تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۶۷۱۴۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

شکارچیان کبک، تیهو و شغال در گچساران دستگیر شدند

۰
شکارچیان کبک، تیهو و شغال در گچساران دستگیر شدند
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با رصد یک هفته ای مناطق آزاد شهرستان گچساران در ایام تعطیل 6 نفر متخلف به همراه 6 قبضه سلاح، لاشه 37 قطعه پرنده و یک قلاده شغال دستگیر و اعمال قانون شدند.
 به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در واپسین روزهای شهریور ماه 1402 از دستگیری متخلفین شکار کبک، تیهو و شغال در مناطق آزاد شهرستان گچساران خبر داد.
اسلام جاودان خرد گفت: با فرا رسیدن ایام تعطیل برخی از متخلفین با ظن اینکه محیط بانان در تعطیلات به سر می برند، قصد سوء استفاده از شرایط را داند اما محیط بانان هوشیارتر از همیشه منطقه را رصد می کنند.
وی گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران با افزایش نظارت خود بر مناطق حفاظت شده در تعطیلات هفته گذشته 6 نفر متخلف را دستگیر و اعمال قانون نمودند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: از متخلفین 6 قبضه سلاح به همراه لاشه 31 قطعه تیهو 6 قطعه کبک و یک قلاده شغال کشف و ضبط گردید که برای آنان پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.  
جاودان خرد ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی محیط بانان در حراست از منابع ملی نسل های آتی  و کمبود شدید محیط بان در سطح استان گفت: مطابق با استاندارد جهانی  به ازاء هر هزار هکتار یک محیط بان، کهگیلویه وبویراحمد با 312 هزار هکتار مناطق تحت مدیریت با کمبود 232 محیط بان مواجهه است فلذا برای حفاظت و حراست از  امانت نسل های آتی نیازمند همکاری بیش از پیش مردم هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1