره در محور‌های خبری، مهارت‌های برگزاری جلسات گفتمان دینی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی، مخاطب‌شناسی و روش‌های مهارت‌های ارتباطی برگزار در سطح استان برگزار می‌شود.
حجت الله دبیقی با بیان اینکه این محور‌ها در قالب طرح سپهر دانش و معرفت و با هدف آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی حوزه پرورشی و فرهنگی درحال برگزاری است بیان کرد: برنامه‌های جانبی دیگری تا پانزدهم مهرماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح شهرستان‌ها و مناطق استان به ۳ قطب تقسیم‌بندی شده است گفت: این دوره ویژه قطب یک که شامل شهرستان‌های سردسیری است برگزار شد وبزودی در مناطق گرمسیری نیز برگزار می‌شود.















 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1