تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۶۷۴۵۸
در حاشیه اکران و رونمایی از مستند «پرچمدار»؛

سردار حاجی‌زاده:‌ دولت عراق با اقتدار در حال خلع سلاح تروریست‌هاست

۰
سردار حاجی‌زاده:‌ دولت عراق با اقتدار در حال خلع سلاح تروریست‌هاست
کبنا ؛فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر روند خلع سلاح تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق به خوبی انجام نشود، آمادگی این نیرو چگونه خواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم کار به آن منطقه برسد. دولت عراق با اقتدار در حال پیگیری این کار است و با کمک خداوند این موضوع حل و فصل خواهد شد.
به گزارش کبنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران عصر امروز (سه‌شنبه، ۴ مهرماه) در حاشیه اکران و رونمایی از مستند «پرچمدار»، گفت: زحمات دوستان به ویژه برادر عزیزم آقای شلتوکی و همکاران او بود که هنر را به کار گرفتند و تحقیق خوبی انجام دادند و توانستند این مستند را تهیه کنند.
وی افزود: این مستند، گوشه‌ای از زحمات رزمندگان عرصه علمی و نظامی ماست که این ثمره ۴ دهه تلاش بوده که در این سال‌ها به نتیجه رسیده است.
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه حوزه بدون سرنشین امروز یک قدرت جدید متولد شده است، تصریح کرد: این موضوع فقط از سوی ما بیان نمی‌شود بلکه دشمنان و دوستان این را مطرح می‌کنند. این قدرت برای ملت شریف ایران امنیت ایجاد می‌کند که دیگر هیچ‌گاه شاهد تهدید دشمنان نباشیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی حضور هنرمندان برای انعکاس زحمات رزمندگان، تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس و جنگ ۸ ساله یک گنج است که باید از آن استخراج کرد و این کار باید توسط هنرمندان انجام شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر روند خلع سلاح تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق به خوبی انجام نشود، آمادگی این نیرو چگونه خواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم به آنجا برسد. دولت عراق با اقتدار در حال پیگیری این کار است و با کمک خداوند این موضوع حل و فصل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1