تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۴۶۷۲۴۱
کبنا گزارش می دهد؛

خودباوری و شکوفایی استعداد ها از مهم ترین برکات دفاع مقدس هستند

۱
خودباوری و شکوفایی استعداد ها از مهم ترین برکات دفاع مقدس هستند
کبنا ؛امام جمعه دهدشت خودباوری و شکوفایی استعداد ها را از مهم برکات دفاع مقدس دانست و گفت: ما از جنگ به خودباوری، عزت و ایستادگی رسیدیم.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در همایش پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس کهگیلویه اظهار کرد: امروز به لطف مجاهدت ها و ایستادگی های رزمندگان کار به جایی رسیده که جمهوری اسلامی در سازمان های مهم دنیا نقش آفرینی می‌کند.
وی با بیان اینکه جنگ کسب تجربه بود و ما تجربه نظامی نداشتیم، افزود: جنگ نعمت شد تا ایستادگی کنیم و میدان آزمون‌های عملی بود.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس رشد خلاقیت ها و دستیابی به پیشرفت های دفاعی مدرن بود، افزود: ملت ایران یک ملت بصیر و هوشیار همیشه در صحنه است که با مجاهدت های مجاهدین این پیشرفت های مدرنی صورت گرفته است.
امام جمعه دهدشت در ادامه به تشریح ایران قبل و بعد انقلاب پرداخت و افزود: قبل از انقلاب توان موشکی نداشتیم اما امروز تبدیل به کشوری شدیم که از موشک هایپر سونیک استفاده می‌کند و جز چهار کشور برتر دنیا در حوزه پهپاد شده، این‌ها همه برکات انقلاب اسلامی است.
وحدانی فر خودباوری و شکوفایی استعداد ها را از برکات دفاع مقدس دانست و گفت: ما از جنگ به خودباوری، عزت و ایستادگی رسیدیم.
وی به نقش دفاع مقدس در اقتصاد اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس رشد خلاقیت های صنعتی در ملت بود، یکی از مهم ترین فضاهایی که بالندگی، خلاقیت و استقلال ایجاد میکند مسئله اقتصاد است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: یک روزی در کشور ما پزشک نبود اما امروز به جایی رسیده ایم که در دنیا جز گردشگری سلامت هستیم، اگر امروز بهترین پزشکان را داریم ماحصل دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس موجب تحریم اقتصادی شد، گفت: اگر این تحریم اقتصادی صورت نمی‌گرفت امروز خودکفایی وجود نداشت و به این باور نمی‌رسیدیم که باید ایستادگی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1