تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۶۷۶۰۷
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

جریمه سنگین مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرستان دنا

۲
۱
جریمه سنگین مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرستان دنا
کبنا ؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکوم شدن یکی از مجتمع های گردشگری اقامتی و تفریحی به دلیل گرانفروشی و عدم رعایت قوانین بهداشتی خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، سید حمزه لقمانی گفت: پرونده ی گرانفروشی و عدم رعایت  قوانین بهداشتی یک مجتمع خدماتی مبنی بر دریافت اخذ وجه اضافه به بیش از قیمت مصوب و عرضه غذای غیر بهداشتی و فاسد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دنا رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تحقیقات و بررسی پرونده با  محرز شدن تخلف حکم برای این واحد خدماتی صادر و به پرداخت مبلغ قریب به 2 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
لقمانی گفت: در گشت مشترک تعزیرات بازرسان سازمان صمت و بهداشت گزارش تخلف تکمیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی دنا ارسال کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سهیل
Iran, Islamic Republic of
حتما فامیل استاندار هست یا نمایند. هست فرزند شهید بیکار هست اما فرزند جانباز 5درصد جدید فامیل مدیر کل بنیاد شهید و فامیل نمایند در اداره بنیاد شهید بکار گرفته میشه این. هم سازمان بازرسی استان که هیچ اقدامی نمیکند اگر دولت اصلاحات بود. آلن هزار نفر دنبالش بود اما کدام نفر کی کجا
قیامت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تنها استانی که برای مردم بیچاره مشکل درست میکنه و خونشون رو ت شیشه کرده استان کهگیلویه و ...است بابا بذارید مردم نفس بکشند
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1