تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۶۷۰۱۵
خبرگزاری بسیج گزارش می‌دهد

دزدی عجیب در یاسوج / مردم پشت چراغ قرمز مراقب باشند!

۱
دزدی عجیب در یاسوج / مردم پشت چراغ قرمز مراقب باشند!
کبنا ؛یک دزدی عجیب اخیراً در یاسوج گزارش شده که در این خصوص لازم است مردم در هر لحظه از شبانه روز گوش به زنگ باشند و از وسایلشان مراقبت کنند که مبادا سرقت شود.
به گزارش کبنا نیوز، در روز‌های گذشته پشت چراغ قرمز یکی از خیابان‌های شهر یاسوج و در روز روشن از یکدستگاه خودروی سواری سرقتی صورت گرفته است که در نوع خود جالب توجه است.
راننده این خودروی سواری که در یکی از باربری‌های شهر یاسوج کار می‌کند ماجرا را اینگونه تعریف می‌کند و می‌گوید: روزانه بسته‌های مختلفی شامل انواع کالا‌ها و دیگر اقلام سفارشی مردم که از استان‌های مختلف کشور به شهر یاسوج ارسال می‌شود توسط من و همکارانم که در شرکت باربری مشغول به فعالیت هستیم به دست مشتریان می‌رسد.
وی بیان کرد: در روز‌های اخیر سه گونی کالای سفارش داده شده جهت تحویل به مشتریان را در صندوق عقب ماشین جاسازی کردم و حوالی ساعت ۱۷ عصر از بلوار قرنی به سمت مرکز شهر در حرکت بودم که با مشاهده علامت چراغ قرمز راهنمایی میدان انقلاب متوقف شدم.
وی افزود: در همین حال یک نفر به سرعت از یک خودروی سواری (سمند یا پژو) پیاده و یکی از گونی‌ها که حاوی کالا‌های مشتری بود را به سرقت برد و متواری شد.
این راننده باربری می‌گوید: در طول سال‌ها فعالیت در شرکت باربری این اولین بار است که در روز روشن و پشت چراغ قرمز کالاهای‌امانت مردم را اینگونه در یاسوج به سرقت می‌برند.
به نقل از خبرگزاری بسیج، وی از نیرو‌های انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در خواست کرد که به این موضوع رسیدگی فوری داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در شهر یاسوج نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1