تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۶۷۶۶۰

آیا مجسمه سردار سلیمانی موجب لغو بازی سپاهان و الاتحاد شد؟

۰
آیا مجسمه سردار سلیمانی موجب لغو بازی سپاهان و الاتحاد شد؟
کبنا ؛ در اتفاقی عجیب دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان در اصفهان لغو شد. از ساعاتی پیش هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان منتظر آغاز بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد بودند. اما الاتحادی‌ها در زمین حاضر نشدند و در نهایت خبر رسمی ترک ورزشگاه از سوی آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، در ابتدا بازیکنان الاتحاد برای گرم کردن وارد زمین نشدند. خبرنگاران اعلام کردند که بازیکنان این تیم ترجیح داده‌اند در رختکن ورزشگاه حرکات کششی انجام داده و خودشان را گرم کنند.
کمی بعد و با نزدیک شدن به ساعت برگزاری بازی هم خبری از الاتحادی‌ها نبود. خبرگزاری فارس در آستانه برگزاری بازی نوشت: «مسابقه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان آغاز شود به دلیل درخواست نماینده عربستانی تیم الاتحاد، با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز خواهد شد.»
با این حال رسانه‌های عربی موضوع دیگری را مطرح می‌کردند. بنا به ادعای رسانه‌های عربستانی و خبرنگار‌های ورزشی این کشور وجود تندیسی از سردار سلیمانی در ورودی تونل عبور بازیکنان موضوع محل مناقشه بوده است. برخی خبرنگاران عربستانی هم اعلام کردند که درخواست رسمی برای برداشته شدن تندیس از سوی الاتحاد صادر شده است.

به هر روی عربستانی‌ها ورزشگاه نقش جهان را بدون انجام بازی ترک کردند و عدم حضور تیم داوری هم در زمین نشانه واضحه دیگری بر اتفاقات ناگواری است که ممکن است در این زمینه برای سپاهان پیش بیایید. ورزشگاه نقش جهان در لحظات اعلام این خبر جوی متشنج داشته و تماشاگران به شدت از این اتفاق عصبانی بودند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1