تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۷۲۸۵
بخشدار لوداب:

35 مدرسه بخش لوداب فاقد سرویس بهداشتی است

۸
۰
35 مدرسه بخش لوداب فاقد سرویس بهداشتی است
کبنا ؛
بخشدار لوداب گفت: از 145 مدرسه در بخش لوداب 35 مدرسه فاقد سرویس بهداشتی و نیازمند تانکر آب است، سال گذشته قرار بود از طریق قرارگاه سازندگی مشکل مدارس حل شود ولی به هر دلیلی یا بخاطر نبود بودجه حل معضل سرویس های بهداشتی امکان پذیر نشده است.

کوروش بی‌نیاز امروز جمعه (31 شهریورماه 1402) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنا نیوز ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: بخش لوداب دارای 145 مدرسه از جمله 112 مدرسه ابتدایی، 18 مدرسه متوسطه اول و 15 مدرسه متوسطه دوم و دارای 2 هزار و 500 دانش آموز است.
بی نیاز اظهار کرد: از 145 مدرسه این بخش تعداد مدرسه 10 مدرسه کپری هستند و نیاز به مدرسه پیش ساخته داریم.
بی نیاز افزود: فقط دو مدرسه در بخش لوداب تجهیزات کامپیوتر و پرینتر دارند و بقیه مدارس ابتدایی بخش فاقد کامپیوتر و پرینتر هستند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد 45 مدرسه فاقد پکیج گرمایشی و ایمنی لازم هستند و از بخاری برقی استفاده می شود.
بی نیاز  با بیان اینکه امسال دو مدرسه به بهره برداری می رسد و دو مدرسه نیز در حال ساخت است، گفت: با همت نوسازی مدارس، یک مدرسه یک کلاسه در چشمه جفته و یک مدرسه سه کلاسه در روستای مورنا به بهره برداری می رسد، دو مدرسه در اشکفت سیاه و مله آبگیر در حال ساخت هستند.
وی گفت: بخش لوداب در حوزه مدارس مشکلات زیادی دارند، 12 مدرسه نیاز به محوطه کشی دارد، 18 مدرسه نیاز به آسفالت دارد، 6 مدرسه نیاز به ایزوگام دارد، 400 متر موکت در نمازخانه ها نیاز داریم، 45 مدرسه فاقد سیستم گرمایشی و ایمنی هستند، تعمیرات کارگاهی کاردانش و فنی و حرفه ای نیاز داریم، کیت های آموزشی ابتدایی و متوسطه برای دروس مختلف، وسایل ورزشی از جمله نیازمندی های مدارس بخش لوداب است.
وی گفت: 35 مدرسه فاقد سرویس بهداشتی و نیازمند تانکر آب است و 18 مدرسه اجاره ای داریم که مشکلات خاص خود را دارد. 35 میز معلم، 30 تخته وایت برد، میز و صندلی دانش آموزان نیاز داریم،
بخشدار لوداب بیان کرد: سال گذشته سردار خرمدل فرمانده سپاه استان قول دادند که از طریق قرارگاه سازندگی مشکل مدارس حل شود ولی به هر دلیلی یا بخاطر نبود بودجه حل معضل سرویس های بهداشتی امکان پذیر نشده است.
وی گفت: از مسئولین محترم استان تقاضا داریم در راستای پیشرفت علم و با توجه به نیاز امروز دانش آموزان بخش لوداب، سیستم های الکترونیکی، سیستم های هوشمند و تجهیزات میز و نیمکت، پکیج های گرمایشی برای مدارس درنظر بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پارسا از لوداب
United States
سلام
خدا خیر بده دکتر جانی پور و دکتر نجاتیان چند تا از این مدارس رو تکمیل و امکانات آنها را بدون چشم داشت و بدون اینکه کسی بدونه راه اندازی کردند. خدا خیرشون بده. بخدا اگه مسئولین خمس اینها احساس مسئولیت میکردند وضعیت این نبود.
United States
اوسو هم بجگیت ودین نماینده
United States
په فرماندار و مدیر کل اموزش و پرورش چکار میکنند. مگه نه فرزند همانجا هستند. فقط کار سیاسی
رضا
Iran, Islamic Republic of
پس مدیر آموزش و پرورش لوداب کجاست؟
کار اطلاع رسانی و پیگیری به عهده مدیر آ. پ هست نه بخشدار
آ. پ سیاست زده نتیجه ای بهتر از این نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست تا اقای پوردانش به فکر انتخابات باشه و از همین الان گارد انتخاباتی بگیره
Iran, Islamic Republic of
روستای تنگ پیواره با داشتن دو شهید والا مقام فاقد آب اشامیدنی است. از طرف شبکه ابرسانی ابریز هفته ای یکبار اونم یکساعت آب داره، و از طرف شبکه جدید که طرف عزیزی میاد لوداب هم برخی از روستاهای بالادست اب منتقل شده به منبع ذخیره را نمیذارن به روستاهای پایین دست مثل آبمورد، ده سوخته ، ده هود و تنگ پیواره برسه ، لطفا مسئولین جلوی این رانت را بگیرید و نذارید ی عده با آشامیدنی مردم باغ احداث کنند و ی عده هفته ای یک ساعتم آب نداشته باشند. نداشتن سرویس بهداشتی مدارس این روستاها هم به کنار
Iran, Islamic Republic of
نداشتن سرویس بهداشتی مدارس مهم هست از اون مهتر نداشتن آب شرب اکثر روستاها هست. روستای تنگ پیواره لوداب با داشتن ۲ شهید هر چند روز فقط یک ساعت آب براش میاد ( از طرف شبکه آب ابریز )، جا داره مسئولین جلوی رانت سوء استفاده ی برخی روستاها را بگیرند که با آب شرب دارن درختکاری می کنن در حالی که این روستا هفته ای یکبار اونم یکساعت اب داره، از طرفی مشکلات آب شبکه جدید که از طرف میان تنگان به روستاهای پایین دست لوداب اومده هم توسط برخی روستاها مصادره شده و نمیذارن به روستاهای پایین دست منتقل بشه که جا مسئولین مداخله کنند.
Iran, Islamic Republic of
آقای بخشدار محترم، برای گرامیداشت همین هفته دفاع مقدس من بعنوان یه ایثارگر به دلیل کمبود آب نتونستم یه مراسم کوچک بر سر مزار شهدای روستام برگزار کنم، برای مراسمات سالگرد و محرم و اربعین هم همین مشکل را هر سال داریم ، لطفا ی برنامه ریزی درست انجام بدید که آب شرب درست و عادلانه به همه روستاها برسه. با تشکر
خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1