تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۴۶۶۶۲۶
نشست شورای شهر دوگنبدان با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد: به دنبال این هستیم تا هر منطقه‌ای به حق و حقوق خودش برسد / رئیس شورای شهر دوگنبدان: بودجه رشد قابل وصفی داشته است

۱
۱
عملکرد شهرداری دوگنبدان با این اعتبارات قابل وصف چه می‌باشد؟
کبنا ؛نشست شورای شهر دوگنبدان با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این نشست رئیس شورای شهر از اعتبارات بی‌حد و اندازه شهرداری سخن گفت. شهرداری دوگنبدان باید برای مردم توضیح دهد که این اعتبارات در کجا و برای چه پروژه‌هایی هزینه می‌شوند و قرار است شهر دوگنبدان بعد از هزینه این میزان اعتبارات به کجا برسد؟
میلاد فرخان_ مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد_ در نشست با شورای شهر و شهردار دوگنبدان اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا هر منطقه‌ای به حق و حقوق خودش برسد.
وی بیان کرد: فنی‌ترین و فعالترین همکاران شهرستان و استان در بخش آلایندگی فعالیت خواهند داشت.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این بخش را پرسنل مجرب ما با کیفیت و جد پیگیری خواهند کرد.
فرخان عنوان کرد: در آینده نزدیک ارقام خوبی در بخش آلایندگی حسابرسی خواهند شد.
وی گفت: بخش عمده‌ای از آن سهم گچساران خواهد بود و به دنبال دریافت آن تحول خوبی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در راستای تأثیرات مثبت مالیات بر توسعه و عمران شهر‌ها فرهنگ‌سازی شود، خاطرنشان کرد: اثر مالیات در استان ما به وضوح مشخص است.
فرخان بیان کرد: عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر در سال مالیاتی گذشته نسبت به سال قبل آن رشد خوبی داشته است.

وی افزود: شهرداران و دهیاران باید برای مردم تبیین کنند که از محل اعتبارات ارزش افزوده چه خدماتی به مردم ارائه داده‌اند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این استان کم‌ترین فرار مالیاتی را در حال حاضر دارد.
فرخان اضافه کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در موفقیت اداره‌کل مالیاتی استان داشته و ضمن تأکید بر رعایت قوانین مالیاتی و عدالت مالیاتی، رضایت مردم مدنظرشان بوده است.
وی گفت: مالیات یک درآمد پاک می‌باشد که بدون فروخته شدن منابع ملی اعم از نفت و غیره به دست می‌آید و در توسعه و عمران نقش مهمی را ایفا نی کند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جا دارد از کار جهادی مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان تقدیر کرد، افزود: ساخت و تعریض بلوار مالیات و هزینه کرد عوارض آلایندگی پرداخت شده از سوی اداره مالیاتی به شهرداری در سرفصل‌های تعیین و تعریف شده از اقدامات خوب در گچساران است.
محمدعلی کرمی‌فرد_ رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان_ در این نشست اظهار کرد: بنیانگذاران دین و تمدن ما در طول تاریخ افتخارآفرینی و رشادت کردند.
وی با اشاره به اینکه در دوسال اخیر در حوزه آلایندگی گچساران اقدامات خوبی انجام شده، افزود: شورای شهر به جد در بحث توسعه فضای سبز شهری فعالیت دارند و اگر شهرداری را شورا حمایت نکند تلاش‌های او کارساز و مؤثر نخواهد بود.
وی بیان کرد: افزون بر ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه در سال گذشته برای شهرداری مصوب شد که ۸۹ میلیارد آن وصول شده است
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به اینکه بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ پروژه در سطح شهر در حال اجراست.
کرمی فرد بیان کرد: هر پیمانکاری پروژه خود را به نحو مطلوب، با کیفیت مناسب و زودتر از موعود مقرر به انجام رساند به نحو شایسته از سوی شهرداری حمایت خواهد شد.
وی افزود: هدف مجموعه شورای شهر و شهرداری دوگنبدان پیشرفت کار، توسعه عنران و فضای شهری است.
مرادی نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: شما مسوولان با توجه به تبصره‌ها در مواقعی دستتان باز است و می‌توانید اقدامات بهتری را انجام دهید.
وی اضافه کرد: ارزش افزوده که از مردم گرفته می‌شود زمانی خوب است که ما تورم نداشته باشیم.
نشست شورای شهر دوگنبدان با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
مرادی با اشاره به اینکه دریافت ارزش افزوده از گچساران اظهار کرد: این شهرستان را به اسم نفت می‌شناسند ولی نباید تنها منازل و منطقه مسکونی شرکت نفت را در گچساران دید، بلکه این شهرستان دارای محلات کمتر برخوردار است.
وی افزود: جا دارد از همکاری و تعامل خوب مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با گچساران تقدیر و تشکر کرد، ‌امید می‌رود که این تعامل بیشتر شود.
در پایان این نشست از مدیران امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران در جهت تعامل با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دوگنبدان با اهدا لوح تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جای حاج مهدی از مدیران توانمند خالیه شایسته سالاری که نباشه وضع همین
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1