تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۶۷۴۰۴
در جمع خبرنگاران مطرح شد

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: اجازه جابه‌جایی یک رأی را در انتخابات نمی‌دهیم + اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور

۸
۰
سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: اجازه جابه‌جایی یک رأی را در انتخابات نمی‌دهیم + اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه نخواهیم داد حتی یک رأی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی جا به جا شود و فعالیت تمامی مدیران و فرمانداران در شهرستان‌های ۹‌گانه استان زیر ذره بین قرار قرار خواهد گرفت.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رأی مردم حق الناس است و اجازه نخواهیم داد حتی یک رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی جا به جا شود.
وی تأکید کرد که خرید و فروش رأی مردم از لحاظ دینی و شرعی خلاف است و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شاره به تعداد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تاکنون ۳۹۶ مرد و ۲۰ زن در انتخابات مجلس دوازدهم نام‌نویسی کرده‌اند.
هاشمی مهر با اشاره به تمدید مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی مجلس، عنوان کرد: متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا امروز، سوم مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت اعتراض خود از نتیجه صحت سنجی مدارک اقدام کنند.
وی ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجع صادر‌کننده گواهی، مورد تأیید قرار نگرفته است، فقط تا امروز از ساعت ۸ الی ۱۸ فرصت ثبت اعتراض در سامانه keshvar. moi.ir را دارند.
هاشمی مهر تأکید کرد: آن دسته از متقاضیانی که مدارک آن‌ها پس از اعلام نظر ثانویه مراجع مذکور، همچنان مورد تأیید قرار نگرفته باشد، می‌توانند جهت رفع نقص، به صورت حضوری به دستگاه مورد نظر مراجعه کنند که در صورت تأیید مدرک، مرجع رسیدگی‌کننده فرصت دارد تا تاریح بیست و ششم مهرماه (یک روز قبل از شروع ثبت نام) نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیا کرد: تنها افرادی که تأیید مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، مجاز به ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز خواهند بود.
استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی بیش از ۷۲۰ هزار نفر و ۹ شهرستان و ۱۸ شهر سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: اجازه جابه‌جایی یک رأی را در انتخابات نمی‌دهیم + اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور: 
اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور: مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی مجلس تمدید شد
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۷ اعلام کرد متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا دوشنبه ۳ مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت اعتراض خود از نتیجه صحت سنجی مدارک اقدام کنند.
به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، به آگاهی متقاضیان محترم داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند؛
آن دسته از متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجع صادر‌کننده گواهی، مورد تأیید قرار نگرفته است، فقط تا روز دوشنبه ۰۳/ ۰۷/ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ فرصت ثبت اعتراض در سامانه keshvar.moi.ir را دارند.
آن دسته از متقاضیانی که مدارک آن‌ها پس از اعلام نظر ثانویه مراجع مذکور، همچنان مورد تأیید قرار نگرفته باشد، می‌توانند جهت رفع نقص، به صورت حضوری به دستگاه مورد نظر مراجعه کنند؛ در صورت تأیید مدرک، مرجع رسیدگی‌کننده فرصت دارد تا تاریح ۲۶ /۰۷/ ۱۴۰۲ ( یک روز قبل از شروع ثبت نام) نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.
بار دیگر تأکید می‌شود، تنها افرادی که تأیید مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، مجاز به ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان فعلی که حوزه های مختلف مدیریتی علی الخصوص فرمانداریها و بخشداری ها را انتصاب کرده اند امید بزرگشون برای قبولی و جابجایی و تخلفات انتخاباتی است که امید دارند به فضل و کرم منصوبین در این جایگاها به سرانجام برسد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
منتظر نمی مونیم چون می دونیم این حرفا قدیمی شد
United States
در این سیستم برای جابجایی رای نیاز به اجازه شما نیست
کجایی...
مخنت
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی و ما هم باور کردیم
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی مطالبات مردم رو زمین مونده شما هفته ای یک بار فقط در مورد انتخابات تبشیر و تنذیر می دهید.باشه قبول .خیلی ممنون که نگران ارا هستید
شصس
Iran, Islamic Republic of
مچ متخلف نگیره محاله چنین کاری
Iran, Islamic Republic of
با وجود این فرمانداران نمیشه
United Kingdom
آقای هاشمی اکثر کسانی که با حضرتعالی ارتباط و آشنایی دارند از صداقت و پاکدستی و مومنی شما تعریف می کنند ولی این که شما می فرمایید نمی گذارید یک رای جابجا شود غیر ممکن و غیر محال نیست ولی فکر نکنم از شما چنین کاری ساخته شود فرمانداران شما میلیارده میلیارد را جابجا می کند نمی توانید جلوش بگیرید آنوقت می گید یک رای را نمی گذارید جابجا شود
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1