تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۶۶۹۸۸
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

امام جمعه دهدشت: تغییرات مکرر در سیستم آموزشی معلمان را سردرگم کرده است

۱
۱
امام جمعه دهدشت: تغییرات مکرر در سیستم آموزشی معلمان را سردرگم کرده است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت تغییرات مکرر در سیستم آموزشی را یکی از آسیب‌های این مجموعه دانست و افزود: این وضعیت معلمان ما را دچار سردرگمی کرده است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های این هفته دهدشت اظهار داشت: امروز غرب برای اینکه بتواند از برخی فضا‌ها در این ایام استفاده کند گروهی تحت عنوان مدیریت بحران ایجاد کردند که نقشه آن‌ها تضعیف ایران قوی است، اما موفق نخواهند شد.
وحدانی فر افزود: سالیان سال است از این گروه‌ها تحت عناوین و بهانه‌های مختلف ایجاد کردند که موفقیتی برای آن‌ها نداشته است.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی آن ایران زمان محمدرضا و رضا شاه نیست که نسخه پیچیده شود گفت: این‌ها فکر کردند که برخی از این ذلیل‌هایی که رفتند در دامان این‌ها و به التماس افتادند فکر کردند می‌توانند کاری از پیش ببرند اما شتر در خواب ببیند پنبه دانه.  
وحدانی فر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار و قدرت امنیت را نه اینکه در مرز‌ها بلکه در قلب اروپا ایجاد خواهد کرد اگر نوکران آن‌ها بخواهند دست به خطایی بزنند دست آن‌ها را قطع خواهد کرد، عزم جمهوری اسلامی برای رسیدن به قله جزم است.  
وی به احداث‌ایستگاه امنیتی و اطلاعاتی موساد در شمال عراق و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: با هدف پایش و خرابکاری در ایران سیل هجوم فراوان پناهندگان افغانستانی به ایران برای ایجاد جنگ قومی و قبیله‌ای و به انحراف کشاندن برخی از فرهیختگان داخلی با نگاه به فشار اقتصادی و تضعیف وحدت ملی را سرلوحه کار خودشان قرار دادند که کاری انجام دهند اما موفق نخواهند نشد برای اینکه تلاش‌های آن‌ها مخصوصاً در یک سال گذشته ناکام مانده است.
وحدانی فر با بیان اینکه امروز پروپاگاندای دشمن جنگ شناختی است افزود: جوانان ما مراقب باشند برخی‌ها در خارج از کشور نشسته‌اند و پروژه‌های دلاری آنچنانی می‌گیرند و جوانان را فریب می‌دهند برای اینکه مداخله‌ای در مباحث کشور ایجاد کنند.
وی افزود: اقناع رسانه‌ای و تبلیغی توسط جریان انقلابی یک ضرورت است که باید این روز‌ها اتفاق بیافتد.
امام جمعه دهدشت با اشاره به آستانه بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را یکی از بال‌های مهم تربیت در کنار حوزه‌های علمیه دانست و افزود: برنامه‌ریزی صحیح و بلند مدت همراه با روش‌های علمی، آسان کردن درس برای دانش‌آموزان، استفاده از تمام ظرفیت نخبگی معلمان برای کسانی که کمتر توان تدریس دارند و برگزاری کلاس‌های آموزشی برخی از توقعات مهم از آموزش و پرورش است.  
وحدانی‌فر تغییرات مکرر در سیستم آموزشی را یکی از آسیب‌های این مجموعه دانست و افزود: این وضعیت معلمان ما را دچار سردرگمی کرده است.
وی خطاب به اولیاء دانش‌آموزان گفت: نباید در ابعاد مختلف آموزش و پرورش را تنها بگذاریم، بخش عمده‌ای از تربیت فرزند، علم‌آموزی و تلاش برای اینکه فرزند ما موفق شود بر عهده ما است.  
وحدانی فر خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی باید داشته باشیم که ارتباط حسنه متناوب با مدرسه این کمک را می‌کند که وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموز ما پیشرفت داشته باشد.
وی افزود: اگر بناست که همه توقعات ما نسبت به آموزش و پرورش باشد برخی از مسائل حل نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگه سیستم اموزشی هم داریم
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1