کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

ضرورت ارتقاء کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مدارس

12 مهر 1402 ساعت 14:52

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ارتقا کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس استان تأکید کرد.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ارتقا کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس استان تأکید کرد.
به گزارش کبنا، دوره توانمند‌سازی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان بویرحمد با موضوع (طرح سپهر و دانش و معرفت) برای سال تحصیلی جدید با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک نماینده محترم ولی فقیه در سپاه فتح استان، عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که مربیان، معاونان پرورشی و مدیران مدارس شهرستان بویراحمد حضور داشتند گفت: این دوره در محور‌های خبری، مهارت‌های برگزاری جلسات گفتمان دینی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی، مخاطب‌شناسی و روش‌های مهارت‌های ارتباطی برگزار در سطح استان برگزار می‌شود.
حجت الله دبیقی با بیان اینکه این محور‌ها در قالب طرح سپهر دانش و معرفت و با هدف آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی حوزه پرورشی و فرهنگی درحال برگزاری است بیان کرد: برنامه‌های جانبی دیگری تا پانزدهم مهرماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح شهرستان‌ها و مناطق استان به ۳ قطب تقسیم‌بندی شده است گفت: این دوره ویژه قطب یک که شامل شهرستان‌های سردسیری است برگزار شد وبزودی در مناطق گرمسیری نیز برگزار می‌شود.















 


کد مطلب: 467703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467703/ضرورت-ارتقاء-کیفیت-بخشی-فعالیت-های-پرورشی-فرهنگی-مدارس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1