تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۶۷۴۱۶
ریحان محمدپور:

دامن زدن به حواشی بی‌ثمر عقب ماندگی ما را بیشتر می‌کند

۳
۰
دامن زدن به حواشی بی‌ثمر عقب ماندگی ما را بیشتر می‌کند
کبنا ؛
ریحان محمدپور با بیان اینکه گفتمان ما گفتمان بزرگان و خانواده‌ها و شهدای ما هست، گفت: حساسیت روی موضوعات مختلف و دامن زدن به حواشی و صحبت‌های بی‌ثمر عقب ماندگی ما را بیشتر می‌کند.
ریحان محمدپور در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تردیدی نیست که ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران در مقابل استکبار جهانی، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار مهین عزیزمان است، روزهایی که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم، عزم خود را برای تجاوز و تعدی به خاک پر گهر جزم کردند، اما با رشادت‌ها و از خودگذشتگی فرزندان غیور ملت نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.
محمدپور افزود: با گفتمان مبتنی بر ارزش‌ها و ایثارگری باید در راه قدم برداریم و به جوانان میدان بدهیم، نباید مسائل حزبی و گروهی را بزرگ کنیم هرچه مسائل حزبی و گروهی بیشتر باشد در استان عقب‌گرد خواهیم کرد.
محمدپور بیان کرد: بزرگترین مشکل استان کهگیلویه و بویراحمد عدم انسجام و عدم همبستگی است و اولین مشکل‌مان عدم اتحاد است، لذا برای ایجاد اتحاد باید فرهنگ‌سازی کنیم.
این فعال سیاسی تصریح کرد: مجموعه ای از همکاران ما در قوه قضائیه الان در دولت سیزدهم حضور دارند، ارتباط ما با دولت فعلی بسیار تأثیر‌گذار است، زیرا امورات دست این افراد است.
محمدپور ده‌بزرگی با بیان اینکه بیشتر مشکلات امروز استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نبود فرهنگ‌سازی مناسب است، گفت: از لحاظ فرهنگی نمی‌گوییم ضعیف هستیم ولی می‌طلبد بیشتر فرهنگ‌سازی شود.
محمدپور افزود: ما باید کمی صبر و حوصله داشته باشیم، در کشور ما کار فراوان است و از آن طرف ما بیشتر دنبال کار پشت میزنشینی هستیم و کمتر به دنبال تولید و صنعت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برخی از جوانان ما در استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال کار حراستی در شرکت نفت‌اند و این در حالی است که در استان‌های دیگر مردم به دنبال راه انداختن واحد تولیدی و یک کار نان و آب‌داری هستند.
این نامزد انتخابات مجلس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه آب در استان ما حرف اول را می‌زنند، گفت: باید صنایع بزرگ همچون پتروپالایشگاه در این استان راه بیفتد.
او در خصوص ثبت نام گسترده افراد در پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی افزود: حکومت اسلامی و دموکراتیکی داریم که بر پایه مردم سالاری دینی استوار شده، ما باید در سرنوشت خودمان سهیم باشیم و به فکر آینده بهتر شهرستان و استان باشیم.
محمدپور همچنین در خصوص به کارگیری نیرو‌های غیربومی در شرکت‌های بزرگ از جمله پتروشیمی گچساران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گفت: جای بسی نگرانی و تأسف است که چرا باید جوانان تحصیل کرده عالیه ما به فکر نگهبانی و حراست در شرکت‌ها باشند چرا نباید کاری کنیم که جوانان به دنبال تولید و اشتغال بروند و به غیر از خودشان چند نفر دیگر را نیز مشغول به کار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ریحان محمدپور
Iran, Islamic Republic of
رای من با افتخار محمدپور ده‌بزرگی
Iran, Islamic Republic of
رای من با افتخار محمدپور ده‌بزرگی
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

عباس عبدی نوشت: هویت امری تزریقی از طریق آموزش نیست، بلکه امری اکتسابی در عرصه جامعه ...
1